Ziemkiewicz na Twitterze

1. Data: 2015-01-21 13:45:30

Temat: Ziemkiewicz na Twitterze
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio o papieżu napisał że idiota, za kogo RAZ się uważa?

2. Data: 2015-01-21 16:37:49

Temat: Re: Ziemkiewicz na Twitterze
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> Ostatnio o papieżu napisał że idiota, za kogo RAZ się uważa?
Nie znam tej wypowiedzi. Jednak- jak słyszę niektóre wypowiedzi papieża- to
zastanawia mnie, dlaczego Go wybrano? Polityk z niego żaden. Zobacz choćby,
co media zrobiły z jego wypowiedzią o homoseksualistach- pocięli, wzięli z
tego to, co im był opotrzebne- i wyszedł z tego "papież- liberał". No ale
zobaczymy dalej...

--

Chiron

3. Data: 2015-01-21 16:45:34

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

>Ostatnio o papieżu napisał że idiota, za kogo RAZ się uważa?

za głupiego huja.. w każdym razie ja go za takiego uważam

4. Data: 2015-01-21 16:47:25

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

>Nie znam tej wypowiedzi. Jednak- jak słyszę niektóre wypowiedzi papieża- to
>zastanawia mnie, dlaczego Go wybrano?

Pytaj Ducha Świętego, zgodnie z doktryną.

Bardzo dobry Papież oddzieli ziarno od plew, niech się poobrażają wszyscy
ziejący nienawiścią pseudokatolicy i założą własny kościół.

5. Data: 2015-01-21 17:12:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
To nie tylko Ziemniak, święty Tomasz z Terlik też zbeształ Papieża. Poszło o to że
papież powiedział, że katolik nie musi rozmnażać się jak króliki, bo chodzi o
odpowiedzialność za dzieci, a nie nieodpowiedzialny rozród i optymalnie dla niego 3
dzieci. To oburzyło Terliki, bo to osoby nieodpowiedzialne i nie myślą o tym co po
urodzeniu tylko o zmuszaniu do rodzenia.

6. Data: 2015-01-21 23:38:46

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> Ostatnio o papieżu napisał że idiota, za kogo RAZ się uważa?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,124400,title,Rafal-Ziemk
iewicz-papiez-to-idiota,wid,17195265,wiadomosc.html?
ticaid=114340

--

Chiron

7. Data: 2015-01-21 23:50:52

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

>http://wiadomosci.wp.pl/kat,124400,title,Rafal-Ziem
kiewicz-papiez-to-idiota,wid,17195265,wiadomosc.html
?ticaid=114340

Chiron idiota.

8. Data: 2015-01-22 00:03:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
No widzisz świętszy od papieża, bo rodzicielstwo to również myślenie o przyszłości
tych dzieci, wiesz kto kopuluje i nie myśli co potem, jak Terlik i Ziemniak, chorzy
na zakładzie psychiatrycznym, dlatego są oddzielnie, bo jak pieski bez żadnej myśli
co dalej. No prawdziwy wzór dla katolika.

9. Data: 2015-01-22 09:56:26

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-21 o 23:38, Chiron pisze:

> Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
>
> http://wiadomosci.wp.pl/kat,124400,title,Rafal-Ziemk
iewicz-papiez-to-idiota,wid,17195265,wiadomosc.html?
ticaid=114340

Ziemkiewicz i Terlikowski to nasz "ałtorytety moralne"

10. Data: 2015-01-22 10:14:15

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

iewicz-papiez-to-idiota,wid,17195265,wiadomosc.html?
ticaid=114340

> Ziemkiewicz i Terlikowski to nasz "ałtorytety moralne"

A coś konkretnego- od siebie, swój komentarz?

--

Chiron

Pies
Bhhhhhawoooooooooooo!
Zanussi przeciw wolności
Polowanie na czarownice rozpoczęte.
Polowanie na czarownice rozpoczęte. Rozgniewano episkopat