Jak się żyje w normalnym państwie

1. Data: 2015-01-23 15:59:02

Temat: Jak się żyje w normalnym państwie
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,17
298227,W_USA_aborcja_to__prawo_konstytucyjne_kazdej_
kobiety__.html

2. Data: 2015-01-23 19:57:43

Temat: Re: Jak się żyje w normalnym państwie
Od: rebel <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.01.2015 15:59, glob pisze:
> http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,17
298227,W_USA_aborcja_to__prawo_konstytucyjne_kazdej_
kobiety__.html

To spierdalaj do USA...

3. Data: 2015-01-23 20:26:28

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,17
298227,W_USA_aborcja_to__prawo_konstytucyjne_kazdej_
kobiety__.html

Pragnę nieśmiało zaznaczyć, że w USA jest też kara śmierci i swobodne
posiadanie guna przez wszystkich. Życie jest tam tanie.

--
????
???

4. Data: 2015-01-23 23:06:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

rebel
W dniu 23.01.2015 15:59, glob pisze:
> http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,17
298227,W_USA_aborcja_to__prawo_konstytucyjne_kazdej_
kobiety__.html

To spierdalaj do USA...

To ty spierdalaj do watykanu i tam będą ci wmawiali że odbyta też da się błogosławić,
sprzedawczyku.

5. Data: 2015-01-23 23:09:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzewicki
I dobrze że jest bo katol to tylko na krzesło elektryczne się nadaje, tam propaganda
zboczeńców nie robi z ludzi oszołomów, że plemnik to płód, by katować kobiety w imię
wymysłów.

6. Data: 2015-01-23 23:49:09

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:m9u794$upa$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
>
> Pragnę nieśmiało zaznaczyć, że w USA jest też kara śmierci i swobodne
> posiadanie guna przez wszystkich. Życie jest tam tanie.

W stanie New York trudniej o zezwolenie na gnata niż w Polsce. A kara
śmierci jest tylko w części stanów

--

Chiron

7. Data: 2015-01-28 19:34:38

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> W stanie New York trudniej o zezwolenie na gnata niż w Polsce. A kara
> śmierci jest tylko w części stanów

Jew York to IMHO inna para kaloszy - Ameryka tylko z nazwy.

--
????
???

8. Data: 2015-01-28 20:34:21

Od: dr Schultz i koń Fritz <"dr Schultz i jego kon Fritz "@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-23 o 15:59, glob pisze:
> http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,17
298227,W_USA_aborcja_to__prawo_konstytucyjne_kazdej_
kobiety__.html

Dobra, nie p..ol o duperelach, powiedz mi dlaczego kilka tygodni
koczowali przed łoll strit i mówili coś o 3% społeczeństwa które posiada
95% własności w usa.

Dlaczego tam vat jest niższy, kiedy będą wizy do usa.

9. Data: 2015-01-28 23:26:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie będzie wiz do USA, ameryka ma problem z fundamentalistami katolickimi, którzy
przeprowadzają zamachy i giną ludzie. Do katolickich oszołomów więcej agentów FBI
przeznaczono niż do Alkalidy. Na prawicowych stronach, na grupach non stop
wklejanych, masz właśnie brednie tego syfilisa umysłowego z Usa. Komuś zależy aby
polska fanatyzmem stała i to jest przyczyna braku wiz dla polaków, którzy w europie
ze opini złodzieji przeskoczyli na fanatyków.

W sprawie kłamstw w filmie "Ida".
W sprawie kłamstw w filmie "Ida".
Człowiek to brzmi dumnie...
Ks. Oko twierdzi że mordowanie jest dobre
Afryka Polska