Re: Misiu, kotku itp.

From: "Ghost" <g...@e...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Misiu, kotku itp.
Date: Tue, 31 Aug 2010 18:28:40 +0200

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
news:i5ivme$cjl$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup

> Wiesz, to i ja jestem ta reszta. Mnie też się zdaje, że jestem zwykłym
> użytkownikiem usenetu.

Zara, zara. Widze, ze Ci sie film urwal. Rozmowa byla, ze w pracy nikt nie
robi Ci "numerow" miskowych, bo Cie tam nie lubia. Zglosily sie dwie osoby,
ze lubia, wiec wyszlo szydlo, ze tutaj pracujecie, ba Ty potwierdziles moj
domysl, ze to agencja PRowa. Wiec nie mozesz byc ta reszta, bo nad ta reszta
tutaj pracuje Wasza firma. Warto czytac ze zrozumieniem, naprawde nie boli.