Mikołajki - JESZCZE większy problem

21. Data: 2005-12-05 21:11:43

Temat: Re: Mikołajki - JESZCZE większy problem
Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):

> Ja na razie kupiłam "O dziewczętach dla dziewcząt" jaka będzie reakcja
> nie wiem, bo jeszcze nie dotarło ;))

Tą też miała. Z tym samym skutkiem.

Eulalka

22. Data: 2005-12-05 22:00:18

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Borek" <m...@d...chembuddy.these.com.parts> wrote in message

> Aż sprawdziłem - rzuć okiem tutaj: http://sklep.avt.com.pl/

Aaaaa, temu się muszę bliżej przyjrzeć, albo raczej męża napuścić, żeby się
przyjrzał, bo oni się razem takimi rzeczami bawią:)
Dzięki,
Anka
PS. Wyrodna ze mnie matka, bo zupełnie zapomniałam, że moje dziecko ma
jeszcze jedną pasję - fotografię. I tu pole do popisu dla prezentodwców jest
jeszcze całkiem spore. No, ale to już przy następnej okazji.

23. Data: 2005-12-05 22:06:31

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dn1va7$hgm$1@inews.gazeta.pl>
miranka <a...@m...pl> pisze:

> :)))))))) Wypluj te słowa.

Dlaczego?
Ma już 10 takich czy może nie chcesz, żeby miał? ;-)

> Okularków nie używa, bo nie lubi.

Nie wyobrażam sobie, jak można pływać bez okularów, ale ludzie mają różne
"zboczenia" ;-)

--
PozdrawiaM

24. Data: 2005-12-05 22:25:26

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:dn2dlb$2tr4$1@news.mm.pl...
> W wiadomości <news:dn1va7$hgm$1@inews.gazeta.pl>

> Dlaczego?
> Ma już 10 takich czy może nie chcesz, żeby miał? ;-)

No comment:)

> Nie wyobrażam sobie, jak można pływać bez okularów, ale ludzie mają różne
> "zboczenia" ;-)

No mają. Kask rowerowy przewalczyłam, ale okularów nie potrafię. Świecić
przykładem nie mogę, bo mnie okulary też do histerii doprowadzają. A może
ten nasz basen jest ozonowany, a nie chlorowany, że oczu tak bardzo nie
drażni? Mamy niemowlaków pewnie by wiedziały lepiej:)
Anka

25. Data: 2005-12-05 22:34:09

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dn2eon$90i$1@inews.gazeta.pl>
miranka <a...@m...pl> pisze:

> No comment:)

Nadal nie rozumiem. Poważnie :)
Czy się jakoś wygłupiłam tą propozycją?

> A może ten nasz basen jest ozonowany, a nie chlorowany,
> że oczu tak bardzo nie drażni?

Możliwe. W ozonowanym jeszcze nie pływałam, więc nie mam porównania.
Ale ja generalnie nie lubię oczu moczyć, więc pewnie i na takim bym założyła
;-)

--
PozdrawiaM

26. Data: 2005-12-05 23:11:22

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:dn2f94$v6p$1@news.mm.pl...
> W wiadomości <news:dn2eon$90i$1@inews.gazeta.pl>

> Nadal nie rozumiem. Poważnie :)
> Czy się jakoś wygłupiłam tą propozycją?

Prędzej ja niż ty:) Mnie w kontekście "Sztuki kochania" stanęła przed oczami
reklama na warszawskich billboardach i skojarzenie miałam zupełnie inne niż
Ty:))) Dopiero, kiedy wróciłam do Twojego postu dotarło do mnie, że Ty o
nurkowaniu z fajką... Miał zestaw supermarketowy dla dzieci - badziewie
straszliwe starczyło na jeden sezon. Prawdziwy ma obiecany, jak kurs zrobi.
Przedtem był za mały - bo od 12 lat przyjmują, a ostatnio chyba zapomniał,
bo przestał się upominać. Może wrócimy do tematu, bo pomysł fajny. Dzięki za
podpowiedź.
Anka

27. Data: 2005-12-06 01:33:41

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Old Rena " <o...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
Część
> możliwości odebrała mi już rodzina, ale trochę zostało do wyboru.
> Z mniejszych prezentów, to stare komiksy Marvela lub DC - Ghost Rider,
> Spiderman, Spawn, Batman, komiks "XIII", komiks "Zemsta hrabiego Skarbka",
> poza tym komiksy o Naruto (nie jestem monotematyczna aby?),

A, bo Ty masz artystę w domu:)
Stronę (nie książkę) na temat pisania scenariuszy widziałam niedawno w
necie. Trafiłam niechcący, przy okazji szukania czegoś zupełnie innego.
Bladego pojęcia nie mam, gdzie to było, ale na pewno było po angielsku.

jakiś
> zdecydowanie niemłodzieżowy interesujący film na dvd, kabaret "Potem"
(...) - box filmów na dvd z
> przygodami Jamesa Bonda (najlepiej z Seanem Connery w roli głównej),

A tak. James Bond to jest to. Adam co prawda obejrzał wszystkie, jakie mieli
w wypożyczalni, ale pewnie "mienie ich na własność" sprawiłoby mu radochę.

> A... i kupiłam w Empiku kalendarz dla leniwych, z Garfieldem przewijającym
> się przez jego stronice. Nie, żebym coś sugerowała. Garfielda Adam lubi?

A można nie lubić? :) Ten kalendarz to notesowy czy wiszący? Bo wiszący to
moje dziecię sobie samo kupiło - ze zdjęciami z National Geographic - i
zdjęło tegorocznego Shreka bez sekundy wahania, nie czekając na koniec
grudnia. Ale jakby notesowy, to kto wie.... Byłam niedawno w Empiku -
notesowe kalendarze były bardzo fajne, ale wszystkie dla dziewcząt:(((
Dzięki za sugestie,
Anka

28. Data: 2005-12-06 03:04:41

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"miranka" <a...@m...pl> wrote in message

> "Świat nauki" i "Świat techniki" znieczulają go na otoczenie na długie
> godziny. Prócz tego - dobra muzyka, tenis i zaawansowana informatyka:)

to kup mu np CD z jego ulubiona muzyka, ksiazki do programowania itp

iwon(k)a

29. Data: 2005-12-06 08:05:13

Temat: Re: DOBRZE WYBRAŁAM:)
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koszulki wywołały dziki zachwyt i lawinę całusów:))))
Anka

30. Data: 2005-12-06 08:07:25

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dn2her$k0q$1@inews.gazeta.pl>
miranka <a...@m...pl> pisze:

> Prędzej ja niż ty:) Mnie w kontekście "Sztuki kochania" stanęła przed
> oczami reklama na warszawskich billboardach i skojarzenie miałam
> zupełnie inne niż Ty:)))

ROTFL :DD No to sobie pogadałyśmy ;-)
[musiałaś mieć wczoraj o mnie "niezłe" zdanie ;-]

--
PozdrawiaM

SUPER PREZENT - "SIMS 2: Świąteczny zestaw"! HIT
SUPER PREZENT - "HARRY POTTER i CZARA OGNIA"! HIT
SUPER PREZENT - "HARRY POTTER i CZARA OGNIA"! HIT
Mikołajki - mam problema :))
SUPER PREZENT - "BARBIE Z JEZIORA ŁABĘDZIEGO"! HIT