Miłość i seks

271. Data: 2010-03-18 14:36:38

Temat: Re: Miłość i seks
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 15:25:45 +0100, Paulinka napisał(a):

> Np taki, że niektórzy nie wiedzą, co piszą.

Przecież własnie o to mi chodzi, to własnie twierdzę. Tzn że kobiety
gremialnie "współodczuwają" PMS biorąc tabletki antykoncepcyjne :-D
--

Ikselka.

272. Data: 2010-03-18 14:37:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 15:26:59 +0100, Paulinka napisał(a):

> To zostawiam Cię z Twoim zdziwieniem samą.

W ogóle dziwię się, co Cię tu ściągnęło. Bo jeżeli coś, to jedynie twoja
nadwrażliwość interpretacyjna.
--

Ikselka.

273. Data: 2010-03-18 14:41:45

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Przecież własnie o to mi chodzi, to własnie twierdzę. Tzn że kobiety
> gremialnie "współodczuwają" PMS biorąc tabletki antykoncepcyjne :-D

Nie odkryłaś przecież Ameryki. Ja nie biorę hormonów.

--

Paulinka

274. Data: 2010-03-18 15:56:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 15:41:45 +0100, Paulinka napisał(a):

> Nie odkryłaś przecież Ameryki. Ja nie biorę hormonów.

Nie o Tobie mówię, nie jesteś pępkiem świata :-)
--

Ikselka.

275. Data: 2010-03-18 15:59:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Mar 2010 16:27:52 +0100, Ender napisał(a):

> Coś jak z tym ptakiem, co wisiał na przewodach,
> a inne jego dziobały, żeby spadał stamtąd?

Tym, pod którego skrzydełka, utraciwszy piórka, pchały się jeden przez
drugiego, jako do jedynego opierzonego?
;-PPP
--

Ikselka.

276. Data: 2010-03-18 16:03:52

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Ty chyba nie wiesz, co znaczy słowo dywagacje.

Słowo to świetnie wpisuje się w przypisywanie mi rozczulania się nad
sobą podczas PMS.

> Poza tym merytorycznie już nie potrafisz?

A potrzebujesz tego? Przecież czujesz, że Cię bardzo rozczarowałam i
zawiodłam pokładane we mnie nadzieję.

--

Paulinka

277. Data: 2010-03-18 19:29:38

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Nie podczas, a z powodu.

A oprócz tego, że przeczytałeś definicję w necie tego zjawiska, wiesz
konkretnie, czym się to u mnie objawia? Jak na razie wróżysz z fusów.

> A potrzebujesz mnie rozczarowywać i zawodzić?

Jest mi to obojętne.

> Z tego co piszesz, to dzielisz siebie na osobę i jakiś stan (PMS),
> który okresowo przejmuje kontrolę nad Tobą.

Nie nic takiego nie napisałam. Mocno przesadzasz.

Nie chce mi się.

--

Paulinka

278. Data: 2010-03-18 20:30:42

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Oczywiście, jak nie ma co.

Czego.

> Weź się lepiej w garść i wyrzuć ten słownik,
> w którym tak mocno podkreśliłaś sobie swojego PMSa,
> bo twoje zachowanie czasem pozostawia naprawdę wiele do życzenia.

Twoje również.

> I bynajmniej nie pisze tego jako nieprzyjaciel.

Ja również.

--

Paulinka

279. Data: 2010-03-18 22:32:22

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli obie strony znają i akceptują wszystkie warunki relacji, to nic.

Obawiam się jednak, że z twojej strony następuje w takich razach
pewne jednostronne nadużycie.
Dokonujesz transakcji, ale przemycasz przy okazji kota w worku,
do którego na koniec nie przyznajesz się, niejako.
To nie jest fair imho.

Nie wiem o jakie konkretnie kompleksy tu chodzi.
A nawet gdybym wiedział, to i tak bym ci ich nie wskazał, bo nie
o to mi chodziło [aby ci je ~wytykać], lecz wspomniałem o tym jedynie
dla porządku.

Notabene: wielu ludzi na newsach robi podobnie, nie tylko ty.
W realu natomiast znacznie mniej, jednak nie wszyscy pisują
na newsach.

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

[...]
A co złego jest w takiej kompensacji?
Po za tym czy znasz może jakieś optymalne mechanizmy i metody kompensacji?

[...]
Np jakich kompleksów?

280. Data: 2010-03-18 22:46:22

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Staram się trzymać się na dystans od pewnej części ludzi
w necie, w tym zawłaszcza tej najbardziej zdziczałej, oraz
od ich najwierniejszych fanów.

Można to traktować np jako element higieny psychicznej. ;)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

Fluktuacja zawartości twojego kfa wprowadza mnie tu chyba w pewną
dezorientację.
Czy mógłbyś jeszcze odrobinkę przybliżyć swoje oczekiwania i potrzeby w
kwestii powyższych relacji?
Masz naprawdę sporo niezłych przemyśleń i chętnie bym z nich skorzystał,
jeśli pozwolisz.

Święta krowa
SLABICIE MNIE...
Grafik?