Re: Modlitwa Jezusowa

From: "Chiron" <i...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Modlitwa Jezusowa
Date: Thu, 23 Jan 2014 09:02:17 +0100
<52daf6fa$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
<lbf1qe$oit$1@node2.news.atman.pl>
<o...@4...net>
<1f8qrjsifo8lp$.15noz1ha96znq$.dlg@40tude.net>
<lbf4h5$r7s$1@node2.news.atman.pl>
<w...@4...net>
<lbg5s0$jnd$1@node1.news.atman.pl>
<1rowb8yg8dqkx$.xexyu3lrwl95$.dlg@40tude.net>
<lbhd65$2in$1@node2.news.atman.pl>
<bgfpsm93y64t$.ask6r2y2o2o.dlg@40tude.net>
<lbhkum$api$1@node2.news.atman.pl>
<52w7zrym8n8p$.cx1vdfec5ggy$.dlg@40tude.net>

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:52w7zrym8n8p$.cx1vdfec5ggy$.dlg@40tude.net...

> Też tak uważam. Dlatego nigdy się nie zmuszałam, i się nie zmuszam :)
> Tylko
> psychicznie mi to coraz bardziej 'ciąży' ;)

> Ja wręcz przeciwnie. Dużo zyskałam, i poczułam się zdecydowanie lepiej.
> Ale ja się nie zmuszałam. To stawało się stopniowo. Najpierw ze względów
> głównie zdrowotnych przestałam jeść mięso czerwone. Jadłam drób i ryby. Z
> czasem (po kilku latach) przestałam jeść drób, i to nie tylko ze względów
> zdrowotnych, ale i innych :) Poza tym w pewnym momencie zaczęło mnie od
> [...]

Tylko na razie to jeszcze nie weganizm. Jeśli odrzuci się całkiem wszystkie
odzwierzęce produkty- pojawiają się braki, które trzeba czymś zastąpić.
Kakao, olej lniany (ale wyłącznie świeżo tłoczony)- to namiastki, które
można u nas kupić. Bardzo drogie- szczególnie ten drugi. Ja sobie niestety
nierozważną dietą wegańska bardzo wychłodziłem organizm. Choć mam znajomych
frutarian- i jakoś sobie radzą od lat. Jednak jest to kwestia (w tym
momencie) uważnego przyglądania sie temu, co jemy.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron