Mieso z rosolu

1. Data: 2000-10-21 08:14:36

Temat: Re: Mieso z rosolu
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Popi" <p...@p...pl> wrote in message
news:8ss0ht$av19@lena.man.rzeszow.pl...
> Witam !
>
> Moze ktos mi powie co mozna zrobic z padlinka z rosolu. Mile widziane
> pomysly na ostro.

Hej!
Mozna z gotowanej wolowiny zrobic krokiety.Mamy wtedy i zupe i drugie
danie.
Smazymy nalesniki- tak z 10szt,
ugotowana wolowine mielimy (30 dkg)
dodajemy namoczona w wodzie i dobrze odcisnieta bulke,
2 male cebule drobno siekamy i podsmazamy na zloto na tluszczu,
Do zmielonego miesa dodajemy cebule, bulke, 1 jajo surowe i 3-4 lyzki
smietany. Wszystkie skladniki dokladnie mieszamy, doprawiamy sola i
pieprzem. Nalesniki smarujemy farszem,skladamy oba boki i zawijamy scislo w
rulon. Kazdy nalesnik maczamy w lekko ubitym jaju i obtaczamy w bulce
tartej. Smazymy na maselku na rumiano.

Pozdrowienia Jola

1. Data: 2000-10-21 11:23:16

Temat: Mieso z rosolu
Od: "Popi" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Moze ktos mi powie co mozna zrobic z padlinka z rosolu. Mile widziane
pomysly na ostro.

z gory denks

Popi

P.S.
juz nie pisze S3ała bo mnie SEB ostatnio zjechal
;-))))

1. Data: 2000-10-21 12:54:43

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Popi" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> Moze ktos mi powie co mozna zrobic z padlinka z rosolu. Mile widziane
> pomysly na ostro.

Można pokroić drobno... coś dorzucić... (to zależy od fantazji...) dołożyć
łyżkę majonezu i już mamy pyszną sałatkę.... mniam...

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2000-10-21 14:28:31

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Popi <p...@p...pl> wrote:

> Witam !
>
> Moze ktos mi powie co mozna zrobic z padlinka z rosolu. Mile widziane
> pomysly na ostro.

W domu mojej babki mieso z rosolu dawalo sie biedakom, bo po zrobieniu
dobrego rosolu, wygotowane mieso nic juz nie jest warte.
Tylko skad teraz wziac biedakow?
Ja, kiedy chce miec i rosol i gotowana wolowine (bo zakladam, ze o
wolowine sie pytasz), to gotuje najpierw rosol na gorszych kawalkach
miesa np. ogona, laty lub gorszego kawalka szpondra szpondra, a kiedy
rosol gotowy, to to mieso wyrzucam i biore kawalek odpowiedni do
gotowania np. krzyzowa.
Z gotowana wolowina nie bardzo co mozna zrobic innego, jak tylko podac
ja jako sztukamies. Jezeli chce sie zrobic ja na ostro, to trzeba
zrobic ostry sos -- np. ostry chrzanowy lub musztardowy.
Jezeli myslisz o czyms naprawde ostrym np. z papryka, to lepiej od razu
zdecydowac sie na duszenie miesa, a nie gotowanie.

Wladyslaw

1. Data: 2000-10-21 15:52:29

Od: w...@p...onet.pl (onet) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Wladyslaw
> jest sposob ktory poznalem w Gruzji, pokroic w paseczki dodac smietane
wymieszana z duza iloscia czosnku . Przyprawy wg gustu.
Dzis juz znane ale wtedy odkrywcze.
Witeqq

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.kuchnia
http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2000-10-21 20:55:17

Od: "budzik" <b...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

golabki, pierogi z mieskiem, sztuka miesa z sosem chrzanowym

1. Data: 2000-10-21 21:27:12

Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Moze ktos mi powie co mozna zrobic z padlinka z rosolu. Mile widziane
> pomysly na ostro.

A jak nie musi byc na ostro i jest to drob, to mozna zrobic potrawke.
*******************************
Iwa
*******************************

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

1. Data: 2000-10-22 08:25:28

Od: "Popi" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> golabki, pierogi z mieskiem, sztuka miesa z sosem chrzanowym

o co chodzi z ta "sztuka miesa z sosem chrzanowym", o jaka sztuke chodzi? i
co z tym sosem

Popi

1. Data: 2000-10-22 14:31:29

Od: w...@p...onet.pl (onet) szukaj wiadomości tego autora

> o co chodzi z ta "sztuka miesa z sosem chrzanowym", o jaka sztuke chodzi?
> co z tym sosem
>
> Popi
>
> niewiarygodne pytasz sie o podstawy kulinarne
to tak jakbys grajac w brydza pytal co to jest pik
witeqq

1. Data: 2000-10-22 14:45:46

Temat: prośba do witqqa... :-))))
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "onet" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> to tak jakbys grajac w brydza pytal co to jest pik
> witeqq

Witeqq!
Strasznie trudno się czyta Twoje posty. Bardzo proszę byś nie dopisywał nic
za znacznikami mówiącymi ze jest to fragment poprzedniego postu (znaczek
większości "> " )...
Pisz swoje teksty od początku linijki... Możesz wstawiać komentarze w środek
posta, ale zawsze zwracaj uwagę na to, by to było w nowej linijce... Po
prostu nie widać co dopisałeś...
Proszę... i dziękuję jednocześnie...
Pozdruffka

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

Re: Re: Re:soki i koktajle - bardzo dlugie
tapioka
Sniadanko
poezja, czyli grzybowa...
archiwum na onecie