Re: Mieć dzieci...

Data: 2004-02-11 10:05:46
Temat: Re: Mieć dzieci...
Od: "fen" <f...@...pl>

Uderz w stół, a użytkownik <e...@p...onet.pl> się odezwie
w wiadomości news:4254.0000045f.4029f426@newsgate.onet.pl...

> Należę do tych facetów, którzy otwarcie mówią, że nie chcieliby mieć
> dzieci - przynajmniej teraz i pewnie przez kilka najbliższych lat.

Przede wszystkim dobrze, że przynajmniej wyrażasz opinię otwarcie i za to
należy ci się szacunek. Twoja decyzja, jeżeli miałbyś komuś zrobić komuś
(dziecku) krzywdę, to lepiej, że jesteś na tyle odważny i zdecydowany.

W przeciwieństwie do CIebie, ja jestem tym, który twierdzi, że chciałby mieć
conajmniej szczęśliwą drużynę piłkarską, a ponad to- zabrać możliwie tyle
ile to możliwe dzieciaków z domu dziecka bez względu na to jak wyglądają,
jakie maja pochodzenie i wiek. Chciałnbym im dać to, czego nigdy nie mieli -
i tego się ani nie wstydzę, ani nie boję - bo jestem to w stanie dać. Mało
tego, na wszelkie mozliwe sposoby, motywuję w realu środowiska w których
oprzebywam do zabierania dzieci z domów dziecka, tworzenia im rodzin
zastępczych - odciągania ich z tego piekła w jakim żyją - staram się nie
używać argumentów manipulujących, ale staram się wykrzesać z ludzi, to co w
nich najlepsze.

Reszta nieistotna - nie zważaj na agresywnych ludzi - przynajmniej należysz
do ludzi odpowiedzialnych, bo nie chcesz zrobić krzywdy. Takich ludzi też
powinno sie cenić.

Ja.