W sprawie kłamstw w filmie "Ida".

1. Data: 2015-01-22 13:21:51

Temat: W sprawie kłamstw w filmie "Ida".
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podpisz petycję:
http://reduta-dobrego-imienia.pl/?p=996

Treść petycji (.jpg) do wglądu przed wejściem na stronę podpisywania:
http://netalliance-pro.home.pl/autoinstalator/wordpr
ess7/wp-content/uploads/2015/01/List-odorowicz15.jpg

2. Data: 2015-01-22 16:18:26

Temat: Re: W sprawie kłamstw w filmie "Ida".
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-22 o 13:21, XL pisze:
> [...]
> http://netalliance-pro.home.pl/autoinstalator/wordpr
ess7/wp-content/uploads/2015/01/List-odorowicz15.jpg

Podpisałem, choć z dużym kredytem zaufania, bo nie miałem okazji jeszcze
widzieć i ocenić tego filmu.

3. Data: 2015-01-22 16:30:39

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-22 o 16:18, Trybun pisze:
> Podpisałem, choć z dużym kredytem zaufania, bo nie miałem okazji jeszcze
> widzieć i ocenić tego filmu.

Też podpisałem

4. Data: 2015-01-22 16:41:35

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

>Też podpisałem

I tez filmu nie widziałeś?

5. Data: 2015-01-22 17:59:50

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trybun i...@j...ru ...

ess7/wp-content/up

> Podpisałem, choć z dużym kredytem zaufania, bo nie miałem okazji
> jeszcze widzieć i ocenić tego filmu.

ROTFL

6. Data: 2015-01-22 18:18:32

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-22 16:41, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
> Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

> I tez filmu nie widziałeś?

Jakby zobaczył, mógłby już nie podpisać. Po co ma ryzykować?

7. Data: 2015-01-24 13:12:37

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości

> Podpisałem, choć z dużym kredytem zaufania, bo nie miałem okazji jeszcze
> widzieć i ocenić tego filmu.
Polska partia protestująca protestuje aż do końca.

8. Data: 2015-01-24 18:23:01

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-22 o 16:30, zdumiony pisze:

> Też podpisałem

A sam film widziałeś? Kiedyś przeczytałem miażdżące recenzje filmu
"Pokłosie", postanowiłem sam zobaczyć, no i jakoś nie widzę w nim
jakichś zakłamań, fałszowania historii, czy pomówień itd. Całe szczęście
że tam chociaż nie podpisałem in blanco..

9. Data: 2015-01-24 18:23:17

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-22 o 17:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Trybun i...@j...ru ...

ess7/wp-content/up
> ROTFL

Co z tym "rotfelem", co tak właściwie chcesz powiedzieć?

10. Data: 2015-01-24 18:23:37

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-24 o 13:12, Dirko pisze:
> Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości

> Polska partia protestująca protestuje aż do końca.

Być może masz rację, decyzja o podpisie była trochę pod wpływem chwili.

W sprawie kłamstw w filmie "Ida".
Człowiek to brzmi dumnie...
Ks. Oko twierdzi że mordowanie jest dobre
Afryka Polska
Chińczyk odkłada 50% zarobków