Miłość i seks

261. Data: 2010-03-18 14:01:28

Temat: Re: Miłość i seks
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 14:17:38 +0100, Ender napisał(a):

> Właśnie zaliczyłem 4 pokoje skarbówki + sala odpraw.
> Anie jednego faceta.

Bo skarbówka to jest właśnie to - każdy mężczyzna musi tam przyjść i
przynieść mamuta!
;-)
--

Ikselka.

262. Data: 2010-03-18 14:07:16

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Nie uważasz, że ten cały PMS to trochę takie rozczulanie się nad sobą?
> W świetle informacji podanych przez Paulinę nie będziesz sie teraz
> zastanawiać, z kim w ogóle korespondujesz: z Pauliną czy jej PMS-em?

Ender jest prostszy sposób niż powyższe dywagacje, splonkuj mnie nie
będziesz miał tego typu problemów.

--

Paulinka

263. Data: 2010-03-18 14:08:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 14:47:16 +0100, Ender napisał(a):

> No wiem, że masz rację.
> Ostatnio jakiś rozbity jestem.
> Nienawidzę mylić się w stosunku do ludzi,
> a ostatnio informacje, które tu niektórzy podali
> dość mocno ich zdestabilizowały w moim odbiorze.
> Wolałbym, żeby już konsekwentnie nosili swoje maski do końca,
> które wcześniej pokazali,
> bo inaczej sporo relacji, wypowiedzi itp.
> robi się kompletnie bez sensu.
> Dobra, ogarnę się jakoś i zobaczę co się da zrobić z tego co wiem.
> Ale ta dama od siusiaków z kfa już raczej nie wylezie.
> ENder

Możesz mi pomóc w rozwikłaniu sensu pojęcia "netowy los XL"? - bo widzę
cytacik.
;-PPP
--

Ikselka.

264. Data: 2010-03-18 14:10:38

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwielbiam kobiety. :)
Nie uważam tak.

--
CB

265. Data: 2010-03-18 14:11:20

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Mówię o kobietach w ogólności, bo z badań statystycznych wynika, ze jakieś
> 60 procent kobiet zażywa. Kto więc mówi o PMS? Bo ciągle się o tym czyta -
> przeglądam różne fora kobiece. Można tam wyczytac cuda, panie, cuda, np tu:
> http://forum.antykoncepcja.pl/viewtopic.php?t=23775

Takie miejsca nie należą raczej do opiniotwórczych. BTW ja się
wypowiadam na ten temat we własnym imieniu.

--

Paulinka

266. Data: 2010-03-18 14:14:10

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Czytam i się dziwię: jak można nie lubić jazdy na rowerze? Chyba że mówicie
> o takim przebieraniu nogami po wypłytkowanej ścieżce rowerowej w mieście,
> wśród urbanistycznych form, to faktycznie. Wrzucę kiedyś trochę zdjęć z
> moich eskapad po Górach Świętokrzyskich, takie rowerowe back country, to
> dopiero Wam się oczka otworzą :-)

Starasz mi się wytłumaczyć, że jednak powinnam to zajęcie lubić, bo
Tobie to sprawia przyjemność?

--

Paulinka

267. Data: 2010-03-18 14:19:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 15:11:20 +0100, Paulinka napisał(a):

> Takie miejsca nie należą raczej do opiniotwórczych.

"Takie miejsca" to idealne zbiorowiska wypowiedzi, nawet ankiety nie
trzeba.

> BTW ja się
> wypowiadam na ten temat we własnym imieniu.

A ja często czytam, co "w temacie" mówią inni ludzie o sobie, a mówią
szczerze w "takich miejscach", bo udają się tam po radę lub żeby się
podzielić wrażeniami i zasięgnąć doświadczenia innych. Grupują się wokół
konkretnego problemu i własnie tam czytając można wyrobić sobie pogląd na
pewne sprawy.
--

Ikselka.

268. Data: 2010-03-18 14:20:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 15:14:10 +0100, Paulinka napisał(a):

> Starasz mi się wytłumaczyć, że jednak powinnam to zajęcie lubić, bo
> Tobie to sprawia przyjemność?

Może wiec zacytuję, bo znów spinasz się nadinterpretacyjnie: "Czytam i się

269. Data: 2010-03-18 14:25:45

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> konkretnego problemu i własnie tam czytając można wyrobić sobie pogląd na

Np taki, że niektórzy nie wiedzą, co piszą.

--

Paulinka

270. Data: 2010-03-18 14:26:59

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Może wiec zacytuję, bo znów spinasz się nadinterpretacyjnie: "Czytam i się
> dziwię: jak można nie lubić jazdy na rowerze?(...)"

To zostawiam Cię z Twoim zdziwieniem samą.

--

Paulinka

Święta krowa
SLABICIE MNIE...