Tusk jak zmyty...

1. Data: 2015-01-21 14:01:39

Temat: Tusk jak zmyty...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=UYdQO58FXvE
Nihil novi sub sole, niech się wstydzą teraz ci, co go tam wysłali!

2. Data: 2015-01-21 14:21:18

Temat: Re: Tusk jak zmyty...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Jan 2015 14:01:39 +0100, XL napisał(a):

> https://www.youtube.com/watch?v=UYdQO58FXvE
> Nihil novi sub sole, niech się wstydzą teraz ci, co go tam wysłali!

Nigel Farage:
"Widzę teraz, dlaczego wybrali Ciebie. Jesteś doskonały! Masz historię
gadania ciągle tych samych bzdur. (...)Całkowicie niektualne poglądy o
współczesnej Europie. (...) I jest jasne, ze nie wyciągnąłes wniosku z
rezultatu wyborów do parlamentu europejskiego. (...) Wiele razy obiecywałeś
polskim wyborcom, że młodzi Polacy powrócądo kraju. (..) Liczba ludności w
Twoim kraju ubyła o 2 miliony ludzi odkąd wstąpiliście do Unii
Europejskiej. Powód jest oczywisty! To pieniądze! Czyż nie? I nawet ty sam
udowodniłeś tę zależność! Jesteś najnowszym polskim emigrantem! (tu aplauz)
Twoja pensja podniosła się z 60 tys. Euro rocznie do pensji wyniszącej 300
tys. Euro rocznie. Tak więc szczere gratulacje! Wygrałeś jak na loterii.
(...)"

Mina Tuska (który w dodatku raczej niewiele z tego rozumie ad hoc) nie do
przecenienia...

3. Data: 2015-01-21 17:13:21

Od: Lord Donald <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nieudolność i kłamstwa POsrańców jaki ich sam wódz stało się
pośmiewiskiem całej Europy. Chociaż mi Angoli nie szkoda myśleli że
wstawią nam taki rząd to będą mieli za darmo niewolników, w Polsce
powinni kazać płacić za szkoły i przedszkola tym rodzinom które mają
dochody z zagranicy, albo niech angole fundują miejsca u nas w kraju jak
nie muszą tych miejsc zapewniać w Anglii, jak chcą mieć niewolników to
niech im zapewnią pełny socjal, a nie my Polacy będziemy robić na
darmozjadów.

4. Data: 2015-01-21 17:29:36

Od: Lord Donald <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkoda że o n nie potrafi wyciągnąć wniosków z niczego POsrańcy to męty
bez honoru, byle im kasy przybywało.

5. Data: 2015-01-21 17:46:24

Od: "Marek Woydak" <w...@f...gmx.de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lord Donald" <l...@s...pl> napisał w wiadomości
> Szkoda że o n nie potrafi wyciągnąć wniosków z niczego POsrańcy to męty
> bez honoru, byle im kasy przybywało.

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17289638,Produkc
ja_polskiego_przemyslu_rosnie_najszybciej_od.html#ix
zz3PTQ5csqU

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17283088,Litwini
_ciagna_po_tania_zywnosc_do_Polski.html#BoxBizLink

Powinno zaboleć ;-))))

MW

6. Data: 2015-01-21 18:54:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Jan 2015 17:46:24 +0100, Marek Woydak napisał(a):

> [...]
zz3PTQ5csqU

> http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17283088,Litwini
_ciagna_po_tania_zywnosc_do_Polski.html#BoxBizLink

Ze niby jest tak pięknie? Nooooo, skoro GW tak mówi, to musowo prowda :->

7. Data: 2015-01-21 18:59:55

Od: "Marek Woydak" <w...@f...gmx.de> szukaj wiadomości tego autora

ja_polskiego_przemyslu_rosnie_najszybciej_od.html#ix
zz3PTQ5csqU

_ciagna_po_tania_zywnosc_do_Polski.html#BoxBizLink

> Ze niby jest tak pięknie? Nooooo, skoro GW tak mówi, to musowo prowda :->

Boli, nie? ;-)))

MW

8. Data: 2015-01-21 19:38:15

Od: Lord Donald <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ha, GW dostała za wydruki, po za tym ta kreatywna medialna statystyka
POsrańców, już nam się przejadła, jest tyle warta co ich obietnice
przedwyborcze, mapę z zieloną wyspą może wydrukować każdy, a nawet
przed wyborami obniżyć na chwilę ceny paliw aby później odbić podwójna
ceną. Szkoda że tej ich kreatywności nie widać w gospodarce, bo są tylko
strajki i nędza w kraju, zarobki średnia krajowa 1/2 najniższej
europejskiej, najniższa krajowa 1/4 najniższej europejskiej, ponad
połowa polaków na emigracji lub bezrobotna. Te swoje wydruki z tego
brukowego propagandowego szmatławca POsrańców, możesz stosować je tam
gdzie naprawdę się nadają, do podcierania dupy jak nie ma niczego
lepszego pod ręką.

9. Data: 2015-01-21 19:56:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Jan 2015 18:59:55 +0100, Marek Woydak napisał(a):

ja_polskiego_przemyslu_rosnie_najszybciej_od.html#ix
zz3PTQ5csqU

_ciagna_po_tania_zywnosc_do_Polski.html#BoxBizLink

> Boli, nie? ;-)))

Chyba tylko tych, co wierzą GWnu.

10. Data: 2015-01-21 19:56:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Jan 2015 19:38:15 +0100, Lord Donald napisał(a):

> [...]
> brukowego propagandowego szmatławca POsrańców, możesz stosować je tam
> gdzie naprawdę się nadają, do podcierania dupy jak nie ma niczego

100/100

Ziemkiewicz na Twitterze
Pies
Bhhhhhawoooooooooooo!