Mikrodermabrazja, pytan kilka [dlugie wyszlo]

21. Data: 2007-01-04 09:31:31

Temat: Re: Mikrodermabrazja, pytan kilka [dlugie wyszlo]
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal" <r...@p...onet.pl> napisał(a)
wnews:enig9v$v3b$1@news.onet.pl:

> Koncowki sie sterylizyje w autoklawach lub zleca to specjalistycznym
> firmom.

Aha...to by wszystko wyjasnialo..
Dzieki, to sobie daruje ta koncowke bo to jakis nonsens.

Skoro w autoklawie sterylizacja ma byc to jestem spokojny...jeszcze sie
spytam lekarki.

Dzieki.

--
Pozdr. Hektor

22. Data: 2007-01-04 09:38:51

Od: "Rafal" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci: X...@1...0.0.1,
Hektor <m...@N...alternatywa.net> napisal(a):

> Z daaaaleka to nie jest tak zle :)
> http://hektor.alternatywa.net/wawolnica/imagepages/i
mage3.html
.
Hehehehehe jak bym siebie widzial ;D
http://www.members.lycos.co.uk/rafalb1/bike/wagrowie
c_ja.jpg

Rafal

23. Data: 2007-01-04 10:30:55

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal" <r...@p...onet.pl> napisał(a)
wnews:enihve$4oe$1@news.onet.pl:

> Hehehehehe jak bym siebie widzial ;D

:D

O prosze.. :)

Wlasnie...jezdze caly rok i mam nadzieje, ze po tej mikrodermabrazji dalej
bede mogl przy -15C sobie smigac :)

No ale..na razie pogoda..wybitnie nie zimowa...a szkoda.

--
Pozdr. Hektor

24. Data: 2007-01-04 14:48:24

Od: j...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Rafal napisał(a):
> W wiadomosci: X...@1...0.0.1,

> Koncowki sie sterylizyje w autoklawach lub zleca to specjalistycznym
> firmom.
>
> Rafal
Też robie mikrodermabrazje ale korundową ale wiem ze ta koncówka
(niby diamentowa)za bardzo do sterylizacji sie nie nadaje dlatego
lepiej miec wląsna.Do mnie sie na taki zabieg dostanies o takiej porze
jak sobie zażyczysz (w godzinach pracy gabinetu ).Sądze z kolejki że
oni ten zabieg robią za darmo bo generalnie to tani nie jest.Tak
wogóle to ta cała rozmowa sprawia wrażenie jakby z innej epoki stąd
nie wytrzymałam i napisałam wprost.Wogóle to krostki po ...są
sprawą normalną dopóki skóra sie oczyszcza.Czy jak ciezko płacicie
za zabiegi to nikt słowa nie mówi o przybliżonych spodziewanych
objawach leczenia?Co prawda to nie obieranie kartofli gdzie wynik jest
z góry przesadzony i podobnie jak w kazdej dziedzinie medycyny kazdy
człowiek reaguje indywidualnie stad czesto rozrzut opinii na temat
lekarzy i wogóle specjalistów od zdrowia >Ale generalnie drodzy
Państwo to coraz bardziej oceniam ,ze jaja sobie robicie.W
dermatologii jak i w chirurgi przydaje sie poczucie humoru i ono też
sprzyja leczeniu trądzika (zwłaszcza jak nic juz nie pomaga )a zatem
głowa do gory i pozdrowienia(dobrej zabawy bo to naprawde nieziemska
dyskusja)

25. Data: 2007-01-04 14:53:02

Od: j...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

26. Data: 2007-01-04 14:57:27

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

j...@w...pl napisał(a)
wnews:1167922103.952978.228330@v33g2000cwv.googlegro
ups.com:

> [...]
> sprzyja leczeniu trądzika (zwłaszcza jak nic juz nie pomaga )a zatem
> głowa do gory i pozdrowienia(dobrej zabawy bo to naprawde nieziemska

Mam duze poczucie humoru, i nie pomoglo mi jakos w leczeniu!

Po prostu bylem ciekaw o co chodzi z ta koncowka (i nie tylko),
dowiedzialem sie wiele.

Czyli radzisz mi te koncowke nabyc? :>

--
Pozdr. Hektor

27. Data: 2007-01-04 17:55:24

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>sprawą normalną dopóki skóra sie oczyszcza.Czy jak ciezko płacicie
>za zabiegi to nikt słowa nie mówi o przybliżonych spodziewanych

Szkoda, ze nie przyszlo Ci do glowy, ze nie wszyscy co chodza na ten zabieg
lecza sie na tradzik.

--
pozdr,
ewka

28. Data: 2007-01-04 20:25:13

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"ewka" <e...@p...onet.pl> napisał(a)
wnews:enjf2c$61a$1@news.onet.pl:

> Szkoda, ze nie przyszlo Ci do glowy, ze nie wszyscy co chodza na ten
> zabieg lecza sie na tradzik.

Hm..chyba nie powinno sie chodzic z tradzikiem na ten zabieg (moge sie
mylic).

Raczej po kuracji, albo z innych pobudek, masz racje :)

--
Pozdr. Hektor

29. Data: 2007-01-04 21:00:05

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości
> [...]
> mylic).
>
> Raczej po kuracji, albo z innych pobudek, masz racje :)

Oczywiscie ze nie mozna z tradzikiem, ale jakos nie slyszalam i nie
zauwazylam zadnych krost po zabiegach. Skora jest po prostu super
oczyszczona, gladziutka i elastyczna, a nie czerwona i zakrosciala wiec cos
juwil pomyliles/as.

--
pozdr,
ewka

30. Data: 2007-01-05 08:16:44

Od: j...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

pewnie że nie wszyscy ale ja nawiazalam do postu z tradzikiem ,a po
drugie napisalam ze juz (post kartofle)że wszystko jest indywidualna
sprawa: tu w tej dyskusji wystepuje kilka różnych przypadków
"chorobowych" i dwa rodzaje mikrodermabrazji.Ja mam na mysli
zastosowanie konkretnie kwasow po lekkiej mikrodermabrazji.(krostki)I
stosuje skróty myslowe bo nie mam zamiaru zanudzac.Co do pytania o
kupno koncówki to oczywiscie radze kupic indywidualnie bo jednak z
czasem podlega zuzyciu +higiena .Zabieg jest istocie rewelacyjny bo
stymuluje proces odnowy biologicznej skóry.Ale te trzy ! rodzaje
mikrodermabrazji (bo jest i na kremie ) nie są do konca sobie
równoważne.

szal z piór marabuta -Kraków - gdzie?
Ile par rajstop podarłyście w noc ...
bardzo nieswiezy oddech