Mikołajki w przedszkolu

581. Data: 2008-11-19 16:18:38

Temat: Re: Mikołajki w przedszkolu
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e <w...@o...pl> napisał(a):

> Całkowicie, to chyba tylko trupa się nie da, bo i po co.

bardzo rzeczowy argument...

i.

582. Data: 2008-11-19 16:19:57

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <a...@z...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> W odnodze o klasach integracyjnych masz takie samo podejście.

znaczy jakie??

i.

583. Data: 2008-11-19 16:37:08

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> znaczy jakie??

Takie, że wszystkich przycinamy pod jedną miareczkę. Z akcentem na
_przycinamy_. Aż nieprawdopodobne u reprezentantki kraju, który tak stawia
na indywidualizm i wolności.

Agnieszka

584. Data: 2008-11-19 16:52:14

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <a...@z...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Takie, że wszystkich przycinamy pod jedną miareczkę. Z akcentem na
> _przycinamy_. Aż nieprawdopodobne u reprezentantki kraju, który tak stawia

w kontekscie Mikolajkowych rozwazan, z kraju gdzie stawia sie na umiejetnosc
wspolzycia, kompromisow, i team work. Doczytaj.

i.

585. Data: 2008-11-19 16:53:24

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Takie, że wszystkich przycinamy pod jedną miareczkę. Z akcentem na
> _przycinamy_. Aż nieprawdopodobne u reprezentantki kraju, który tak stawia na

Dąży się do tego zwykle, czego się nie ma

Qra, dlatego w naszym konsomolskim kraju tyle indywiduów :-)

586. Data: 2008-11-19 18:30:41

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> w kontekscie Mikolajkowych rozwazan, z kraju gdzie stawia sie na
> umiejetnosc
> wspolzycia, kompromisow, i team work. Doczytaj.

No tak, u nas urawniłowka w imię pracy zespołowej to ostatnio była modna
gdzieś w okolicach trójek murarskich. Macie jeszcze trochę do nadrobienia.

Agnieszka (idę czytać o wieży we Fromborku w kontekście Mikołajkowych
rozważań, może mnie nie być przez jakiś czas)

587. Data: 2008-11-20 08:25:18

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka pisze:

> Przy flejmie to rączki mam zajęte, jeszcze bym myszkę pobrudziła ;-P
> Chyba że do samego czytania. No ale to też trzeba posty przewijać.
> Nie, przy flejmie odpada ;-)
> Przy filmie ujdzie. Ale do filmów to ja wolę chipsy i piwo :-)

A czekolada do książki :-D .

Marzena

--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

588. Data: 2008-11-21 07:31:27

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał
złośliwa napisał(a):

| A skąd Ty to wzięłaś??

łodnas ze szkoły podstawowej z klasy integracyjnej.

--
Kasia + Weronika (7-latka)
gg 181718

589. Data: 2008-12-02 21:32:49

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Na wszelkich zebraniach rodziców odnoszę wrażenie, że dzieci są od nich mądrzejsze.
JaC

-----

> czy w przedszkolu Miśka to same jakieś roboto-mamy są.

Gdzie na narty z dziećmi ?
Adres do Swietego Mikolaja- ktos zna?
Jak się nie dać w szkole
w Wawie od 2009 zerowki tylko w szkole