Minusy diety opymalnej

91. Data: 2002-02-25 09:49:56

Temat: Odp: Minusy diety opymalnej
Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik siwa <s...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...110.120.9...
> Ale Ty ze względu na zdrowie (życzę jak najlepszego) i na polecenie
> Chińczyka, który się coraz bardziej zbliża do opty ;)

[Ja tam myślę, że Chińczyk wprawdzie młodszy od Kwaśniewskiego, ale nie jest
pierwszym na świecie Chińczykiem co tak leczy, więc jeżeli już to opy zbliża
się do mojego Chińczyka ;-)]

Niemniej opty podobno
> nie jesteś :)

[Nigdy nie twierdziłam, że jestem. Co więcej oni sami też temu zaprzeczają
:-). Co mi jednak wcale nie przeszkadza przyglądać się i ropaztrywać
optymalne zalecenia zamiast optymalnych ideologii - to przynosi dużo większy
pożytek mojej osobie.]

> Nie zawsze. Nadaktywnych wegetarian też staram się hamować :)

[To fajnie, bo nadgorliwość podobno jest gorsza od faszyzmu ;-)

Pozdrawiam, Iza]

92. Data: 2002-02-25 09:55:00

Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwonka <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a5cgl9$22i$...@n...onet.pl...
przynajmniej to podkladka ideologiczno
> filozoficzna stanowi dla mnie wystarczajacy motyw do zastanowienia sie
> nad racjonalizmem tej diety i jej tworcy.

[Iwono, o ideologiach sacjologiczno/polityczno/historyczno/kosmicznych JK
mam zdanie mniej więcej podobne Twojemu.
Problem w tym, że zwykle nie interesuje nas co mają do powiedzenia
specjaliści na tematy mocno "poboczne" w stosunku do ich specjalizacji.
Podejrzewam, że gdyby zacząć dociekać wiele osób byłoby zszokowanych. Nikogo
nie obchodzi, że poważany powszechnie lekarz, naukowiec jest rasistą,
anarchistą, ateistą. Ważne że się sprawdza w swoim fachu. Koniec kropka. O
ideologiach JK powinno się dyskutować gdzie indziej, na pewno nie przy
okazji diet. Takie jest moje zdanie.
Iza]

93. Data: 2002-02-25 10:15:50

Temat: Re: Minusy diety opymalnej
Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

> Optymalni, mam dla Was "dobrą" radę - zamknijcie buzie i nikomu absolutnie
> nic nie mówcie a już pod żadnym pozorem nie zdradzajcie, że dieta Wam
> cokolwiek dobrego przyniosła. Zadowolicie wtedy sporą cześć tej grupy.
> Tylko pamiętajcie, cicho sza, nawet jakby ktoś się tarzał po podłodze z
bólu
> i rozpaczy.

ja się podpisuję pod tą radą - to nic że 90 % społeczeństwa polskiego cierpi
niemożebne katusze na skutek nie przyjęcia do wiadomości jedynie słusznej
prawdy...

tomek

94. Data: 2002-02-25 10:38:26

Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek Wilicki <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> ja się podpisuję pod tą radą - to nic że 90 % społeczeństwa polskiego
cierpi
> niemożebne katusze na skutek nie przyjęcia do wiadomości jedynie słusznej
> prawdy...

[... Już nie pierwszy raz nie mogę oprzeć się wrażeniu, że kompletnie nie
wiesz o czym mowa ...
Iza]

95. Data: 2002-02-25 10:43:44

Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek Wilicki <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> Użytkownik "Iza" <i...@i...pl> napisał w wiadomości
> myśleć
> że
> nawet
> >

> o ile mi wiadomo w naszym kraju mamy wolność słowa etc. pod warunkiem że
nie
> obraza się innych. A jeśli się obraza, to trzeba umieć dowieść swoich
racji.

[I że czytać nie potrafisz - też kolejny raz nie mogę sie oprzeć takiemu
wrażeniu.
Człowieku, jeżeli nie zaczniecz czytać postów w całości zanim zabierzesz się
za odpowiadanie za nie, to w końcu się do szkoły podstawowej trzeba będzie
wysłać.]

> Śmiem wątpić czy czarek przegrałby sprawę, w razie czego możesz zawsze go
> pozwać.... koszty sprawy opłaca strona przegrana.

[To zależy z jakiego powództwa.]

Stać Cię?

[Nie Twój interes, to akurat w naszym kraju zgodnie z prawem jest niejawne.
Iza]

96. Data: 2002-02-25 10:50:45

Od: "Karolina" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza <i...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5d3us$ph2$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> [...]
> cierpi
>
> [... Już nie pierwszy raz nie mogę oprzeć się wrażeniu, że kompletnie nie

:-))))))))))))

Karolina

97. Data: 2002-02-25 10:57:34

Temat: Odp: |wiat Nauki
Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek Wilicki <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3c7a0a59$...@n...vogel.pl...
> izuś, jedna drobna uwaga - corocznie zatwierdza się kilkanaścia antynagród
> np. w dziedzinie badań wplywu żucia różnych gatunków gumy na długość fal
> mozgowych. Całkiem przypadkiem moja specjalizacja to metodologia nauk
> empirycznych, czyli teoretyczne podstawy tego, co nazwałaś "robieniem
> nauki".

[Przypadkowo mój zawód to biolog i pracuję naukowo na uniwersytecie. Znam z
praktyki to co Ty znasz w teorii, więc pozwól że nie skomentuję Twoich
poniższych słów, bo rozmowa teoretyka z praktykiem nigdy nie wróży nic
dobrego.

Iza.]

Podstawowe błędne załozenie które poczyniłaś to "W związku z tym

98. Data: 2002-02-25 11:06:42

Temat: Re: Re: Minusy diety opymalnej
Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <i...@i...pl> wrote in

> [Ja tam myślę, że Chińczyk wprawdzie młodszy od Kwaśniewskiego, ale
> nie jest pierwszym na świecie Chińczykiem co tak leczy, więc jeżeli
> już to opy zbliża się do mojego Chińczyka ;-)]

Absolutnie się z Tobą zgadzam. Co więcej jestem skłonna przyznać, że takie
choroby jak Twoja dieta wysokotłuszczowa / opty LECZY.
Ale może nie jest to odpowiednia dieta dla _zdrowych_ ludzi!
Anatybiotyki też leczą, a gdyby człowiek zaczął je jadać profilaktycznie...

>Co mi jednak wcale nie przeszkadza przyglądać się i ropaztrywać
> optymalne zalecenia zamiast optymalnych ideologii - to przynosi dużo
> większy pożytek mojej osobie.]

Bardzo słusznie. Ja czytałam Atkinsa - i nie zbulwersował mnie.
Znałam wegetariankę, która się tą metodą odchudzała.
Ale Kwaśniewski i jego wyznawcy niestety sami się kompromitują.

> [To fajnie, bo nadgorliwość podobno jest gorsza od faszyzmu ;-)

Ano jest. I przynosi więcej szkody, niż pożytku...

siwa

99. Data: 2002-02-25 11:11:07

Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> wrote in

> Wiesz, trudno tu o statystykę. Na razie wiemy, że na pewno zmarł jeden
> optymalny: Waldorff. Ile on miał lat?

Widzisz tyle lat żył, zaczął stosować d.o. i umarł... ;)
On był podobno homoseksualistą - czy d.o. również "naprawia" orientację
seksualną?

> Czy coś, co jest optymalne może mieć minusy? :-)

A czy istnieje coś co jest optymalne dla WSZYSTKICH?
Np. uniwersalna żona (mąż) ?

siwa

100. Data: 2002-02-25 12:23:13

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <s...@v...pl> napisał w wiadomości

> I widzisz - odkryłaś tajemnicę...
> Wielu opty (wege również) odczuwa potrzebę ewangelizacji. Im krócej
wyznają
> jakiś światopogląd, tym gorliwiej.
> Większość opty nie jest na tej diecie dłużej niż 5 lat. To taki maks
> spotykany w Internecie (jak są "starsi" to niech się ujawnią).

Są z o wiele dłuższym stażem, ale zwykle nie zajmują się pisaniem na grupy w
inecie, wolą tradycyjnie pisać np. do miesięcznika "Optymalni". Czyżbyś
chciała, bym zaczęła ich cytować? Może czasem to zrobię, jak będzie większa
konieczność ;)

> I odczuwają potrzebę nawracania i informowania wszystkich jakie to
pacaneum
> znaleźli...
> Ja po 14 latach wege to mam głęboko w nosie kto co sądzi na temat tego co
> jem, a czego nie... I kłopotów nie miewam...
>
> siwa

I też dobrze : )
A propos nosa. Skoro Twój nos ma się całkiem dobrze - to dobrze.
Z moim kiedyś tak nie było, był ustawicznie zatkany, przewlekły stan zapalny
zatok i suchość błony śluzowej wewnątrz nosa, to nic przyjemnego. Nie
pomagały żadne "leki" typu wszelkich mozliwych kombinacji kropli do nosa,
przepisywanych od laryngologa, a wręcz szkodziły coraz bardziej. Męczyłam
się z tym całymi latami.
Wystarczyło kilka tygodni DO i od tamtej pory (prawie cztery lata) także
"mam w nosie", ale wszystkie lekarstwa. Nie wiem, czy tak będzie zawsze, na
razie jednak tak jest i nie mam powodu o tym milczeć.

Tak, podjąłem decyzję
Herbalife skuteczne odchudzanie
Re: Uwaga wirus
Bezz i jego kwieciste słownictwo