Mleczny falsyfikat.

71. Data: 2011-09-18 14:57:02

Temat: Re: Mleczny falsyfikat.
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-18 00:05, Paulinka pisze:

> To jest konsekwencja postawy uczciwy ma zawsze rację.

To jest konsekwencja takiej postawy, w której dba się bardziej o formę,
niż o treść. Podobnie rzecz ma się z pracą na kilku etatach,
korzystaniem z dotacji itd. itp. - formalnie wszystko niby czyste, ale
jednak coś zgrzyta.

Ewa

72. Data: 2011-09-18 16:01:35

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Chyba nie będzie zadowolony, kiedy się dowie, że nazywasz go moim kolegą.

Mam nadzieję, że zdążyłaś się zorientować, że pochrzaniłam rozmówców i
wzięłam Cię za XL ;-)
Sorry.

--

Paulinka
nie da się jednocześnie pisać na grupy i karmić dziecka w nocy :-)

73. Data: 2011-09-18 18:19:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

?

> itd. itp. - formalnie wszystko niby czyste, ale
> jednak coś zgrzyta.

Tylko tym, którym się nie chce pracować.

--
XL

74. Data: 2011-09-18 18:51:47

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" napisał

> Osoba świadoma WIE, że sera żółtego za 10 z/kg nie kupi. A nieświadomej i
> tak wszystko jedno, co tam jest w środku.

I nic pomiędzy tymi skrajnościami?
Kurczę, nie wiedziałam, że to jest takie proste.

Pozdrawiam
Nixe

75. Data: 2011-09-18 19:03:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Sep 2011 20:51:47 +0200, Nixe napisał(a):

> "Aicha" napisał

> I nic pomiędzy tymi skrajnościami?
> Kurczę, nie wiedziałam, że to jest takie proste.
>
> Pozdrawiam
> Nixe

Takie czarno-białe, nie?
3333-)
--
XL

76. Data: 2011-09-18 19:22:04

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-18 21:03, Ikselka pisze:

> Takie czarno-białe, nie?
> 3333-)

Przynajmniej nie jestem letnia :PPPPPPPPP

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

77. Data: 2011-09-18 19:38:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Sep 2011 21:22:04 +0200, Aicha napisał(a):

> Przynajmniej nie jestem letnia :PPPPPPPPP

Na każde moje pytanie masz jakąś odpowiedź, z wyjątkiem tego o Boga.
--
XL

78. Data: 2011-09-18 20:25:05

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-18 21:38, Ikselka pisze:

> Na każde moje pytanie masz jakąś odpowiedź, z wyjątkiem tego o Boga.

Bój się Boga, w kuchni???

79. Data: 2011-09-18 20:38:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Sep 2011 22:25:05 +0200, Aicha napisał(a):

> Bój się Boga, w kuchni???

Tak, w kuchni.
Cytuję:

> Jaki Ty masz problem, że ciągle coś masz do Boga?

Tak, w kuchni.
--
XL

80. Data: 2011-09-19 10:23:28

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:j531pt$ltj$9@node2.news.atman.pl...

> Ja się na wielu produktach rozczarowałam. Ostatnio mi ojciec kupił w
> Carrefourze schab z niemieckiej świnki, wyrzuciłam 2 kg mięsa. Nie wiem,
> czym było karmione, ale szok gastronomiczny.

Ja ponad rok temu trafiłam na taki schabik nie teges.
Od tamtej pory nie tykam prosiaczków.

Sylwia

I\'m NEVER going to the chiropractor again!
śladowe ilości WTF - skąd?
czy potrzeba pasteryzować?
Jedzmy ostre papryczki chilli :-)
rrr