Re: Miernik ph

Data: 2012-07-20 11:28:17
Temat: Re: Miernik ph
Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl>

W dniu 20.07.2012 11:05, 4CX250 pisze:
> Użytkownik "tomek" <t...@a...ma.kota.pl> napisał w wiadomości

> Ale na dobrą sprawę ile się można spodziewać odchyłki?
Nie mam pojecia jaki moze byc blad, ale trzeba pamietac ze woda
destylowana moze zawierac CO2 (zmienne ilosci) i wtedy pH moze byc duzo
nizsze niz 7. A ocet ... to jak fabryce wyjdzie
Strzelam ze taka kalibracja moze dac blad +/- 2 jednostki
Tzn. czy ma
> jakieś szczególne znaczenie przy ogrodowym wyznaczaniu ph ziemi ?
no jezeli blad +/- 2 jest dla Ciebie OK to nie ma znaczenia