Re: Miłość-seria reakcji chemicznych!!!

From: "ika zuzeloth" <i...@i...ciach.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Miłość-seria reakcji chemicznych!!!
Date: Thu, 14 Feb 2002 10:25:40 +0100

Masoneczka <m...@p...onet.pl> na moim ekranie zjawia się z
tekstem:

> Krótko zakochani są w stanie amfetaminowego rauszu.
> [...]
> Statystycznie miłość nie będzie trwała dłużej niż 4 lata
> Co o tym sądzicie?
> [...]
> Może to jakaś odpowiedź na trwałość związku :-|

Toż to właśnie to, o czym ja tu tak usilnie próbuję coś powiedzieć i
zapytać i dowiedzieć się... :(
A spotykam się z reakcjami IDENTYCZNYMI jak te, gdybym w świątyni, w
środku mszy powiedziała, że Jahwe nie istnieje. No nie kumają. Patrzą jak
na gadającego osła i mówią "dobrze się czujesz?". Wszyscy na tym świecie
łażą naćpani i jeszcze uważają, że jest OK, że tak jest fajnie. :(((
Bo tak jest ludziom łatwiej, bo chemia odwala całą robotę za nich.
Szkoda, że tylko do 4 lat. Gdyby tak całe życie, to nie byłoby żadnych
wątpliwości. Po co się męczyć - ONI nam powiedzą jak żyć, co znaczy
szczęście, co jest _dla nas_ najlepsze.
Zaraz zacznę gulgotać ;> więc lepiej już skonczę...

--
ika - umop apisdn