Milosc od pierwszego spojrzenia...

1. Data: 2003-03-17 15:52:10

Temat: Milosc od pierwszego spojrzenia...
Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mam jedno pytanko do szanownych grupowieczow - otoz moja kolezanko spytala sie
mnie czy istnieje milosc od pierwszego wejrzenia i w sumie poza tym ze moglem
potwierdzic nie mialem zadnego uzasadnienia. Prosilbym o pomoc - jaka jest
natura tego zjawiska i z czym jest zwizana...

Z gory dzieki..

--
DrUiD of HaCra Team
Mysterious World Project

1. Data: 2003-03-17 16:05:02

Temat: Re: Milosc od pierwszego spojrzenia...
Od: "fata" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potwierdzic nie mialem zadnego uzasadnienia. Prosilbym o pomoc - jaka jest
> natura tego zjawiska i z czym jest zwizana...

Na pewno to spora oszczędność czasu.... zakochać się od pierwszego wejrzenia
;-)

Fata
gg 1429929

1. Data: 2003-03-17 16:15:37

Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za zetelna odpowiedz....

--
DrUiD of HaCra Team
Mysterious World Project

1. Data: 2003-03-17 16:17:53

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosilbym o pomoc - jaka jest

-na taki stan skladaja sie feromony, hormony, emocje, ktore dzieja sie w
danej chwili i sytuacja.
pozdrowka

1. Data: 2003-03-17 16:51:28

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

milosc od pierwszego wejrzenia? juz w to nie wierze. moj chlopak zapewnial mnie
ze ja bylam jego miloscia od pierwszego wejrzenia, a ja bylam na tyle glupia ze
mu uwierzylam. a tak naprawde to byl tani chwyt aby wciagnac mnie w jego siec.

pozdr
Kasia

1. Data: 2003-03-17 17:05:21

Od: Michał Pasternak <f...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@y...com wrote:

> [...]
> mnie ze ja bylam jego miloscia od pierwszego wejrzenia, a ja bylam na tyle
> glupia ze mu uwierzylam. a tak naprawde to byl tani chwyt aby wciagnac

Sieć? A jakie miałaś tam IP?
--
dotzie

1. Data: 2003-03-17 17:11:57

Od: Michał Pasternak <f...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

Dorita wrote:

> Prosilbym o pomoc - jaka jest
>>
> -na taki stan skladaja sie feromony, hormony, emocje, ktore dzieja sie w
> danej chwili i sytuacja.

... i niedojrzałość psychiczna, nieświadomość własnych reakcji,
niezdolność kontrolowania się i ... cudza naiwność :)

Miłośc od pierwszgo wejrzenia jak najbardziej istnieje, tak myślę...
ale żeby stała się tą od drugiego wejrzenia, to trzeba pracy.
--
mp

1. Data: 2003-03-17 17:17:39

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> [...]
> poza tym ze moglem potwierdzic nie mialem zadnego uzasadnienia. Prosilbym
> o pomoc - jaka jest natura tego zjawiska i z czym jest zwizana...

Swojego czasu miałem przyjemność uczestniczenia w seminariach pt. "Sztuka
Randkowania" (moja Szk. Średnia cosik takiego zorganizowała). Semunarium
zrobiło na mnie ogromne wrażenie. Pastor opowiadał o różnych rzeczach (facet
żonaty i dzieciaty) i wymieniał sprecyzowane przez siebie i 'hamerykanskich
uczonych' etapy randkowania, a wszystko ubierał w psychologiczną
nomenklaturkę. Naprawdę 'czapki z głów'. Zrobił to prześwietnie -
zapamiętałem tylko, że do czasu seminarium postępowałem dokładnie odwrotnie
do tego, co wykładał Pastor...

Wracając do tematu: "czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?". Wg
Pastora:
- a w czym się zakochasz od pierwszego wejrzenia? W jej/jego dobrych
cechach, w tym jakim jest człowiekiem? W jego/jej światopoglądzie i
altruiźmie? W jego/jej empatii itd. itd.
Otóż nie!
Zakochasz się w jej/jego wyglądzie..., gestach, ruchach itd. (przecież w
chwili zakochania nie masz 'zielonego' pojęcia kim jest człowiek stojący
przed Tobą, prawda?

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-03-17 17:28:40

Od: "fata" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zakochasz się w jej/jego wyglądzie..., gestach, ruchach itd. (przecież w
> chwili zakochania nie masz 'zielonego' pojęcia kim jest człowiek stojący

A co z tzw. intuicją? Z czymś, czego się nie da logicznie wytłumaczyć...?
Magią...?

1. Data: 2003-03-17 17:32:00

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

fata wrote:

[ciach]

> A co z tzw. intuicją? Z czymś, czego się nie da logicznie wytłumaczyć...?
> Magią...?

Nie każdy ją (np. intuicję) posiada i nie w stosunku do każdego człowieka, a
jeżeli posiada to rozmowa o tym jest na troszkę innej płaszczyźnie (of
course IMHO).

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

Przesilenie wiosenne - jak sobie z nim poradzić?
jutro wojna
kto pierwszy ?
sposob na szczescie
pojęcie ,,niepełnosprawność'' , szukam pracy