Metalizowany ABS - renowacja

1. Data: 2010-12-16 18:55:27

Temat: Metalizowany ABS - renowacja
Od: Al Kwasone <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Przycisk z tworzywa ABS - metalizowany (udaje metalowy element) wytarł
się od kontaktu z palcami. Niestety nie ma możliwości wymiany na inny.
Jak usunąć pozostałą powłokę lub czym, w trwały sposób pomalować, aby
wyglądał przyzwoicie? Szlifowanie raczej odpada, gdyż na powierzchni
przycisku są wypukłości.
Pozdrawiam,
AK

2. Data: 2010-12-16 20:25:32

Temat: Re: Metalizowany ABS - renowacja
Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Al Kwasone" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przyzwoicie? Szlifowanie raczej odpada, gdyż na powierzchni przycisku są

Ktoś dał Ci ksywkę Al Kwasone? To się nie dziw. Może stosuj rękawiczki?

3. Data: 2010-12-17 15:01:21

Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przycisk z tworzywa ABS - metalizowany (udaje metalowy element) wytar
> si od kontaktu z palcami. Niestety nie ma mo liwo ci wymiany na inny.
> Jak usun pozosta pow ok lub czym, w trwa y spos b pomalowa , aby
> wygl da przyzwoicie? Szlifowanie raczej odpada, gdy na powierzchni
> przycisku s wypuk o ci.
> Pozdrawiam,
> AK

ja bym się nie pi****lił, tylko wymienił na nowy... taki, co się nie
wyciera...

pozdrawiam
s_13

4. Data: 2010-12-19 09:38:23

Od: Al Kwasone <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

s_13 napisał(a):
> ja bym się nie pi****lił, tylko wymienił na nowy... taki, co się nie
> wyciera...

Ja też bym tak zrobił, tyle że nie ma nic na wymiane.
AK

5. Data: 2010-12-19 09:52:13

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Al Kwasone" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> przyzwoicie? Szlifowanie raczej odpada, gdyż na powierzchni przycisku są

Nie piszesz do (od) czego ten przycisk. Takie elementy (lub podobne) bywały
na giełdach - samochodowych, elektronicznych - może coś znajdziesz.

6. Data: 2010-12-19 17:37:29

Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Gru, 10:38, Al Kwasone <k...@p...onet.pl> wrote:
> s_13 napisa (a):

> Ja te bym tak zrobi , tyle e nie ma nic na wymiane.
> AK

nie ma przycisków niewymiennych, zawsze można coś wykombinować, ale
jeśli jest jak twierdzisz lub jesteś bardzo przywiązany do tego
przycisku, to zamiast malować, lepiej przykleić na to kawałek okleiny
pcv imitującej powierzchnię metalową, jak powierzchnia płaska, to
zwykła okleina, a jak wypukła, to okleina termokurczliwa, oklejasz z
zakładką od spodu i podgrzewasz suszarką, wtedy się dopasowuje...

pozdrawiam
s_13

7. Data: 2010-12-21 07:37:29

Od: Al Kwasone <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

s_13 napisał(a):
> nie ma przycisków niewymiennych,
są.
> jak powierzchnia płaska, to
Gdyby Kolega przeczytał post, na odpisuje, wiedziałby że nie jest.

Pewnie można też wymienić całe urządzenie i problem zniknie. Ale moje
pytanie dotyczyło konkretnego problemu.
AK

8. Data: 2010-12-21 07:40:51

Od: Al Kwasone <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> Nie piszesz do (od) czego ten przycisk. Takie elementy (lub podobne) bywały
> na giełdach - samochodowych, elektronicznych - może coś znajdziesz.
Bo nie pytałem o wskazówki odnośnie poszukiwania zamiennika (gdyby takie
możliwości były, to bym je wykorzystał) tylko renowację oryginału.
AK

9. Data: 2010-12-21 07:50:48

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo nie pytałem o wskazówki odnośnie poszukiwania zamiennika (gdyby takie
> możliwości były, to bym je wykorzystał) tylko renowację oryginału.
> AK

Wysokie wymagania masz:
metalizacja - napylanie
galwanotechnika
klej do ABS i pył
malowanie Srebrolem

10. Data: 2010-12-21 11:25:15

Od: Al Kwasone <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> Wysokie wymagania masz:
> metalizacja - napylanie
> galwanotechnika
> klej do ABS i pył
> malowanie Srebrolem
Wcale nie wysokie. Tylko dwa - trwałość i przyzwoity wygląd. Przycisk
nie musi być srebrny. Można usunąć pozostałości metalizacji, można
pomalować na dowolny kolor, ale czym? ABS niestety nie należy do łatwych
podłoży. Jaki to klej do ABS?
W ostateczności zeszlifuję metalizację, ale niestety razem z
wypukłościami. Chciałbym tego uniknąć.
AK.

Kablówka & TV SAT , co wybrać
Cheap Wholesale UGG boots UGG shoes Timberland shoes<http://www.24hour- buy.com/> <free shipping paypal payment>
Cichy czajnik - solved! Istnieje! :)
Obluzowany zawias drzwi od piwnicy
Jaki filtr nakranowy? Aquaphor, Aquafilter? Czy filtr dzbankowy?