Michale, ratuj...a moze i inni

21. Data: 2007-03-24 21:34:31

Temat: Re: Michale, ratuj...a moze i inni - OT
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski wrote:

> O ile pamiętam: czworokąt, który nie ma żadnej pary boków równoległych
> i nie jest deltoidem. Czyli to, co zostaje po wyodrębnieniu deltoidów,
> trapezów i równoległoboków...
> A jakie są inne?

Wikipedia http://pl.wikipedia.org/wiki/Trapezoid eliminuje jeszcze
czworokąty o przekątnych równej długości i czworokąty o przekątnych
prostopadłych. Wiem http://portalwiedzy.onet.pl/36734,haslo.html
dopuszcza deltoidy. Słownik PWN
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=trapezoid&sourceid=Mo
zilla-search&od=0
eliminuje czworokąty mające parę boków równej długości (chociaż można
też inaczej interpretowac ich definicję).

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

22. Data: 2007-03-24 22:18:49

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 24, 10:34 pm, Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>
wrote:

> [...]
> eliminuje czworokąty mające parę boków równej długości (chociaż można
> też inaczej interpretowac ich definicję).

I tak - od działki do całki...
Wielki Rachmistrz zostawił dowody swej działalności w każdej
dziedzinie człowieczego żywota, jak również wszelkie problemy z nią
związane...
:-)

23. Data: 2007-03-25 04:52:18

Temat: Re: Michale, ratuj...a moze i inni
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Uzytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisal w
> wiadomosci news:130b1op3d1fi06f@corp.supernews.com...

> I to jest swiatly sposób myslenia ;-)))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

tez specjalnie napisalam, zeby zobaczyc, czy zareagujesz :)
MB

24. Data: 2007-03-25 06:08:53

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tam zamierzamy
> posadzic winogrona.

Nie sadź winogron, bo będzie z nimi tylko kłopot.Jak posadzisz mało,
to pracy będzie przy nich i tak dużo.
Jak posadzisz dużo, trzeba będzie dobudować fabrykę octu balsamicznego.
Pozdrawiam.Mirzan

25. Data: 2007-03-25 07:50:00

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tam zamierzamy
>

> Nie sadź winogron, bo będzie z nimi tylko kłopot.Jak posadzisz mało,
> to pracy będzie przy nich i tak dużo.

Jakiej pracy??? Co ty wyczyniasz z winoroślami? Może to opiszesz?? :-))))
Bo moje rosną same. :-)))))

> Jak posadzisz dużo, trzeba będzie dobudować fabrykę octu balsamicznego.

O! I to jest biznes. Popatrz na ceny w sklepach :-))
A jeszcze lepszy biznes można zrobić na oleju z pestek winogron. Tylko tych
pestek trzeba sporo mieć :-))))
Czy ktoś moze wie gdzie można kupić drylownicę do winogron? :-)))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

26. Data: 2007-03-25 07:51:13

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości news:130c004l9uifqfa@corp.supernews.com...

> tez specjalnie napisalam, zeby zobaczyc, czy zareagujesz :)
> MB
Mądre myślenie zdarza sie tak rzadko, że aż rzuca sie w oczy ;-))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

27. Data: 2007-03-25 11:15:23

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mało,
> to pracy będzie przy nich i tak dużo.
> Jak posadzisz dużo, trzeba będzie dobudować fabrykę octu

Natomiast z winoroślami kłopot nieco mniejszy.
;-))

Pozdrawiam pogodnie
skryba

28. Data: 2007-03-25 11:59:22

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisal w
wiadomosci news:1308picivn8uldd@corp.supernews.com...
> Jakos mi mozg wcielo i nie umiem sobie dac rady z obliczeniem powierzchni
> dzialki, ktora jest nierownym trapezoidem o bokach 26x191x161x135.
> Jedynie, jak moge to zrobic, to rozrysowac na trojkaty i te obliczyc kazdy
> z osobna, ale czy jest jakis zgrabniejszy sposob?

A rorysowalas?
Bardzo przypomina trapez o podstawie 191 i 26, a bok 161 "robi" za wysokosc,
wtedy masz wlasnie trojkat i prostokat : 1/2x (191-26) x 135 + 26 x 135 =
11137,5 + 3510 =14647,5 m2 ~= 1,5 ha, jak juz zauwazono

pozdr. Hania obrazowo

29. Data: 2007-03-25 13:03:51

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> tez specjalnie napisalam, zeby zobaczyc, czy zareagujesz :)

A tak naprawdę to posadzisz tam maliny? :-)

Pozdrowienia,
Michał

30. Data: 2007-03-25 14:28:16

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jakiej pracy??? Co ty wyczyniasz z winoroślami? Może to opiszesz?? :-))))
> Bo moje rosną same. :-)))))

Wprawdzie winorośli już nie mam, ale wciąż zdarzają mi się senne koszmary o
ich uprawie. Byliny jakoś mi nie przysparzają takich zmór:-)

> Czy ktoś moze wie gdzie można kupić drylownicę do winogron? :-)))

Czyżby ten zachwalany Kiszmisz jednak miał pestki? 8-)

Pozdrawiam, Basia.

Rospuda - obrona czy manipulacja?
Towarzystwo liliowe
Krzewy rosnące na boki a nie w góre.