pigułka poronna

1. Data: 2015-01-24 00:17:50

Temat: pigułka poronna
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Zmiany w mentalności i zdrowiu społecznym byc może już nieodwracalne.
Ciekawie to zauważył:

http://kontrowersje.net/szara_masa_bez_m_zgu_w_wersj
i_dzie_po

--

Chiron

2. Data: 2015-01-24 06:12:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
I ty to na poważnie te brednie chorych idiotów co mają problem z seksem traktujesz?
Bo czasem trudno złapać czy się nabijasz z wodogłowia czy naprawdę szkoły podstawowej
nie skończyłeś?

Bo po szkole podstawowej byś wiedział chociaż to co pod spodem, dlatego naród się
skręca ze śmiechu na ostatnie nowości klera, a wiesz że debilizm to choroba
psychiczna, bo debil nie rozumie otaczającego świata i rzuca się bo niezrówoważony?

Pod spodem;

Pigułka PO to antykoncepcja a nie środek wczesnoporonny, a antykoncepcja zapobiega
zapłodnieniu , tak jak prezerwatywa, to taka prezerwatywa z opóźnieniem, pigułka
buduje mur przez który plemniki nie mogą się przebić, tak bez języka biologicznego.
Biskupi krzyczą morderstwo jak jeszcze nie doszło do zapłodnienia, albo są tak głupi,
albo tak perfidni. Sama komisja watykanu na te pigułki przyzwoliła w przypadku
gwałtu, bo zapobiega zapłodnieniu i nic nie niszczy bo jeszcze do zapłodnienia nie
doszło, dlatego ważny jest czas, by to szybko brać, gdyż te plemniki wędrują i wkońcu
dotrą do komórki by ją zapłodnić w ciągu ok 72 h.
Kler to wielki ABORTER bo zwalczając "pasy bezpieczeństwa " przyczynia się do
aborcji. Na Węgrzech jak wprowadzili bez recepty, aborcja u małolat spadła o 50%, u
dorosłych pań o 30% . Kler ma obsesje na punkcie seksu, ale przecież nie powie
wprost, jestem eunuchem i zakazuje wam seksu, tylko wymyśla bzdury o antykocepcji bo
ma być wstrzemięźliwość. Tych panów trzeba leczyć, bo ich nienawiść z frustracji
seksualnej buduje nam coś na kształt współczesnych stosów by kobiety zamęczać.

3. Data: 2015-01-24 13:00:15

Temat: Re: pigułka poronna
Od: rebel <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.01.2015 06:12, glob pisze:
> [...]
seksualnej buduje nam coś na kształt współczesnych stosów by kobiety zamęczać.

Wciskasz ciemnotę gorszą jak zwalczany przez ciebie KK.
Pigułka "post factum" nie dopuszcza do zagnieżdżenia się ZAPŁODNIONEJ
komórki jajowej w macicy. Można to uznać za poronienie na
najwcześniejszym etapie.

4. Data: 2015-01-24 16:20:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rebel
Idź skończy podstawówkę nawet Watykan tą pigułkę zaakceptował bo to antykoncepcja, bo
zapłodnienie to masz dopiero po ok. 72h. Burakom bez podstawówki kler tylko swoje
zaburzenia wmówi i tak kłamstwo goni kłamstwo na oszołomskich stronach lizaczy kleru.

5. Data: 2015-01-24 19:42:17

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-24 13:00, obywatel rebel uprzejmie donosi:

> [...]
> Pigułka "post factum" nie dopuszcza do zagnieżdżenia się ZAPŁODNIONEJ
> komórki jajowej w macicy. Można to uznać za poronienie na

No tak, w naturze to przecież niedopuszczalne!

6. Data: 2015-01-24 21:26:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak
Dnia 2015-01-24 13:00, obywatel rebel uprzejmie donosi:
- pokaż cytowany tekst -
No tak, w naturze to przecież niedopuszczalne!

To w czwartej klasie podstawówi już jest : Od stosunku mija ok. 72h do zapłodnienia.
Tym samym to debilstwo krzyczy - poranienie- jak nie było jeszcze zapłodnienia. Tak
więc taki tuman przecież nie ma o niczym pojęcia, tym samym obsesje kleru, wydają w
swoich atakach mieć sens i nie dostrzega że te histerie to celibat powoduje, jak
sutanowy tylko usłyszy seks.....z rogami. To też świadczy o niesamowitej też niskiej
świadomości kleru w polsce, bo watykan zgodził się na tą pigułkę w przypadku gwałtu
bo jest anytkoncepcyjna, czyli niedopuszcza do zapłodnienia. I przyjdzie ci jebany
Wodogłów wiejski i pierdolony będzie syczał, jak odrazu widać DEBIL przez duże DEBIL.

7. Data: 2015-01-24 22:01:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale gdybym był kobietom, to bym takim wiejskim debilom rzeczywiście wmawiał, że jak
się spuści to ja po 5 minutach będe w 7 miesiącu ciąży i niech huj głupi płaci
alimenty, cała wieś by płaciła. A co niech nie tylko kler na debilach zarabia. ;-)

8. Data: 2015-01-24 22:13:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A nadgorliwcą gdyby pytali - gdzie ich dzieci-, kotki bym przynosiła. Jakby zapytał -
ale to kocięta-, a że debil nie wie, to bym mu wmówiła że urodziłam kocięta, no bo
przecież koty też muszą być by łapać myszy i kocięta się rodzi, jak nic też by
uwierzyli.

9. Data: 2015-01-25 18:05:11

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-24 o 13:00, rebel pisze:

> [...]
> Pigułka "post factum" nie dopuszcza do zagnieżdżenia się ZAPŁODNIONEJ
> komórki jajowej w macicy. Można to uznać za poronienie na

a prezerwatywa na jeszcze wcześniejszym...
powinna być na receptę. niezależnie od wyznania. żeby zrobić dobrze
katolikom.

--
"Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

10. Data: 2015-01-25 18:13:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ikka
[...]

Właściwie to w logice katolika prezerwatywa zabija dzieci, bo tam już jest płód przed
zapładnieniem, spojrzysz na kobietę i już w 3 miesiącu, a następnie zakładasz
prezerwatywę by go spałować . U nich jeśli antykoncepcja nie chamuje zapłodnienia
tylko zabija, ludzie zapładniają się wzrokiem.

Jak się żyje w normalnym państwie
W sprawie kłamstw w filmie "Ida".
W sprawie kłamstw w filmie "Ida".
Człowiek to brzmi dumnie...
Ks. Oko twierdzi że mordowanie jest dobre