Merkel, skandal!

11. Data: 2017-05-27 10:06:31

Temat: Re: Merkel, skandal!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> I to już bardzo niedługo.

Ale wtedy będzie mógł robić zakupy po polskiej stronie - LOL.
http://m.demotywatory.pl/4772183

12. Data: 2017-05-27 10:14:20

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 27.05.2017 um 10:00 schrieb pinokio:

> Niedługo nie będzie ci wolno

Nie strasz, nie strasz ...
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

13. Data: 2017-05-27 10:22:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> Nie strasz, nie strasz ...

Martwię się. Uwierz.

14. Data: 2017-05-27 10:35:04

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez, czasem. https://oko.press/

15. Data: 2017-05-27 11:54:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> Ja tez, czasem. https://oko.press/

Pomartwisz się niedługo naprawdę - przy tych zmartwieniach Szydło to pikuś.

Dobre!
First We Take Manhattan...
Pani odmawia.
B Y D Ł O