Re: Medycyna i polska rzeczywistosc.

Data: 2006-05-22 07:08:30
Temat: Re: Medycyna i polska rzeczywistosc.
Od: "Księżniczka Telimena" <n...@m...pl>

Użytkownik "LeoTar" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:e4rg3m$in2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> sa zboczeni uprawiajac seks przy dzieciach?
> A moze to "cywilizowani" europejczycy sa zboczeni zakazujac dzieciom
> dostepu do tej - jakze podstawowej -wiedzy o zyciu?

> Ja pisze o inicjacji seksualnej, czyli pierwszym razie, pierwszym
> wspolzyciu seksualnym a nie o kazirodztwie czyli regularnym uprawianiu
> seksu przez rodzica z dzieckiem. Jezeli rodzic uprawia seks z dzieckiem
> dlatego by zaspokoic swoje (doroslego) potrzeby emocjonalne to jest to
> kazirodztwo. Jezeli natomiast ten pierwszy raz odbywa sie w celu
> zaspokojenia potrzeby edukacyjnej dziecka to jest to inicjacja seksualna

Ty jesteś chory. I straszne jest, że kreujesz się na cywilizowanego
człowieka. Proponuję wyjechać do afryki i zamieszkać w chacie, któregoś z
plemion. W naszej cywilizacji normą jest inny rodzaj inicjacji. I mam tylko
nadzieję, że zostałeś pozbawiony praw rodzicielskich zanim Twoje dziecko
dorosło do " Twojej inicjacji". Jescze raz podkreślam, że w naszym
społeczeństwie normy są zupełnie inne, a wychodzenie poza ich granice
kaleczy w tym wypadku dziecko. W niektórych plemionach zjadało się zmarłych,
tak więc smacznego.

> A zastanawialas sie kiedykolwiek skad sie bierze tyle przemocy, w tym
> seksualnej? Czy nie dzieki takim wlasnie postawom jak Twoja, zakazujacym
> swobody wyrazania pogladow? Najlepiej wszystkich wolnomyslicieli zamknac w
> jednym miejscu zwanym potocznie "wariatkowo".

Ty rzeczywiście jesteś wolnomyślicielem, skoro Twoje poglądy są jeszcze tam,
gdzie cywilizacja jeszcze nie dotarła, bądź dopiero zaczyna docierać.
Proponuję zatem myśleć troszkę szybciej, bo "wariatkowo" stanie się Twoim
domem. Czego Ci szczerze życzę - dla bezpieczeństwa innych ludzi.

> Kobiety skutecznie ograniczaja mezczyznom kontakty emocjonalne z dziecmi i
> bez ograniczania kontaktowq fizycznych - wystarczy manipulacja, w ktorej
> jestescie specjalistkami.

No i tutaj problem się rozwiązuje, kompleksy spowodowane kontaktami z
kobietami. Powinieneś porozmawiać z psychologiem.
Kontakt z ludźmi na grupach dyskuskusyjnych nie pomoże Ci uwierzyć w siebie.
Tutaj normą jest właśnie to co normalne, całe szczęście jednak większość
organizuje życie.
Życzę skutecznej terapii,
Pozdrawiam
Teli.