Mikrofalowka na lodowce..??

1. Data: 2005-08-07 08:14:57

Temat: Mikrofalowka na lodowce..??
Od: "Scott" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ma ktos jakies doswiadczenia / porady / uwagi ?? W instrukcji od mojej
lodowki nie znalazlem nic na temat tego czy moge postawic mikrofalowke na
lodowce i jej tam uzywac ?? Moja lodowka to Elektrolux.
Prosze o porade bo nie chcialbym uszkodzic lodowki ktora ma pare mieisiecy a
z braku miejsca w kuchni jest to najlepsze miejsce na mikrofale....
Dzieki z gory za odpowiedzi.
Remek

2. Data: 2005-08-07 08:24:12

Temat: Re: Mikrofalowka na lodowce..??
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dd4fu0$pfl$1@news.onet.pl>, "Scott" <s...@o...pl> wrote:

> [...]
> Prosze o porade bo nie chcialbym uszkodzic lodowki ktora ma pare mieisiecy a
> z braku miejsca w kuchni jest to najlepsze miejsce na mikrofale....

A co miałoby się niby stać lodówce?

Władysław

3. Data: 2005-08-07 08:29:33

Od: "Scott" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co miałoby się niby stać lodówce?
>
> Władysław
Jak bym wiedzial co i czy wogole cos sie stanie to bym nie pytal.
Wiem ze mikrofalowki wydzielaja achyba jakies pole ?? :) I wole sie upewnic
zanim rozwale sobie cos i sie dowiem co mialo by sie stac... :o

4. Data: 2005-08-07 08:39:02

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dd4gpk$qkf$1@news.onet.pl>, "Scott" <s...@o...pl> wrote:

> Jak bym wiedzial co i czy wogole cos sie stanie to bym nie pytal.
> Wiem ze mikrofalowki wydzielaja achyba jakies pole ?? :) I wole sie upewnic
> zanim rozwale sobie cos i sie dowiem co mialo by sie stac... :o

Powtórz sobie fizykę ze szkoły średniej, poczytaj potem jak działa
mikrofalówka i jak działa lodówka i sam sobie odpowiedz na pytanie.

Władysław

5. Data: 2005-08-07 09:15:00

Od: kmagiera <k...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

Scott napisał(a):
> [...]
> lodowki nie znalazlem nic na temat tego czy moge postawic mikrofalowke na
> lodowce i jej tam uzywac ?? Moja lodowka to Elektrolux.
Nie bedzie miala zadnego wplywu na dzialanie lodowki. Mikrofale sa
bardzo dobrze zamkniete w kuchence. Teoretycznie w przypadku gdyby
wylazly z kuchenki (co jest niemozliwe) predzej zepsulby sie kucharz a
nie lodowka.
Pozdrawiam i zycze milej niedzieli Krzysztof Magiera

6. Data: 2005-08-07 09:23:40

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Prosze o porade bo nie chcialbym uszkodzic lodowki ktora ma pare
> mieisiecy a z braku miejsca w kuchni jest to najlepsze miejsce na

Promieniowanie mikrofalowe, które wkozystuje mikrofalówka, ma wpływ na
organizmy żywe . Ponadto ustawiona w pobliżu odbiorników RTV może powodować
zakłócenia w odbiorze. Trochę porad znajdziesz tu
http://dom.gazeta.pl/Ladny-Dom/1,61565,2515246.html .
Pozdrawiam Jacenty

7. Data: 2005-08-07 10:22:02

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scott" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jak bym wiedzial co i czy wogole cos sie stanie to bym nie pytal.
> Wiem ze mikrofalowki wydzielaja achyba jakies pole ?? :) I wole sie
> upewnic zanim rozwale sobie cos i sie dowiem co mialo by sie stac...

Moja mikrofalówka już od 9-ciu lat stoi na lodówce i jedna drugiej nie
szkodzi:)))
Pozdrawiam
Ela

8. Data: 2005-08-07 12:12:11

Od: "Scott" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i za takie porady wielce dziekuje
zycze rozniwniz milego dnia a ja zabieram sie za ustawianie mikrofali :)))

9. Data: 2005-08-07 13:13:42

Od: c...@g...pl (coreczka-1966) szukaj wiadomości tego autora

Scott napisał(a):

> [...]
> Prosze o porade bo nie chcialbym uszkodzic lodowki ktora ma pare mieisiecy a
> z braku miejsca w kuchni jest to najlepsze miejsce na mikrofale....

www.google.pl - haslo np. "mikrofale" - dopiero potem wroc na grupy.
A.

10. Data: 2005-08-07 15:43:36

Od: free <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

jacenty wrote:

> [...]
> organizmy żywe . Ponadto ustawiona w pobliżu odbiorników RTV może powodować
> zakłócenia w odbiorze. Trochę porad znajdziesz tu

Proponuje nastepujacy eksperyment.

posadz w dwoch doniczkach takie samo warzywa.

Jedna podlewaj woda z kranu, druga podlewaj tylko zimna woda ktora
uprzednio zagotujesz w mikrofalowce.

wino truskawkowe-gdzie dostane?
co przywiesc z Grecji?
co ze schabu i prawdziwków?