Migrena

201. Data: 2003-06-26 12:07:10

Temat: Re: Migrena
Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 26 Jun 2003 13:21:05 +0200 I had a dream that Ewa Ressel <r...@p...fm>
wrote:
>Bo byś go nie znalazł.

Mylisz się. Nie wiem jak Ty, ale ja przeczytałem _całą_ Biblię.

202. Data: 2003-06-26 12:08:49

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z.Boczku, kochanie drogie, przypominam o temacie tej grupy. Ja wiem, że
> często masz zdrowe poglądy na życie, ale nie prowokuj pliz tych kobiet,
> których i tak do niczego nie przekonasz.

A Ty zachowuj się taktownie i takie uwagi wysyłaj na priva.
O.

203. Data: 2003-06-26 12:49:04

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Ewa Ressel <r...@p...fm> i te mądrości
wymagają stanowczej erekcji:

> Dziękujemy bardzo pani przewodnik :-))))
> PS. Jednym słowem post Z. Boczka okazał się współczesną wersją
> kawału radia Erewań o tym, jak to w Moskwie rozdają samochody.

Po to się upewniałem :]

Oj - nigdy nie byłem ekspertem od świętych :)
Wiedziałem, że tajemnica spowiedzi, święty Jan, woda... no i dodałem
jedno do drugiego :)

Ale fakt: Ale plama :)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

204. Data: 2003-06-26 12:51:42

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> i te
mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> Idąc dalej tym tokiem rozumowania dojdziemy do wniosku, że
> państwo wspiera pedofilię. Troche opanowania w naciąganiu
> argumentów, proszę, bo się moja nauczycielska przepona ma
> ostatnio ograniczone pole do popisu. :)

Demagogia, bardzo ciekawa :]

Równie pokrętnym rozumkowaniem byłby opis działkowicza kupującego
nawóz/torf jako 'zamienia złoto na g... - ale głupi'.

205. Data: 2003-06-26 12:53:18

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dobrze - tylko skoro przyznałem, że nastąpiło złamanie tajemnicy
> lekarskiej, po co dalej ze mną dyskutują? :)
> Przecież oddałem im rację? :)

A to sorry, nie przeczytałam wystarczająco uważnie wszystkich postów (dużo
tego było) i nie zauważyłam że im oddałeś rację.
Dlatego ja dyskutowałam ;-).

Pozdrowienia.

Basia

206. Data: 2003-06-26 12:53:46

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>No w końcu ktoś to przyznał :]

No ale nie o to sie sprzeczalismy ?

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

207. Data: 2003-06-26 12:55:23

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Basia Z. <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> i te
mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> Ależ chyba nikt tak nie uważa.
> Wydaje mi się że nie rozumiesz o co tu chodzi większości
> dyskutantów.
> O tajemnicę lekarską i jej zdradę.
> Napiszę bardziej obrazowo.
> Gdybyś to Ty nakrył zakonnicę in flagranti z kimś, miałbyś pełne
> prawo gadać o tym. Lekarz - NIE MA PRAWA.
> I tyle.

No dobrze - tylko skoro przyznałem, że nastąpiło złamanie tajemnicy
lekarskiej, po co dalej ze mną dyskutują? :)
> [...]

Jestem męską szowinistyczną świnią i jestem z tego dumny.

208. Data: 2003-06-26 12:56:37

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> i te
mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> Ejże ejże, nie zapieniajmy się tak, co?

Daleki jestem :)

> [...]
> Czy ktoś sie nie zgadza z powyższym?

No w końcu ktoś to przyznał :]

> Agnieszka (z migreną od agresji w tym wątku)

Trzeba było nie zaczynać :]

209. Data: 2003-06-26 13:01:44

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tę reklamę, w której "Z. Boczek" <z...@U...pl>
mówi:

>Demagogia, bardzo ciekawa :]

Chodziło mi o to, że starasz się na siłę wynajdywać argumenty.
Posłużyłam się po prostu podobnym chwytem.

Agnieszka (herbatka miętowa)
--
GG 1584 (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

210. Data: 2003-06-26 13:03:24

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Oleńka <o...@b...wroc.pl> i te mądrości
wymagają stanowczej erekcji:

> Nie odwracaj kota ogonem.

Udowodnij, skoro zarzucasz mi kłamstwo/przeinaczenie.

> Ty rozumiesz, a udajesz, że nie.

Poczytaj może od początku moje posty i potem ze mną dyskutuj?
Nienajlepiej dyskutuje się z kimś, kto wie lepiej ode mnie, co
rozumiem i co chciałem napisać od początku :]

Rozumiem, że plotka kopnęła w kościelne zadki - a wy lamentujecie,
że to niczyj interes.
I temu się sprzeciwiam - w czym już niektórzy mi przyznają rację, że
to należy piętnować.

--
Z poważaniem,
Z. Boczek
Jestem męską szowinistyczną świnią i jestem z tego dumny.

3 lata w plecy?
o zdradach
Re: Grupowe wakacje?
czy mozna wyprobowac zycie?