Miłość i seks

121. Data: 2010-03-16 22:09:43

Temat: Re: Miłość i seks
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Mar 2010 16:27:22 +0100, Paulinka napisał(a):

> http://tnij.org/f7cg

Możesz zlinkować konkretną wiadomość? Byłoby łatwiej, bo nie mogę
przeszukac całego wątku.
--

Ikselka.

122. Data: 2010-03-16 22:29:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Mar 2010 22:46:45 +0100, Ender napisał(a):

> BTW zagadnąłem kiedyś znajomą lekarkę o ten PMS i uważa ona,
> resztą całkiem rozsądnie, że to jest objaw stricto psychosomatyczny,
> do którego po prostu się dopuściło jak do stresu, depresji,
> czy chociażby ich literackiego prekursora - globusa histericusa w "Nad
> Niemnem".
> Ciekawe czy też ktoś spotkał się z taką opinią?

Też tak (mniej wiecej) uważam, ale co innego na przykład PMDD - moja
koleżanka z liceum to miała. Autentycznie była nieprzytomna z bólu, miała
stałe zwolnienie od lekarza na ten czas, sama kiedys niespodzianie
odwiedzając ją w domu (zostałam wysłana przez wychowawczynię, aby się
dowiedzieć, co się dzieje), zastałam ją leżącą i wijącą się z bólu, jej
mama (na pewno nie z tych rozpieszczających) chodziła koło niej na
paluszkach, dziewczyna nawet nie dała rady ze mną porozmawiać, bym mogła
jej powiedzieć, co było w szkole i co zadane.
--

Ikselka.

123. Data: 2010-03-16 22:32:59

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Coś ci się chyba pogibało.
> Na tej stronie nie ma takiego słowa jak chlewik.

To jeden z wielu wątków na ten temat. A chlewik to synteza poglądów XL,
że kobiety rodzące są jak świnie w rzeźni.

--

Paulinka

124. Data: 2010-03-16 22:33:14

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Przeciwbólowych?

Żadnych.

--

Paulinka

125. Data: 2010-03-16 22:57:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Mar 2010 23:32:59 +0100, Paulinka napisał(a):

> To jeden z wielu wątków na ten temat. A chlewik to synteza poglądów XL,
> że kobiety rodzące są jak świnie w rzeźni.

O, widzę, że "synteza" Ci postępuje coraz dalej", bo doszła RZEŹNIA, a
zakres objął już WSZYSTKIE kobiety rodzące. Następnym razem obejmie także
kobiety ciężarne pod koniec ciąży, a potem to już te świeżo zapłodnione i
starajace się o ciążę, a już na końcu to już wszystkie.
Wszystkie kobiety są jak świnie w rzeźni! - teraz już możesz z czystym
sumieniem przypisać mi to zdanie.
:-/
--

Ikselka.

126. Data: 2010-03-16 23:02:09

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> starajace się o ciążę, a już na końcu to już wszystkie.
> Wszystkie kobiety są jak świnie w rzeźni! - teraz już możesz z czystym

Krzyw się tak bardzo, jak potrzebujesz. To nie ja sprowadziłam akt
porodu do chlewika.
W życiu bym się nie odważyła porównywać czyjegoś cierpienia do niskich
instynktów.

--

Paulinka

127. Data: 2010-03-16 23:05:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Mar 2010 23:59:53 +0100, Ender napisał(a):

> Inaczej: kobieta była cierpiąca, a nie zaburzona umysłowo.

Ależ oczywiście, że "kobiety podczas miesiączki nie mają obrzęku mózgu!"
P.S. To zdanie, o ktore wczoraj rozpetała się afera w mediach, bo je
przekręcono, a sama słyszałam, jak było wypowiedziane i brzmiało wasnie
tak, jak podaję.
--

Ikselka.

128. Data: 2010-03-16 23:10:35

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> hmm... sorry, ale jedyny chlewik jak tu widzę,
> to Ty robisz.
> Nie sygnalizujesz żadnych stanów bazowych,
> więc chyba brniesz w nim najmniej po uszy ;-)

To, że czegoś nie widziałeś, nie oznacza, ze nie istnieje.

--

Paulinka

129. Data: 2010-03-16 23:22:22

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeginasz.
Wtrąciłeś się i dyktujesz warunki.

Na mózg ci najwyraźniej siadło to kumpelstwo z XL.

Wolałbym nie widzieć więcej takich twoich zachowań.
Powaga.

Potraktuj to jako ostrzeżenie, mały.

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

No to jak Ci ciężko pokazać, to trzymaj swój chlewik u siebie, ok?
A jak chcesz do kfa, to wystarczy mi tylko nieuprzejmie odpyskować lub
próbować obrazić.
Wydaje mi się, ze na tyle się już 'znamy', że pewne zagrywki są już
zbędne i bynajmniej nie pożądane, prawda?

130. Data: 2010-03-16 23:26:26

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> [...]
> próbować obrazić.
> Wydaje mi się, ze na tyle się już 'znamy', że pewne zagrywki są już
> zbędne i bynajmniej nie pożądane, prawda?

Na tyle się już znamy, ze wiesz, że nieobecność na lekcji ucznia Endera,
nie powoduje zawieszenia zajęć w szkole.

--

Paulinka

Święta krowa
SLABICIE MNIE...