Mieszkania we Wrocławiu podrożały ? (.......)

1. Data: 2003-07-10 15:20:48

Temat: Mieszkania we Wrocławiu podrożały ? (.......)
Od: "Tomasz " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spotkałem się ostatnio z opinią (prasa) że mieszkania we Wrocławiu podrożały
średnio o 20% (ostatnie 2 miesiące). Czy tak jest ?
Czy podobnie jest w całej Polsce ?
Czyzby "strach" przed Unią ?

Tomasz

1. Data: 2003-07-11 11:55:50

Temat: Re: Mieszkania we Wrocławiu podrożały ? (.......)
Od: "BaM" <b...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz " <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
podrożały
> średnio o 20% (ostatnie 2 miesiące). Czy tak jest ?

Raczej we Wrocławiu nie ma ich w tej chwili za wiele i te co zostały są duże
i staniały.
Mam na myśli nowe.
W ogóle wciąż zastanawiają mnie te ceny mieszań we Wrocku.
Skąd one się wzieły?
Wrocław po dwóch stolicach Polski jest pod tym względem najdroższy.
Ktoś zna odpowiedź?

Pozdrawiam BaM

1. Data: 2003-07-11 13:58:10

Od: " minkapinka" <kasia.goldian@wp_nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Skąd one się wzieły?
> Wrocław po dwóch stolicach Polski jest pod tym względem najdroższy.

A ile kosztuje m2 nowego m?

Kasia

1. Data: 2003-07-11 19:52:40

Od: "BaM" <b...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " minkapinka" <kasia.goldian@wp_nospam.pl> napisał w wiadomości
> A ile kosztuje m2 nowego m?

Przeciętne 2400-3800. Dane z kwietnia.
Te za 2400-2800 to tzw. biały montaż. Mieszkanie nie jest wykończone tylko
oddane pomalowane na biało, bez podłóg, glazury itp.
Używane też zaczynały się od 2000 zł/m2.
Więc taka kawalerka 30 m2 to 75 tys. i to do wykończenia.
Dla mnie niezrozumiałe.

1. Data: 2003-07-14 09:32:15

Od: "Mariusz T." <m...@w...usun-delete-this.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Używane też zaczynały się od 2000 zł/m2.
> Więc taka kawalerka 30 m2 to 75 tys. i to do wykończenia.

Jakby ktoś był zainteresowany, to za ok. 2 tygodnie będę chciał sprzedać
swoje mieszkanie w bloku na Zielińskiego. 2 pokoje, 37m2, oddam za 2400 za
m2, czyli 88 tys., ale przydałby mu się porządny remont.

A tak przy okazji, to jak sądzicie, czy sprzedając takie mieszkanie, warto
je chociaż pomalować na biało, żeby jakoś wyglądało, czy zostawić "jak
jest", zakładając, że nabywca i tak może mieć własny pomysł na remont?

Mariusz

1. Data: 2003-07-14 10:31:18

Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
"jak
> jest", zakładając, że nabywca i tak może mieć własny pomysł na
nabywca i tak bedzie miał własny pomysł ale liczy sie wrażenie
wpakuj jakies 3 tysie w remont i sprzedasz od reki
moja zonka odrzuciła kilka domów tylko z tego powodu ze robiły złe
wrazenie
huck

1. Data: 2003-07-14 18:00:12

Od: "BaM" <b...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie radzę na biało.
Po moich poszukiwaniach wiem że najlepsze wrażenie robią pastelowe kolorki
na ścianach. Mieszkanie zupełnie inaczej wtedy wygląda, radośniej.
Wydaje mi się że warto zrobić dobre wrażenie kosztem pomalowania ścian.

Użytkownik "Mariusz T." <m...@w...usun-delete-this.pl> napisał w
wiadomości news:bettc3$1vh$1@news.onet.pl...

1. Data: 2003-07-16 14:46:12

Od: "Boa" <b...@b...usunto.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na ścianach. Mieszkanie zupełnie inaczej wtedy wygląda, radośniej.
> Wydaje mi się że warto zrobić dobre wrażenie kosztem pomalowania ścian.

Tak przy okazji - w sklepie na Wrocławczyka (Wrocław, obok Pizza Hut na
Skłodowskiej) śliczne kolory (np. jasny żółty) mieszają za ok. 15-18zł za
litr. Litr trza liczyć na 10m2. Wiem, bo malowałem swoje niedawno ;-)

Pozdrr.,
Boa.

Współudział w kamienicy.......
OLEJOWANIE PODŁÓG