Re: Mięso

Data: 2005-05-19 09:26:03
Temat: Re: Mięso
Od: "Sowa" <m...@w...pl>

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:d6ga9d$o8d$1@news.onet.pl...

> Bo ostatnio kobiety mają spaczony gust :)

Wiesz co, chyba pierwszy raz musze się z Tobą zgodzić w 100%.
Gust dzisiejszych kobiet jakoś niebezpiecznie zbacza w stronę ideału którego
wyznacznikiem jest Stefan Kark-Bezmózgi ksywa Rozbeft, czy tam Telewizor.
:>
(i kto im w ogóle te ksywki wymyśla?!)

--
Edyta Czyż
Kłamie ten, co zna słowa, a nut nie pamięta. Leśmian