Zakazać Hellingera!

1. Data: 2015-01-24 12:00:18

Temat: Zakazać Hellingera!
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

To hochsztaplerstwo i szamanizm w najczystszej postaci. Ilu ludzi
mających problemy ze sobą przez tą metodę do końca zryło sobie umysł?
Przydało by się zabrać podpisy pod jakąś petycją przeciwko tej metodzie.
Albo niech chociaż Kościół się wypowie ostrzegając przed nią, jako
niezgodną z chrześcijańską wizją człowieka.

2. Data: 2015-01-24 12:19:51

Temat: Re: Zakazać Hellingera!
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Albo niech chociaż Kościół się wypowie ostrzegając przed nią, jako
> niezgodną z chrześcijańską wizją człowieka.

Ja pierdziu! A co wiesz na ten temat? Czytałes na "pudelku" czy "wysokich
obcasach"?

--

Chiron

3. Data: 2015-01-24 12:22:23

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-24 o 12:19, Chiron pisze:
> Ja pierdziu! A co wiesz na ten temat? Czytałes na "pudelku" czy
> "wysokich obcasach"?

Czytałem w internecie. Uważasz że powinienem jej się poddać, aby przed
popełnieniem samobójstwa móc się wypowiedzieć?

4. Data: 2015-01-24 12:31:48

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Czytałem w internecie. Uważasz że powinienem jej się poddać, aby przed
> popełnieniem samobójstwa móc się wypowiedzieć?

"Czytałem w internecie". I uważasz, że to poważny argument?
Uważam, że ustawienia rodzinne są dobrym elementem wspomagającym różne
terapie. Tobie- z całą pewnością nie polecam

--

Chiron

5. Data: 2015-01-24 12:34:51

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://adonai.pl/zagrozenia/?id=51

6. Data: 2015-01-24 12:36:28

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-24 o 12:31, Chiron pisze:
> "Czytałem w internecie". I uważasz, że to poważny argument?
> Uważam, że ustawienia rodzinne są dobrym elementem wspomagającym różne
> terapie. Tobie- z całą pewnością nie polecam

A na jakiej podstawie tak "uważasz"? Przekonano Cię?
Na jakiej zasadzie działa? Czy warto tracić swoją duszę?

7. Data: 2015-01-24 12:40:37

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> http://adonai.pl/zagrozenia/?id=51

Bo to nie jest terapia. To może być użytecznym elementem terapii. Idioci
zrobili ustawieniom reklamę. I idąc tym przekazem- czytelnik "pudelka" idzie
na ustawienia z pomysłem: "teraz skończą sie moje problemy". Tam jednak
zostanie mu ukazana prawda- nic więcej. No ale osoby nieodpowiedzialnej nikt
do tego nie przygotuje. Jeśli ktoś jest np osobą, która jest wszędzie, kiedy
tylko nie pójdzie- nieakceptowana, nie lubi siebie, a wcześniej rodzice, do
których ma bardzo zakłamany stosunek- traktowali go jak śmiecia (czego on
nie zauważał)- i nagle w całej ostrości patrzy na to na ustawieniach- to jak
zareaguje? Przecież całe życie skupiał swoją energię na tym, żeby tego nie
zauważyć.
Oczywiście- należy zakazać, tak jak należy zakazać noży- bo przecież każde
jedzenie można najpierw zmielić w maszynce i podawać jako papkę- po co nóż?
A wiadomo, że niektózy nożem nawet zabijają innych- albo i siebie

--

Chiron

8. Data: 2015-01-24 12:46:23

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-24 o 12:40, Chiron pisze:
> Bo to nie jest terapia. To może być użytecznym elementem terapii. Idioci

Tak, to nie terapia, to magia i szamanizm.
> lubi siebie, a wcześniej rodzice, do których ma bardzo zakłamany
> stosunek- traktowali go jak śmiecia (czego on nie zauważał)- i nagle w
> całej ostrości patrzy na to na ustawieniach- to jak zareaguje? Przecież

Czy bez ustawień nie można tego zobaczyć?

> [...]
> każde jedzenie można najpierw zmielić w maszynce i podawać jako papkę-
> po co nóż? A wiadomo, że niektózy nożem nawet zabijają innych- albo i

W Niemczech zdaje się zakazano, musiało dojść aż do samobójstw.
Gdy ktoś podda się tej "terapii" przez wiele lat zwykłej terapii nie
może poradzić sobie z jej skutkami.

9. Data: 2015-01-24 12:47:39

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-24 o 12:46, zdumiony pisze:

> Tak, to nie terapia, to magia i szamanizm.

http://egzorcyzmy.katolik.pl/index.php/walka-duchowa
-czytelnia-229/902-drogi-otwarcia-na-zle-duchy?start
=4

10. Data: 2015-01-24 12:53:15

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta terapia to to samo co za pomocą voodoo i nekromancji szukać u demonów
sposobów wzbogacenia się np. wygrania w lotto.

Bezdomność jako sposób na życie bez zobowiązań?
Nie daliśmy się głupocie
pigułka poronna
Jak się żyje w normalnym państwie
W sprawie kłamstw w filmie "Ida".