Ks. Oko twierdzi że mordowanie jest dobre

1. Data: 2015-01-22 05:44:01

Temat: Ks. Oko twierdzi że mordowanie jest dobre
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mordercy, według ks. Oko, mogą być zbawieni, jeśli zabijają...

... obliczu ostatniej masakry w Paryżu słowa księdza brzmią zdumiewająco. Ludzie,
którzy przyszli na spotkanie, nie zgadzali się z duchownym.
Tak kontrowersyjnej wypowiedzi ks. Dariusza Oko jeszcze nie było.

Publiczność zaczęła protestować. Goście spotkania powoływali się na prawo naturalne,
według którego na zabójstwo nie ma usprawiedliwienia i kazdy wie, że jest to złe.
Ksiądz Oko obstawał jednak przy swoim. - Jest prawo naturalne, ale ludzie często bez
swojej winy go nie dostrzegają, nie rozumieją. Albo nie są w stanie stosować. Jezus
mówił, żebyśmy nie sądzili, abyśmy nie byli sądzeni.
W obliczu ostatniej masakry w Paryżu, wypowiedź księdza jest zdumiewająca. Oznacza
ona bowiem, że paryscy mordercy, jeśli tylko dotrzymali wiary swoim przekonaniom,
otrzymają nagrodę.

http://www.istotne.pl/boleslawiec/wiadomosc/ey4/mord
ercy-wedlug-ks-oko-moga-byc-zbawieni-jesli-zabijaja-
w-zgodzie-z-sumieniem

2. Data: 2015-01-22 10:25:02

Temat: Re: Ks. Oko twierdzi że mordowanie jest dobre
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-22 o 05:44, glob pisze:
> http://www.istotne.pl/boleslawiec/wiadomosc/ey4/mord
ercy-wedlug-ks-oko-moga-byc-zbawieni-jesli-zabijaja-
w-zgodzie-z-sumieniem

Czyli enkawudziści mordujący Polaków w Katyniu zgodnie z własnym
sumieniem są OK?
Ale już to nie działa dla ateistów walczących z wiarą zgodnie z własnym
sumieniem?

3. Data: 2015-01-22 10:37:58

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

> [...]

>są OK?
>Ale już to nie działa dla ateistów walczących z wiarą zgodnie z własnym

Czyli nie przeczytałeś, ale uważasz, ze wiesz o czy mowa.

4. Data: 2015-01-22 10:44:44

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-22 o 10:37, Ghost pisze:
> Czyli nie przeczytałeś, ale uważasz, ze wiesz o czy mowa.

czytałem:
"Dodał jednocześnie, że choć jest to wynik ,,chorego sumienia", to i tak
zasada działa. - Nie jest winą ludzi, że są ogłupieni lub zmanipulowani
- bronił zabójców Oko"

5. Data: 2015-01-22 10:51:00

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> są OK?
> Ale już to nie działa dla ateistów walczących z wiarą zgodnie z własnym

Przede wszystkim: wyraźnie w Kosciele jest powiedziane, że ludzie nie
wiedzą, kto zaostał przez Chrystusa zbawiony, a kto jest potępiony. Za
okrzyk "oto głowa potepionego!" ksiądz (jak uznano) nie mógł zostać uznany
błogosławionym. Katolik nie powinien twierdzić, że ktoś jest potępiony.
Dotyczy to każdego. Choćby i to, że nie wiemy, jakie było całe życie
człowieka, co się działo przed jego śmiercia- może żałował, błagał w sercu
Boga o wybaczenie, etc, itd. To wie tylko Bóg.

--

Chiron

6. Data: 2015-01-22 10:54:44

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-22 o 10:51, Chiron pisze:
> potępiony. Dotyczy to każdego. Choćby i to, że nie wiemy, jakie było
> całe życie człowieka, co się działo przed jego śmiercia- może żałował,
> błagał w sercu Boga o wybaczenie, etc, itd. To wie tylko Bóg.

To dlaczego najeżdża się na Dawkinsa, który działa w zgodzie ze swoim
sumieniem? Dawkins dostaje pełne nienawiści listy od "prawdziwych
chrześcijan".

7. Data: 2015-01-22 11:55:09

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To dlaczego najeżdża się na Dawkinsa, który działa w zgodzie ze swoim
> sumieniem? Dawkins dostaje pełne nienawiści listy od "prawdziwych
> chrześcijan".

Nie wiem- może i dostaje. Co przecież nie zmienia tego, co napisałem. Nie
wiemy, czy Dawkins będzie zbawiony- nawet, jak umrze- ludzie tego wiedzieć
nie będą. Natomiast reakcji chrześcijan, których on uważa za wrogów i kpi z
nich w sposób niewybredny- raczej dziwić się nie należy

--

Chiron

8. Data: 2015-01-22 12:00:47

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-22 o 11:55, Chiron pisze:
> wiedzieć nie będą. Natomiast reakcji chrześcijan, których on uważa za
> wrogów i kpi z nich w sposób niewybredny- raczej dziwić się nie należy

Ja czytałem fragmenty tych listów, i ci "chrzęśijanie" pałają szatańską
nienawiścią.

9. Data: 2015-01-22 12:40:34

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-22 o 05:44, glob pisze:
> Mordercy, według ks. Oko, mogą być zbawieni, jeśli zabijają...

A jednocześnie twierdzi:
http://wyborcza.pl/1,75478,16844672,Ks__Oko__Ateisci
_winni_najwiekszych_zbrodni_w_dziejach.html

A jak ateista będzie zabijał zgodnie z własnym sumieniem?

10. Data: 2015-01-22 17:32:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
Bo jemu chodzi o to że jak nas katolicy będą mordowali w imię swoich tyfusów
umysłowych to jest ok. Pokrętnie to tłumaczy ale chce przekonać że mordowanie w imię
wiary jest ok. Ten chory z nienawiści dewiant namawia do mordowania feministek,
artystek, ateistów itd.

Afryka Polska
Chińczyk odkłada 50% zarobków
Tusk jak zmyty...