Metoda McKenziego

11. Data: 2007-03-30 20:41:47

Temat: Re: Metoda McKenziego
Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dr.Endriu":
> A coż to za "ojczulek" ...chętnie posłucham :)

Miał wtedy około 80-tki i dwóch młodych "osiłków" do pomocy.
Wątpię więc, żeby dalej praktykował, ale "młodzieńcy" być może, gdzieś...;-)
Ale zboczyliśmy zupełnie z tematu:-))
Melisa

12. Data: 2007-03-31 10:34:41

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Me(L)Isa" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> >
> Miał wtedy około 80-tki i dwóch młodych "osiłków" do pomocy.
> Wątpię więc, żeby dalej praktykował, ale "młodzieńcy" być może,

Kontynuj, kontynuj droga Mellisko..... Ciekawość wielka :)

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

13. Data: 2007-03-31 10:42:26

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ??? -- oj raczej mało prawdopodobne, abym dała się "powiesić" głową w
dół;-)

Tak się złożyło iż moja siostra wczoraj podzieliła się ze mną swoimi
odczuciami odnośnie opisanych praze ze mnie zwisów
na drążku, i ich wpływu na odcinki piersiowe. Tak się złożyło iz ją też od
czasu do czsu pobolewa górna część kręgosłupa.

Jej komentarz odnośnie tej metody jest taki iż wiszenie za ręce i nogi jest
dobre ale tylko na odcinek lęźwiowy, a nie skutkuje na odcinek szyjno-
piersiowy. Według niej najlepsze na jej dolegliwości byłoby to aby ktoś
fachowo
powiesił ją za ..... głowę.

http://www.kregoslup.med.pl/

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

14. Data: 2007-03-31 13:36:04

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dr.Endriu" :
> [...]
> dobre ale tylko na odcinek lęźwiowy, a nie skutkuje na odcinek szyjno-
> piersiowy. Według niej najlepsze na jej dolegliwości byłoby to aby ktoś

Jak wszystkie inne możliwości zawiodą (rehabilitacja) to pewnie zgłoszę się
do ... Szklarza, ale to za jakiś czas.
:)
ps. a temat z o. Gwidonem nie nadaje się pod "publikę", ale jedno mogę
powiedzieć - był skuteczny (a tonący brzytwy się chwyta); dziś, z
perspektywy
czasu i tamtych doświadczeń, wiedząc na czym to polega, pewnie bym się drugi
raz nie zdecydowała, no i nie chodzi o lędźwiowy - a tylko ten odcinek można
było poddać TAKIEJ terapii.

Melisa

http://tiny.pl/c2x6

> Pozdrawiam
> Dr.Endriu

Guzki na podniebieniu
Winko... a napis "zawiera siarczyny"...
Interpretacja badania USG - narządu rodnego
Baryt
Co dalej?