Meska sprawa !

11. Data: 2005-02-14 09:20:22

Temat: Re: Meska sprawa !
Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to git ;) w tydzien powinno sie zagoic ... pozniej skoluje masc na blizny
Skozystam tez z rumianku :P:P stary dobry sprawdzony sposob a przy okazji
pindol sie wykapie :D

12. Data: 2005-02-14 09:41:44

Od: piotrtr <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Feb 2005 10:20:22 +0100, Adrian napisał(a):

> No to git ;) w tydzien powinno sie zagoic ... pozniej skoluje masc na blizny

nie będziesz musiał jej używać, zobaczysz...

> Skozystam tez z rumianku :P:P stary dobry sprawdzony sposob a przy okazji
> pindol sie wykapie :D

rumianek jest git!!

pozdro, ptr

13. Data: 2005-02-14 09:55:16

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Mon, 14 Feb 2005 10:20:22 +0100, Adrian napisał(a):
>

> rumianek jest git!!

Dokladnie :D a dla polepszania wszytskim humoru zacytuje pewien post z innej
grupy :D

Wjaki sposób można oglądać kanały tv czy tak można
jeżeli ktoś moze mi pomóc proszę o odp
dzięki nara

RE: Zdaje mi sie ze mozna, a najprosciej to kupic sobie
telewizor, podlaczyc antene i prad, zestroic telewizor i
wtedy mozna ogladac kanaly TV......i tak tez mozna...

RE: Ale jak masz spodnie opuszczone do kolan i zawsze kaptur na glowie to
podany przez ciebie zakres czynnosci jest zbyt skomplikowany.
Trzeba najpierw z ziomalami skroic tv.
Wtedy duza szansa, ze bedzie juz zestrojony. Skroic prad jest latwiej,
ale straty w ziomalach wieksze.

14. Data: 2005-02-14 11:11:19

Od: "si" <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

> napisz: co twoim zdaniem zrobi urolog? w jaki sposób uchroni pechowca
> przed "skróceniem i ponownym zerwaniem"?
>
> piotr

Urolog odetnie wędzidełko i przyszyje go "niżej" w taki sposób, aby w
przyszłośnie nie doszło do podobnego "wypadku".
Zabieg trochę bolesny, ale moim zadaniem należy go przeprowadzić, aby
uniknąć dalszych powikłań.

si

15. Data: 2005-02-14 11:14:00

Od: "si" <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przychodzi do nich z taką sprawą, zwłaszcza niekrwawiącą już -
> natura poradzi sobie doskonale, zobaczysz)

Typowa postawa, nie pójdzę do lekarza bo mnie wyśmieje... ale kiedy później
nie daj Boże pojawi się infekcja, wylew podskórny powodujący ucisk lub inne
dolegliwości to pacjent będzie miał mało do śmiechu.

si

16. Data: 2005-02-14 12:34:58

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Owszem lekarz jak najbardziej wskazany .... i pojde w momencie jak zobacze
cos niedobrego ....
ale nie wybieram sie jak narazie bo panstwowi pieprza robote !... jak nie
masz sprawdzonego urologa
to moze Ci pindola tak spierzyc ze pozniej beda wieksze klopoty jak jakies
zakazenie...... i pol roku z zycia wyjete
wiem bo bardzo duzo czytalem ostatnio o zabiegach panstwowych ....
prywaciarze robia jak zlote raczki (oczywiscie nie wszyscy) np krakow
ArsMedica u Fortuny
kosztuje to ok 500zl.... i pindol jak nowy ale narazie odczekam na efekty
"samonaprawy" heh :P

17. Data: 2005-02-14 12:45:49

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adrian" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> pindola
>pindol

Sorry, ale nie wytrzymałam. Nie znasz jakiegoś bardziej ludzkiego
słownictwa...?

Paulina

18. Data: 2005-02-14 14:18:19

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sorry, ale nie wytrzymałam. Nie znasz jakiegoś bardziej ludzkiego
> słownictwa...?

Przepraszam Pania :) chodzilo mi o mojego krola wojownikow ;)

19. Data: 2005-02-14 14:29:35

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam Pania :) chodzilo mi o mojego krola wojownikow ;)

Nie chodzi o przeprosiny, no ale gdybyś poszedł do lekarza, też byś
opisywał, że uszkodził ci się "pindol"? ;) Mamy na szczęście słownictwo
typu "członek", "penis"... nie tylko po to, aby stało w słowniku :D

Paulina

20. Data: 2005-02-14 14:36:26

Od: piotrtr <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Feb 2005 12:14:00 +0100, si napisał(a):

> Typowa postawa nie pójdzę do lekarza bo mnie wyśmieje...

czyja postawa, si?

> ale kiedy później nie daj Boże pojawi się infekcja, wylew podskórny
> powodujący ucisk lub inne dolegliwości to pacjent będzie miał mało
> do śmiechu.

nie wiem, może jesteś urologiem... jeśli jesteś, to wiesz pewnie, że
na ostro zerwane wędzidełko zaopatruje się trzyminutowym uciskiem albo
hamskim szwem ketgutowym, gdy krwawi pomimo ucisku. powiedz, w jaki
sposób urolog zapobiegnie infekcji czy wylewowi podskórnemu?

piotr

Wzory recept oraz skierowań
Nawykowe zwichnięcia stawów
Blagam o pomoc :(