Nie daliśmy się głupocie

1. Data: 2015-01-24 08:04:50

Temat: Nie daliśmy się głupocie
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ostateczna decyzja rządu: pigułka 'dzień po' bez recepty od ukończenia 15. roku życia

http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105402,17301369,Osta
teczna_decyzja_rzadu__pigulka__dzien_po__bez_recepty
.html

2. Data: 2015-01-24 13:07:40

Temat: Re: Nie daliśmy się głupocie
Od: rebel <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Nie daliśmy się głupocie" - czyżby?

Do tej pory żeby tej pigułki użyć trzeba było iść do ginekologa, który
wypisywał receptę. Teraz się będą baby opychać potężnymi dawkami
hormonów znacznie częściej. Super. I na zdrowie:)

3. Data: 2015-01-24 15:03:40

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rebel" <r...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> wypisywał receptę. Teraz się będą baby opychać potężnymi dawkami hormonów
> znacznie częściej. Super. I na zdrowie:)

Jak się juz opchną to wysikają a to spowoduje w konsekwencji szkodliwe
zmiany w środowisku naturalnym.

4. Data: 2015-01-24 16:16:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko przecież to buractwo, kampania zaburzeńców nienawiści klerykalnych dla idiotów
to jedyna prawda, gwałcone mają rodzić, stosy podpalać, kraść kłamać i jebać dzieci o
to jest moralność.

5. Data: 2015-01-24 18:28:31

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-24 15:03, obywatel Dirko uprzejmie donosi:
> Użytkownik "rebel" <r...@g...com> napisał w wiadomości

> Jak się juz opchną to wysikają a to spowoduje w konsekwencji szkodliwe
> zmiany w środowisku naturalnym.

Zdecydowanie należy zabronić babom sikać w ogóle.

6. Data: 2015-01-24 18:59:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak
Dnia 2015-01-24 15:03, obywatel Dirko uprzejmie donosi:
- pokaż cytowany tekst -
Zdecydowanie należy zabronić babom sikać w ogóle.

Jak to tylko sikać, zakaz miesiączki przymusowo i kontrola specjalnej komisji
śledczej, by badać macicę jako miejsce zbrodni co miesiąc. No przy takich obsesjach
kleru i debiliźmie buractwa, gdy już teraz mord jest jak nie było zapłodnienia,
wszystko możliwe.

7. Data: 2015-01-25 11:48:49

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Zdecydowanie należy zabronić babom sikać w ogóle.

Bynajmniej
"Ryby w dolnym biegu Tamizy zmieniają płeć z męskiej na żeńską. Powodem jest
skażenie wód estrogenem - żeńskim hormonem w postaci syntetycznej. To z
kolei może mieć wpływ na poziom rozrodczości Brytyjczyków. 1/3 wody pitnej w
Wielkiej Brytanii pochodzi bowiem z rzek.
Taki wniosek wynika z badań naukowych prowadzonych przez 5 lat dotyczących
10 brytyjskich rzek. W każdej z badanych rzek znaleziono ryby, których płeć
określono jako etap pośredni między obu płciami (intersex). Ok. 50 proc. ryb
płci męskiej rozwijało w sobie jaja. 1/10 ryb płci męskiej była zupełnie
bezpłodna, a nasienie ok. 1/4 nie było pełnowartościowe.
Ryby zachowywały swoje nowo nabyte cechy mimo przeniesienia ich do
nieskażonej wody.
Naukowcy twierdzą, że winne są pigułki antykoncepcyjne. Coraz częstsze
stosowanie takich pigułek z silną dawką estrogenu powoduje, że substancja ta
wraz z uryną dostaje się do kanalizacji i do rzek - nie ma bowiem
oczyszczalni ścieków uwalniających wodę od zanieczyszczenia hormonami. "

8. Data: 2015-01-25 18:07:45

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko
A gdzie ty takie brednie wyczytał, bo chyba tylko u specjalistów od ziemi wiecznie
płaskiej. W Tamizie nie ma ryb bo taka zanieczyszczona, a są gatunki ryb które
zmieniają płeć ale robią to naturalnie, bo transwestyczność nie jest tylko u
człowieka jest u wiele gatunków, bo służy rozmnażaniu i gdy samca nie ma a są samice,
to samica zmieni płeć by zapłodnić koleżanki.

9. Data: 2015-01-25 19:05:31

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> W Tamizie nie ma ryb bo taka zanieczyszczona

Nie wypisuj bzdur.

10. Data: 2015-01-25 19:38:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko
Ty tu jakieś brednie wypisujesz wprost z katolickich bzdur, ty pomyśl ile bachorów by
ci się darło w domu gdyby nie ta antykoncepcja, połowa by zdechła, a druga by ci
nawet meble z głodu zeżarła nie mówiąc o rybkach. Piszesz z punktu widzenia kleru
jakby ciąża ciebie nie dotyczyła, a przecież te brednie kleru odbijają się nie tylko
na kobiecie. Jak chcesz Afrykę to jedź i będziesz miał całe tabuny dzieci, gdzie
większość zdechnie z głodu, a druga za rybkę dupy misjonarzom klerykanym będzie
dawała.

pigułka poronna
Jak się żyje w normalnym państwie
W sprawie kłamstw w filmie "Ida".