Re: Módlcie sie!

Data: 2020-10-09 11:58:03
Temat: Re: Módlcie sie!
Od: trybun <M...@j...cb>

W dniu 07.10.2020 o 09:32, silvio balconetti pisze:

> Ogolnie to lubie zwierzeta i przyrode, dlatego czesto zaniedbuje
> kulture przy moich wyjazdach i wedrowkach (teraz troche to zmieniam).
>
> A wobec ludzi, szczegolnie tych z kuku na muniu mam postawe
> tolerancyjna. Z reguly nie polemizuje, nie krzycze, ze idioci, nie
> wysmiewam (najwyzej ironizuje), przyjmuje, ze maja prawo do swoich
> pogladow. Cos jak w zaprzyjaznionym domu starcow. Tutaj nie wolno bez
> wyroku sadowego czlowiekowi zabronic zmiany miejsca pobytu (wtedy musi
> trafic do specjalnego osrodka lub na specjalna zamknieta stacje), ale
> [...]

Wydajesz wyroki z swojego punktu widzenia. Czyli zupełnie nie bierzesz
pod uwagę tego czegoś co dla budowniczych tego fikcyjnego dworca było
oczywiste - "gość" może być w pełni usatysfakcjonowany samymi
przygotowaniami do podróży. Zresztą ze mną jest podobnie - jadę na ryby
czy polowanie i wracając odpowiadam na pytania "jak poszło"- świetnie,
mimo że  szczupaka czy kaczki nawet nie widziałem, mi po prostu
wystarcza samo przygotowanie i wyjazd niż jakieś żywe (namacalne) efekty
takiej wyprawy, co niektórym ludziom tak ciężko to zrozumieć.