Mnóstwo pędraków

1. Data: 2004-09-21 21:56:39

Temat: Mnóstwo pędraków
Od: "Halina Antczak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój trawnik (ok. 700 m kw.) został w większej cześci zjedzony przez pędraki
(larwa chrabąszcza ?). Jest ich w ziemi bardzo dużo, około 40-50 na 1 m kw.
w różnych stadiach rozwoju. Jak sobie radzić z taką plagą ? Pomocy
Halszka

2. Data: 2004-09-23 06:29:42

Temat: Re: Mnóstwo pędraków
Od: "Anna" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja rozsypuje BASUDIN
Pozdrawiam
Ania

3. Data: 2004-09-23 07:19:11

Od: "PawKa" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś mi zwrócił uwagę żeby pisać na końcu wypowiedzi poprzednika
- niestety uważam że to jest niepraktyczne i bez sensu (z małymi
tylko wyjątkami)
Dlatego z wielką przyjemnością zobaczyłem Twoją wypowiedź we właściwym
miejscy
i życzę tego wszystkim pozostałym.
:))))))))))

4. Data: 2004-09-23 07:47:10

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

PawKa wrote:

> [...]
> tylko wyjątkami)
> Dlatego z wielką przyjemnością zobaczyłem Twoją wypowiedź we właściwym

Odp: Bo każe czytać odwrotnie niż ludzie normalnie czytają.
Pyt: Dlaczego odpowiadanie nad cytatem jest złe?
Odp: Odpowiadanie nad cytatem.
Pyt: Co jest najbardziej denerwujące w usenecie?

--
richo

5. Data: 2004-09-23 08:03:15

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cittk4$h5v$1@nemesis.news.tpi.pl PawKa

> Ktoś mi zwrócił uwagę żeby pisać na końcu wypowiedzi poprzednika
> - niestety uważam że to jest niepraktyczne i bez sensu (z
> małymi tylko wyjątkami)

Hejka. Mylisz się bez wyjątku. :-( Chyba nie piszesz egoistycznie
tylko dla siebie, ale żeby inni to przeczytali. Zresztą o faktach
dżentelmeni nie dyskutują. :-)

> Dlatego z wielką przyjemnością zobaczyłem Twoją wypowiedź we
> właściwym miejscy
> i życzę tego wszystkim pozostałym.
> :))))))))))

Gratuluję szampańskiego humoru przy tak paskudnej pogodzie. :-)
Pozdrawiam zimno, wietrznie i szaro Ja...cki
P.S. Tnij posty i odpowiadaj pod spodem.

6. Data: 2004-09-23 08:16:50

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ciq7l5$66j$1@atlantis.news.tpi.pl Halina Antczak
<a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> pędraki (larwa chrabąszcza ?). Jest ich w ziemi bardzo dużo, około
> 40-50 na 1 m kw. w różnych stadiach rozwoju. Jak sobie radzić z taką

Hejka. Ponieważ trawnik jest w większości zniszczony, to i tak
trzeba go będzie założyć na nowo. A najlepszym sposobem na pędraki jest
orka i chodzące za pługiem gawrony lub rybitwy. Rozsypywaniem Basudinu
można sobie wiecej zaszkodzić niż pędrakom, bo ten preparat powinien
zostać wymieszany z 20-centymetrową warstwą gleby. Przy mniejszych
uszkodzeniach trawnika (wysychajacych placach) można podlewać Basudinem
trawnik w tych miejscach i tuż obok.
Pozdrawiam pędrakowo Ja...cki
P.S. Na nasz trawnik przed blokiem przyleciały gawrony i wybrały
pędraki. :-) Trawnik nadaje się obecnie do rekultywacji. :-(

7. Data: 2004-09-23 08:38:45

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kw.
> w różnych stadiach rozwoju. Jak sobie radzić z taką plagą ? Pomocy

Zobacz na http://www.ho.haslo.pl/article.php?id=996
Są też zdjęcia szkodników.

Pozdrawiam
Teresa

8. Data: 2004-09-23 09:07:28

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PawKa wrote:
> [...]
> Dlatego z wielką przyjemnością zobaczyłem Twoją wypowiedź we właściwym
> miejscy i życzę tego wszystkim pozostałym.

Pisanie jest nad cytatem powoduje, że wypowiedź jest nieczytelna, bo nie
wiadomo, do której części cytowanej wypowiedzi się odnosisz.
Pisząc nad cytowanym listem ryzykujesz, że część grupy będzie Cię
ignorować. Zazwyczaj piszą tak laicy, robiący pierwsze kroki w Internecie.

Pozdrawiam
Bea

9. Data: 2004-09-23 09:20:46

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisząc nad cytowanym listem ryzykujesz, że część grupy będzie Cię
> ignorować. Zazwyczaj piszą tak laicy, robiący pierwsze kroki w Internecie.
>
> Pozdrawiam
> Bea

Niejednokrotnie ostatnie..... kroki;-)

Pozdrawia z marszu boletus

10. Data: 2004-09-23 15:10:08

Od: "PawKa" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie będę komentował poprzednich wypowiedzi, bo nie potrafię ich rozgryźć czy
to są żarty czy złośliwości,
Jednakże są one błędne w 100 %.

Osoby używajace komputera na co dzień nie mają problemu z czytaniem W RAZIE
POTRZEBY od dołu
Ale tutaj nie ma takiej potrzeby.
Przede wszystkim przed każdą odpowiedzią jest poprzednia wypowiedź do której
ta odpowiedź się odnosi
Jeżeli wszyscy piszą PRAWIDŁOWO U GÓRY
to wstarczy przechodzić strzałką z góry w dół po liście, i każda kolejna
wypowiedź jest jak "na talerzu"
bez potrzeby wyłuskiwania jej z całości. Natomiast to co jest poniżej JEST
TYLKO DLA PRZYPOMNIENIA, jeżeli ktoś
skasował poprzednią wypowiedź i zapomniał o co chodziło.
Jeżeli śledzi się na bieżąco jakiś wątek to się nie czyta w kółko starych
tekstów tylko odpowiedź
A jeżeli ktoś jest pierwszy raz to ma wszystkie wypowiedzi do dyspozycji i
czytając po kolei U GÓRY wie wszystko
Takie wypowiedzi w większości przypadków (jak są pisane prawidłowo czyli u
góry) mieszczą się na ekranie
bez potrzeby przewijania okna więc nie trzeba zmieniać pozycji kursora ani
zmieniać okienek

To co niektórzy nazywają logiką jest często tylko ich przyzwyczajeniem oraz
uporem w stosowaniu swoich starych przyzwyczajeń
Trzeba potrafić obiektywnie ocenić nowe zjawiska i zastanowić się nad ich
przyczyną i ich zaletami.
W końcu nie bez powodu w każdym programie pocztowym, kursor ustawia sie w
pierwszej linijce odpowiedzi a nie w ostatniej
Bo tak się pisze w internecie
Ale każdy pisze jak umie i jak mu się podoba, i nie mam zamiaru z się nikim
o to bić ale swojego zdania nie zmienię
bo wiem że mam rację.
Pozdrawiam wszystkich a moim przedmówcom życzę chwile zastanowienia sie nad
moim tekstem przed napisaniem następnych złośliwości.
PaKo

PS
Ten tekst nie ma nic wspólnego z ogrodami, ale widzę że tutaj wszyscy piszą
o wszystkim :)

Użytkownik "boletus"
Internecie.

NIESTETY JEST AKURAT ODWROTNIE