Re: Medykom opłaca się robić błędy - takie prawo

1. Data: 2015-09-25 18:11:26

Temat: Re: Medykom opłaca się robić błędy - takie prawo
Od: Sonn <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-25 o 17:38, Stokrotka pisze:
> No bo jest prawo, że jeden medyk nie może krytykować drugiego.

Przepis albo wyp... tępa niedojdo i niedorozwinięta umysłowo trollico

> Więc jak będzie już jeden błąd na jakimś pacjencie, np komuś wykroili 2
> razy jeden wyrostek (jak np. mnie dziesiąt lat temu) to jest powud by
> nic nie gadać (bo medyk krytykował by innego medyka).

No zapewne w twoim wypadku rzeczywiście doszło do tragicznej w skutkach
pomyłki i błędu lekarskiego i zamiast wyciąć wyrostek przeprowadzono
lobotomię, aczkolwiek błąd ten był zapewne usprawiedliwiony tym, że u
ciebie wielkość tych organów jest identyczna

> Więc już do końca życia żaden medyk nie może tego skrytykować, nie
> nagada się przy takim pacjencie, bo co by nie powiedział musi o to
> zaaczyć, forse weźmie, nie zmęczy - się sam zysk.

A po polsku?

> Nie pisząc już o innyh będah. Po co mysleć, najlepiej wszystkim zapisać
> jakąś odmianę muhomora sromotnikowego albo coś w tym stylu (wyciąć nie
> tą nerkę, pszedziurawić pszełyk pszy sondzie, albo zwyczjnie zapisać
> zabujczy dla pacjenta suplement), pacjent będzie się szwendał, to medycy
> więcej zarobią. Znowu czysty zysk. Jest to tym samym co wybijanie szyb
> pszez szklaża.
> Pszecież medyk ma płacone od wizyty.
>
> Sam czysty zysk, z każdego błędu.

Dziwne że na tobie jeszcze nie zbili fortuny

--
Sonn

2. Data: 2015-09-25 18:45:25

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepis albo wyp... tępa niedojdo i niedorozwinięta umysłowo trollico

Robiłam już tu o to aferę. To sie zmieniło nie tak dawno jakies 10 lat temu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2015-09-25 21:04:59

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-25 o 18:45, Stokrotka pisze:

> Robiłam już tu o to aferę. To sie zmieniło nie tak dawno jakies 10 lat
> temu.

a ja chodzę do takich co krytykują siebie i to zdrowo. i co ty na to?

--
pamtataj pamtarej . . .

4. Data: 2015-09-25 22:29:52

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-25 21:04, obywatel Naja uprzejmie donosi:

Lecz się.

5. Data: 2015-09-26 08:54:30

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-25 o 22:29, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-09-25 21:04, obywatel Naja uprzejmie donosi:

> Lecz się.

Qraziłam?

--
pamtataj pamtarej . . .

6. Data: 2015-09-26 09:32:53

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> Robiłam już tu o to aferę. To sie zmieniło nie tak dawno jakies 10 lat
> temu.

Na duza skale.
To normalne gdy sa prywatne praktyki. A te pojawily sie kupe lat temu.
To samo co z adwokatami. Jak tata adwokat wyjechal na urlop to syn adwokat
zalatwil wszystkie trudne sprawy.
A tata ja k wrocil to rzekl: "Ladnie synu ale z czego bedziemy teraz zyli".

Jak lekarz i adwokat byl tylko na etacie to staral sie miec jak najmniej
klientow.
S*

7. Data: 2015-09-26 10:10:25

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-26 08:54, obywatel Naja uprzejmie donosi:

Żar-towałam.

8. Data: 2015-09-26 10:54:43

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja chodzę do takich co krytykują siebie i to zdrowo. i co ty na to?

NIe znam takiego, a z jakiego rejonu Polski jesteś?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

9. Data: 2015-09-26 12:18:08

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-26 o 10:54, Stokrotka pisze:

> NIe znam takiego, a z jakiego rejonu Polski jesteś?

co to ma za znaczenie?

--
pamtataj pamtarej . . .

10. Data: 2015-09-26 12:19:22

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-26 o 10:10, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-09-26 08:54, obywatel Naja uprzejmie donosi:

> Żar-towałam.

nie-mmmm-uuf?!

--
pamtataj pamtarej . . .

Re: Bieg kolorów w Wołominie potępiam
Re: Szczepienia imigrantuw? Co wy na to?
Dobry ortopeda w Gdyni
Dobry ortopeda w Gdyni
Re: Szczepimy się dalej?