Michale, ratuj...a moze i inni

41. Data: 2007-03-26 11:31:27

Temat: Re: Michale, ratuj...a moze i inni
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
news:eu59j9$i2u$1@node4.news.atman.pl...

> Bo moje rosną same. :-)))))

To jest jedna z zalet winorosli :)

> Czy ktoś moze wie gdzie można kupić drylownicę do winogron? :-)))

Trzeba zatrudnic jakas tania sile robocza - beda jesc a pestki wypluwac ;)
(dodatkowo to sposob na tych niedozywionych)

Pozdrawiam,
Bpjea

42. Data: 2007-03-26 11:59:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (bez x)> wrote in message
> [...]
>
> Trzeba zatrudnic jakas tania sile robocza - beda jesc a pestki wypluwac ;)
> (dodatkowo to sposob na tych niedozywionych)

Trzeba kupić dwa urządzenia:
przy okazji - tania drylownica do wiśni i czereśni:
http://www.biowin.com.pl/?bio=1&lang=pol&str=4&grupa
=3&podgrupa=664&produkt=666&session=649e5bc7fe46791d
7c2e2d2cf97ef559
sokownik:
http://www.biowin.com.pl/?bio=1&lang=pol&str=4&grupa
=3&podgrupa=662&produkt=665&session=649e5bc7fe46791d
7c2e2d2cf97ef559
maszyny do winogron:
ręczne
http://www.biowin.com.pl/?bio=1&lang=pol&str=4&grupa
=3&podgrupa=394&produkt=395&session=649e5bc7fe46791d
7c2e2d2cf97ef559
http://www.biowin.com.pl/?bio=1&lang=pol&str=4&grupa
=3&podgrupa=394&produkt=402&session=649e5bc7fe46791d
7c2e2d2cf97ef559
elektryczne:
http://www.biowin.com.pl/?bio=1&lang=pol&str=4&grupa
=3&podgrupa=394&produkt=403&session=649e5bc7fe46791d
7c2e2d2cf97ef559

http://www.sklep.hortmasz.com.pl/go/_category/index.
php?idc=id_39&sess_id=b59d2fd5dfaeb63f6a60021f3b2920
70

43. Data: 2007-03-26 18:05:00

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:

> no nie, jaja sobie robisz - sprawdzasz posrednika? ma program do tego, a nas
> podpuszczasz na wiadomosci z podstawowki ;-)) Nie pamietam juz tych
> zaleznosci, choc od diabla sie naliczylam dawnymi czasy.
>
> hania

Posrednik ma mape, na mapie napisane 0.29 akra, wiec chcialam sprawdzic,
czy napewno, bo organoleptycznie trudno stwierdzic ze wzgledu na ksztalt.

Posrednik nie ma programu do tego, raczej ten gosc co mierzy dzialki i
wbija stemple w rogi, ale do niego nie mam dostepu. (geodeta?)

MB

44. Data: 2007-03-26 18:33:20

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości news:130g2qf9ma88scc@corp.supernews.com...

> [...]
>
> Posrednik nie ma programu do tego, raczej ten gosc co mierzy dzialki i
> wbija stemple w rogi, ale do niego nie mam dostepu. (geodeta?)

dobrze gadasz, geodeta :) kiedys mierzono planimetrem (nigdy mi sie
sensownego wyniku nie udalo uzyskac) , teraz chlast do PC - wpisujac
wspolrzedne w jakimkolwiek programi graficznym (AutoCad, MStation itede):
klik na obiekt i da powierzchnie. Geodecie z GPS tez da, przetuptac jak
mroweczka po wspolrzednych na piechotke rowniez (skads sie programy wziely),
aaale to dawno bylo!

hania nostalgicznie i wnerwiona lekko na amnezje swa ;-)))

45. Data: 2007-03-26 19:30:47

Od: Jerzy Nowak <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a):
> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
opic=2

> Dzięki. Bardzo fajna strona. :-))
> Będę tam zaglądał. :-)

Z której strony strony?
:-)
--
pozdr. Jerzy

46. Data: 2007-03-26 19:32:50

Od: Jerzy Nowak <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a):
> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
opic=2

> Dzięki. Bardzo fajna strona. :-))
> Będę tam zaglądał. :-)

Może Mirzan ma rację, że czasami powinieneś ją poczytać jako czytelnik.
:-)))
--
pozdr. Jerzy

Rospuda - obrona czy manipulacja?