Ziemkiewicz na Twitterze

11. Data: 2015-01-22 10:20:30

Temat: Re: Ziemkiewicz na Twitterze
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-22 o 10:14, Chiron pisze:

> A coś konkretnego- od siebie, swój komentarz?

Po śmierci Jana Pawła II, zgraja prawicowych publicystów rzuciła się, by
zostać w Jego miejsce nowymi autorytetami moralnymi.
Ziemkiewicz, Terlikowski czy Michalkiewicz pouczają wszystkich, nie
wyłączając papieża.

12. Data: 2015-01-22 10:35:33

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
iewicz-papiez-to-idiota,wid,17195265,wiadomosc.html?
ticaid=114340

>A coś konkretnego- od siebie, swój komentarz?

Rzekł ten, który wstawia link zamiast swojego komentarza. Ech, Ty głąbie.

13. Data: 2015-01-22 10:47:43

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zostać w Jego miejsce nowymi autorytetami moralnymi.
> Ziemkiewicz, Terlikowski czy Michalkiewicz pouczają wszystkich, nie
No ale to jakieś wystąpienie wiecowe. Mnie chodzi o konkrety. Zgadzasz się z
Ziemkiewiczem- rozumiem, że nie. No ale dlaczego? Dlaczego uważasz, że nie
można pouczać papieża- który jest nieomylny wyłącznie w sprawach wiary?
Jedne taki został nawet świętym, a dosyć ostro wywalił papieżowi w oczy całą
prawdę o nim (no, moze i nie całą:-) ).

--

Chiron

14. Data: 2015-01-22 10:52:00

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-22 o 10:47, Chiron pisze:
> [...]
> sprawach wiary? Jedne taki został nawet świętym, a dosyć ostro wywalił
> papieżowi w oczy całą prawdę o nim (no, moze i nie całą:-) ).

Ziemkiewicz sam się przyznał że jest rozwodnikiem a poucza papieża co
ten ma mówić. Przeszkadza mi właśnie to kreowanie się RAZ na autorytet
moralny. Prawica przywłaszczyła sobie Jezusa.

15. Data: 2015-01-22 11:09:59

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-22 o 10:47, Chiron pisze:
> No ale to jakieś wystąpienie wiecowe. Mnie chodzi o konkrety. Zgadzasz

To może konkret:
http://www.fronda.pl/a/akcja-katolicka-oburzona-slow
ami-rafala-ziemkiewicza-nt-papieza,46576.html

16. Data: 2015-01-22 11:53:30

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To może konkret:
> http://www.fronda.pl/a/akcja-katolicka-oburzona-slow
ami-rafala-ziemkiewicza-nt-papieza,46576.html

Miałes napisać własny komentarz. No a jesli ten link odzwierciedla Twoje
poglądy- to się mylisz- tak, jak autor artykułu. Przecież RAZ wyjasniał, że
ta wypowiedź papieża (podobnie jak wcześniejsze- np o homoseksualistach)
zostaje rzucana dziennikarzom, a potem paież zaczyna ja uzasadniać. Jednak
często sama ta wypowiedź- pozbawiona uzasadnienia- trafia do publikatorów- z
których przeciętny człowiek dowiaduje się, że homoseksualizm jest w porządku
i że człowiek, ktory ma 5 dzieci- to nieodpowiedzialny dzieciorób. Owszem,
papież uzasadniał swoje wypowiedzi- i niczego takiego nie powiedział. Jednak
f o r m a wypowiedzi wręcz prowokuje do takiej reakcji dziennikarskiej- i
jest bardzo prosta do przewidzenia. Skoro jednak papież postępuje, jakby
przewidzieć tego nie potrafił, to albo robi to celowo (długi marsz przez
instytucje według modelu Gramsciego), albo jest człowiekiem
nieodpowiedzialnym nie nadającym się na papieża, szkodzącym Kościołowi. RAZ
użył zwrotu "idiota"- aby przykuć uwagę czytelnika (z tym rzeczywiście można
dyskutować, czy była to przesada czy nie)

--

Chiron

17. Data: 2015-01-22 11:56:42

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ziemkiewicz sam się przyznał że jest rozwodnikiem a poucza papieża co ten
> ma mówić. Przeszkadza mi właśnie to kreowanie się RAZ na autorytet
> moralny. Prawica przywłaszczyła sobie Jezusa.

Właśnie tamże na twitterze to napisał. Nie zauważyłem, żeby kreował się na
jakiś autorytet. Wygłosił swoją opinię o postepowaniu papieża. Moze i zrobił
to zbyt dosadnie- tu bym się zgodził. Jednak nie zauważyłem, żeby
gdziekolwiek kreował sie na autorytet moralny.

--

Chiron

18. Data: 2015-01-22 11:59:14

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-22 o 11:53, Chiron pisze:
> homoseksualizm jest w porządku i że człowiek, ktory ma 5 dzieci- to
> nieodpowiedzialny dzieciorób. Owszem, papież uzasadniał swoje

Pięcioro dzieci, czyli podwajanie liczności populacji co 25 lat, co 100
lat liczność zwiększa się 16 razy, co 200 lat - 256 razy.
Czy chciałbyś aby na świecie było 256 razy więcej ludzi niż teraz?

19. Data: 2015-01-22 12:04:36

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-22 o 11:56, Chiron pisze:
> Właśnie tamże na twitterze to napisał. Nie zauważyłem, żeby kreował się
> na jakiś autorytet. Wygłosił swoją opinię o postepowaniu papieża. Moze i

A ja zauważyłem, taki "twitteowy autorytet", podobnie Terlikowski i
Michalkiewicz

20. Data: 2015-01-22 12:18:13

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Pięcioro dzieci, czyli podwajanie liczności populacji co 25 lat, co 100
> lat liczność zwiększa się 16 razy, co 200 lat - 256 razy.
> Czy chciałbyś aby na świecie było 256 razy więcej ludzi niż teraz?

A kto Cię uczył demografii? Przyjmuje się, że w kraju europejskim troje
dzieci to mniej więcej proste odtworzenie populacji- z niewielkim plusem. W
Etiopii- myślę że gdzieś 8 dzieci to odtworzenie populacji.

--

Chiron

p.s.
poza tym- jako ludzie pomyślmy, co zrobić, żeby się tu pomieścić. Może pora
podziałać na rzecz kolonizacji kosmosu? Kto wie

Pies
Bhhhhhawoooooooooooo!
Zanussi przeciw wolności
Polowanie na czarownice rozpoczęte.
Polowanie na czarownice rozpoczęte. Rozgniewano episkopat