Mieso +ser

1. Data: 2011-08-09 17:01:02

Temat: Mieso +ser
Od: "jerzy.n" <j...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Nie bardzo wiem jak to inni widza , ale dla mnie sprzedaż sera żółtego w
sklepie z mięsem uważam za mały nietakt ...

2. Data: 2011-08-09 19:42:43

Temat: Re: Mieso +ser
Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.08.2011 19:01, jerzy.n pisze:
> Nie bardzo wiem jak to inni widza , ale dla mnie sprzedaż sera żółtego w
> sklepie z mięsem uważam za mały nietakt ...

W sensie, że niekoszernie??

Anai

*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
***** http://photo-of-anai.gu.ma/ *****
"Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone
możliwości regeneracyjne."

3. Data: 2011-08-09 20:00:39

Od: "Paweł W." <p...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jerzy.n" <j...@t...de> napisał w wiadomości
> Nie bardzo wiem jak to inni widza , ale dla mnie sprzedaż sera żółtego w
> sklepie z mięsem uważam za mały nietakt ...

"Cholera jasna! Won mi tu stąd, jeden z drugim! Będzie mi tu kłaki
rozrzucał! Panie! Tu nie jest salon damsko-męski! Tu jest kiosk RUCH-u!
Ja... Ja tu mięso mam!"
;-)

p.

4. Data: 2011-08-09 22:23:36

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anai" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> W sensie, że niekoszernie??

jeśli "niekoszernie" to należałoby zapytać jakie jeszcze to mięso sprzedają
(w sensie z jakiego zwierza)

5. Data: 2011-08-10 07:24:44

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę jerzy.n wylazło do ludzi i marudzi:

> Nie bardzo wiem jak to inni widza , ale dla mnie sprzedaż sera żółtego w
> sklepie z mięsem uważam za mały nietakt ...

Z Domestosem lepiej, powiadasz?

Qra

6. Data: 2011-08-10 10:42:20

Od: "jerzy.n" <j...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> W sensie, że niekoszernie??
Jakie niekoszerne ,mnie to nie obchodzi , ale sprzedaż sera obok żeberek i
kotletów schabowych sprzedawanych luzem to troche dziwne...

7. Data: 2011-08-19 15:19:25

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-10 12:42, jerzy.n pisze:

> Użytkownik "Anai" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jakie niekoszerne ,mnie to nie obchodzi , ale sprzedaż sera obok
> żeberek i kotletów schabowych sprzedawanych luzem to troche dziwne...

Ser powinien być w osobnej lodówce. Jeśli już jest w sklepie mięsnym, to
raczej z wędlinami.

Ewa

Czy ktoś jeszcze produkuje śmietanę?
wazelina dla kucharzy z prk
schab jest, piekarnika niet
koper włoski
I jeszcze - kapusta - jak zrobić na zimę? (słoiki)