Mini piekarnik

1. Data: 2007-09-30 17:21:46

Temat: Mini piekarnik
Od: pw <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chcę wywalić mikrofalówę i zamiast niej postawić mniejszy mini
piekarnik, ale nie mogę znaleźć niczego markowego. Adler, Apollo, Bravo,
Bomann, Clatronic, DeLonghi, Holden, Elta, Eltron, MPM, Optimum,
Severin, Solac - tyle chińszczyzny wynalazłem, ale te nazwy niewiele mi
mówią. Był gdzieś też jakiś Tefal, ale na stronie się do tego nie
przyznają, więc lepiej nie ryzykować (pewnie jakiś zamierzchły skok w
bok). Znacie coś godnego polecenia? Może z tego co wymieniłem jakieś
nadają się do użytku?

Pozdrawiam
pw

2. Data: 2007-09-30 22:02:27

Temat: Re: Mini piekarnik
Od: "miron1" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pw" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ryzykować (pewnie jakiś zamierzchły skok w bok). Znacie coś godnego
> polecenia? Może z tego co wymieniłem jakieś nadają się do użytku?

Siemens, Teka i jest tez Mielle ale z ceną uff,
Miron1

3. Data: 2007-09-30 23:15:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"miron1" <f...@n...pl> wrote in message

Zawsze najlepsze urządzenie o największych możliwościach: dwie półki,
rożen obrotowy i jedna lub dwie płytki do gotowania na grze.

http://www.dworek.jaroslaw.pl/

Z rożnem - Producent: MPM Model: KT-A20R
Z termoobiegiem - Producent: DELONGHI Model: O190A
Z płytkami - Piekarnik PK-3921 Optimum, Piekarnik i kuchenka dwupalnikowa
2 w 1 MB200 Elta, Kuchenka mini z piekarnikiem KH 2048 Severin
Ciekawe jest rozwiązanie z barkiem - Mini bistro 3 w 1 MK100 Elta

4. Data: 2007-10-01 18:16:59

Od: "0-0" <0...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bok). Znacie coś godnego polecenia? Może z tego co wymieniłem jakieś
> nadają się do użytku?

witam
podlaczam sie do pytania z tym ze
nie zalezy mi na marce tylko na mozliwosci podwieszenia
moze ktos wie gdzie moge kupic podwieszany mini piecyk

pozdr.
0-0

5. Data: 2007-10-01 19:06:25

Od: pw <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

miron1 pisze:
> Siemens, Teka i jest tez Mielle ale z ceną uff,

Miele sobie podarowałem sprawdzanie, a Siemens i Teka (Teka ma okropną
stronę WWW) mają dwa, trzy razy za duże piekarniki jak dla mnie.

Pozdrawiam
pw

6. Data: 2007-10-01 19:08:45

Od: pw <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Zawsze najlepsze urządzenie o największych możliwościach: dwie półki,
> rożen obrotowy i jedna lub dwie płytki do gotowania na grze.

W budżetowym przedziale lepiej mniej możliwości a lepsze wykonanie.

Pozdrawiam
pw

7. Data: 2007-10-01 23:31:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pw" <p...@o...pl> wrote in message news:fdrgtu$ppm$2@nemesis.news.tpi.pl...

> W budżetowym przedziale lepiej mniej możliwości a lepsze wykonanie.
>
> Pozdrawiam
> pw

Ależ za małe pieniądze jest chińszczyzna - jednorazówka - nienaprawialna.

8. Data: 2007-10-01 23:31:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2007-10-02 17:53:55

Od: pw <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Ależ za małe pieniądze jest chińszczyzna - jednorazówka - nienaprawialna.

Właśnie tak (sam zresztą wyżej powymieniałeś takie modele). A wraz ze
spadkiem ceny i wzrostem funkcjonalności wzrasta awaryjność (spada jakość).

Pozdrawiam
pw

10. Data: 2007-10-02 18:46:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pw" <p...@o...pl> wrote in message news:fdu0ld$mqe$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Właśnie tak (sam zresztą wyżej powymieniałeś takie modele). A wraz ze
> spadkiem ceny i wzrostem funkcjonalności wzrasta awaryjność (spada
> [...]

Niekoniecznie. Skomplikowanie może rodzć większą awaryjność systemu, ale nie
na tym poziomie elektryfikacji... :-P)

Jak odtłuścić zupę?
"LUCA" GDZIES TY?!!!
czy pieczecie w domu babke ziemniaczana..
NA GRZYBACH...
jak skutecznie umyć garnek po fondue?