Miesnie brzucha - dolna partia

21. Data: 2002-05-24 09:35:34

Temat: Re: Miesnie brzucha - dolna partia
Od: "Neczka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba to jest logiczne, ze jak przestaniesz cwiczyc to miesnie wroca do
> poprzedniego stanu...

No dobrze, to wiem, ale chodzilo mi o to, czy skonczenie brania L-keratyniny
w jakis sposob nasila/przyspiesza ten efekt....

Neczka

22. Data: 2002-05-24 09:41:13

Od: "J'an W'erbinski - hello from kill file :-\)" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neczka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> No dobrze, to wiem, ale chodzilo mi o to, czy skonczenie brania
L-keratyniny
> w jakis sposob nasila/przyspiesza ten efekt....

Nie ma informacji świadczących o tym, że l-karnityny ma jakikolwiek efekt
poza efektem placebo i chudnięcia portfela oczywiście.

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl
Strona prywatna w trakcie budowy http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/

23. Data: 2002-05-24 11:34:50

Od: "magdaz" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neczka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> No dobrze, to wiem, ale chodzilo mi o to, czy skonczenie brania
L-keratyniny
> w jakis sposob nasila/przyspiesza ten efekt....

skoro prawie wogole nie dziala, to raczej niczego nie opoznia ani nie
przyspiesza
magda

24. Data: 2002-05-24 11:35:18

Od: "magdaz" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J'an W'erbinski - hello from kill file :-)"
<j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>

> Nie ma informacji świadczących o tym, że l-karnityny ma jakikolwiek efekt
> poza efektem placebo i chudnięcia portfela oczywiście.

a efekt placebo udowodniono???
magda

25. Data: 2002-05-24 11:45:07

Od: "J'an W'erbinski - hello from kill file :-\)" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a efekt placebo udowodniono???
> magda

Tak. Udowodniono jego istnienie i zasadę działania. Podanie każdego
preparatu niezależnie od jego skuteczności może go powodować. Występuje nie
tylko w przypadku leków ale także: żywienia, zabiegów, modlitwy, wiary itp.
Odniesienie do konkretnego preparatu nie ma tutaj znaczenia.
Dokładnie nie pamiętam ale ef. placebo występuje w 30-40% przypadków.

26. Data: 2002-05-24 12:38:16

Temat: Odp: Miesnie brzucha - dolna partia
Od: "Kafar" <y...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I dieta, i dieta - nie zapomnij :))

Ewelinko, jestem pod wrazeniem ! bylem wiecej niz pewien, ze poprzednio
pisal jakis mezczyzna...... a tu ciach na dole widze Ewelina ;) bardzo mi
milo, ze sie tak znasz na rzeczy.. jestem kulturysta i wiem o co w tym
wszystkim chodzi, jednakze jestem pod wielkim wrazeniem, tak trzymac ! ;)

Z powazaniem
Kafar

27. Data: 2002-05-24 12:53:32

Od: "Kafar" <y...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sie przygladam waszej idiotycznej rozmowie i dochodze do wnioskku, ze to
co gdzies tam uslyszycie paplacie tutaj.... na jakiej podstawie twierdzicie
ze L-Karnityna nie dziala ?! Przeciez sami dobrze wiecie, ze ludzie maja
przerozne organizmy i rozne "wspomagacze" przeroznie dzialaja.... raz: tak
jak sie oczekuje, albo w ogole nie dzialaja. I nalezy sie pogodzic z faktem,
iz trzeba jednak samemu probowac roznych srodkow i samemu wyciagac wnioski
"co dla mnie jest dobre". !! Bo taka jest prawda, ze na jednego dzialaja
takie srodki, a na drugiego inne...
Pamietajcie jednak, ze kazdy srodek trzeba w odpowiedniej dawce brac, zeby
byly jakiekolwiek efekty (nie zapominajac oczywiscie o diecie i treningu -
chyba rzecz jasna ?! ) jak weszla L-Karnityna na rynek, wyprobowalem ja...
pijem w plynie i powiem szczerze, ze pilem i duzo i malo, i przed treningiem
i podczas ... roznie kombinowalem.... i na mnie nie dzialala... ale
zadzialala dopiero wtedy jak przekroczylem 3-krotnie dzienna zalecana dawke.
Biorac w tabletkach i w plynie.

Z powazaniem
Kafar

28. Data: 2002-05-24 13:00:19

Od: "magdaz" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Odniesienie do konkretnego preparatu nie ma tutaj znaczenia.
> Dokładnie nie pamiętam ale ef. placebo występuje w 30-40% przypadków.

tak, wiem.
pomyslalam tylko o konkretnych badaniach jezeli chodzi o L-Karnityne.

29. Data: 2002-05-24 14:30:10

Od: "J'an W'erbinski - hello from kill file :-\)" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

żytkownik "Kafar" <y...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przerozne organizmy i rozne "wspomagacze" przeroznie dzialaja.... raz: tak

Na tej podstawie:
http://www.cyfronet.krakow.pl/rowery/tluszcz.html

oraz na podstawie pytania zadanego w wyszukiwarce, najlepiej po angielsku.

Ludzie mają różne organizmy ale np niezależnie od tego wiemy, że spożycie
cyjanku potasu dla wszystkich jest szkodliwe. Podobnie nie są znane
udowodnione przypadki wpływu lkarnityny na spalanie tłuszczu.

Pewnie czytasz fachowe gazetki? Weź sobie np amerykańskie wydanie flexa i
zastanów się, dlaczego tam reklamują co innego niż u nas.

30. Data: 2002-05-24 19:56:09

Od: "Ewelina Kadyła" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"magdaz" <m...@p...wp.pl> wrote in message

> [...]
> L-keratyniny
>
> skoro prawie wogole nie dziala, to raczej niczego nie opoznia ani nie

Z rozmow z osobami pracujacymi nad wlasna sylwetka (fitness, kulturystyka)
wiem, ze L-karnityna ma bardzo kiepska opnie - nikt tego nie stosuje, bo
trzeba brac o wiele wiecej niz zalecaja producenci, jesli chce sie osoagnac
efekty. Jesli dobrze pamietam, to do kuracji odchudzajacej 'oficjalnie'
wystarczy 600-900mg, a w rzeczywistosci efekty uzyskuje sie dopiero po
braniu kilku g/dzien. Latwo mozna sobie policzyc, jaki bylby koszt chocby
miesiecznej kuracji przy 2-3g/dzien l-karnityny z Olimpu (30tabl po 300g =
okolo 30zl). Ja bralam 900mg/dzien (3 tabletki l-karnityny z Olimpu) i nie
zaobserwowalam zadnych efektow. Wg mnie szkoda pieniedzy.

Ewelina

Arkadia w Warszawie
płatki jęczmienne / indeks IG
Nienasycone kwasy są "be"?