Moja dieta part 2

21. Data: 2004-08-09 17:27:44

Temat: Re: Moja dieta part 2
Od: "Cloudic" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cf7lrt$mvj$1@news.onet.pl...

(....ciachnę wszystko bo nie podobało mi się...).

Zastanawia mnie zawsze jak czytam taki post jak Twój,
jaki to ma cel ?
Piszesz tylko po to, by mieć ostatni głos w dyskusji ?.
Nie pomogłeś, w dodatku byłeś nieuprzejmy, chwilami zarozumiały...

O to chodziło ?

- cloudic -

22. Data: 2004-08-09 17:44:47

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cloudic" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]

> Piszesz tylko po to, by mieć ostatni głos w dyskusji ?.
> Nie pomogłeś, w dodatku byłeś nieuprzejmy, chwilami zarozumiały...

ale ten facet nie potrzebuje pomocy jak sam napisał chce być wzorem do
nasladowania dla innych..tylko w czym??? w głupocie?
wypisuje mnóstwo bzdur i oburza sie ,że nie jest idolem.

23. Data: 2004-08-09 20:16:17

Od: "chello" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadwagi??dlaczego mierzysz mnie swoją miarką ?nie wszyscy tu na grupie
mają
> nadwage i szukaja pocieszenia.
> a ty jak widze szukasz potwierdzenia swojej wiary w cuda .ale niestety
musze
> cie rozczarowac za jakis czas wraz z efektem jojo zaczniesz tracić ta
wiare
> i moze zmadrzejesz.chociaz na madrego to ty mi misiu puszysty nie
wygladasz.
> dla mnie juz jesteś doskonałym wzorem jak mozna sie "zapuscic"

smieszny jestes - zle sie wyrazilem ja nie chce byc idolem tylko raczej chce
pokazac ze sie da.
jaka chemia bo ja nic nie wiem ? moze jestem zacofany ale jakos mi sie nie
wydaje, doszedlem do wielu rzeczy w zyciu
i wierze ze nadwage tez zwale.
twoje zachowanie podpada mi pod gowniarski styl - "o patrz to ten grubas" na
szczescie uodpornilem sie na takich ludzi jak ty
i nie robisz na mnie wiekszego wrazenia.
ja ciebie nie mierze ale wyczuwam z tonu ze jestes zirytowany cytat "mi tez
jest ciezko" - to jednak skoro czytasz posty to masz jakis
problem - moze to nie ta grupa zeby go rozwiazac. albo dziecinny wstyd przed
ludzimi lub pokazanie sie ze jaki jestes gosc.
no jestes cwaniak bo tylko komentujesz i nic wiecej.
nie tobie mnie oceniac i mozesz sobie pisac co chcesz, mnie TO I TAK WALI :(
mam motywacje, to ze sie zapuscilem moja sprawa, wazne ze do tego doszedlem
ze wierze w swoj sukces i lepsze jutro.
nic mi nie stanie na drodze, nawet komentarze w stylu "ty grubasie nie dasz
rady, bedziesz gruba swinia do konca swych dni"
jaki bede czas pokaze, wierze ze bedzie inaczej a twoje zdanie brzydko
mowiac g... mnie obchodzi

24. Data: 2004-08-09 20:18:56

Od: "chello" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nasladowania dla innych..tylko w czym??? w głupocie?
> wypisuje mnóstwo bzdur i oburza sie ,że nie jest idolem.

bzdury to ty piszesz
szukasz prowokacji? spoko moze wyskoczymy w realu to ci pokaze co twoj jezyk
moze ci pomoc?
smieszny jestes - czytasz tylko tekst ktory ci odpowiada zeby mi dowalic
ja i tak nie przestane pisac na grupie - to jest pewnego rodzaju kronika
ktorej nikt mi nie zabroni pisac
spelniam wszelkie wymagania tej grupy bo pokazuje pewien sposob na zycie
ktory nie musi byc wzorem do nasladowania tylko moze komus w czyms pomoc -
niewazne w czym ale kazdy
pkt zaczepienia sie liczy

25. Data: 2004-08-10 07:07:22

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

spoko moze wyskoczymy w realu to ci pokaze co twoj jezyk
> moze ci pomoc?

boszzzzz nastepny

26. Data: 2004-08-10 07:08:38

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chello" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

dobrze przekonałeś mnie jesteś moim idolem.

27. Data: 2004-08-10 13:51:19

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

--

chociaz na madrego to ty mi misiu puszysty nie wygladasz.

misiami to sobie geby nie wycieraj :)

Niedzwiedz
VT250 - 83 - Piękna była

28. Data: 2004-08-10 17:08:59

Od: "chello" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "chello" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
>

> dobrze przekonałeś mnie jesteś moim idolem.

to nie o to chodzi
nie banuj ludzi za to jak zyja skoro sam nie wiesz jak zyc ?
od poczatku byles przeciwny, moze ja sie nie znam na wielu rzeczach ale
konsultuje moje rozwiazania z lekarzem, ktorego mam za friko i kiedy chce
dlatego nie jestem omnibusem, nie chce byc idolem
nie chce byc nikim waznym na tym mi nigdy nie zalezalo

29. Data: 2004-08-11 06:51:07

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to nie o to chodzi
> nie banuj ludzi za to jak zyja skoro sam nie wiesz jak zyc ?

hm hm i znów mnie oceniasz swoją miarką.
skoro juz jesteś moim idolem to naucz mnie prosze ,naucz jak zyć w tym
trudnym swiecie.

ps. masz niezle zryty beret.wspólczuje !

30. Data: 2004-08-11 21:24:22

Od: "chello" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "chello" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> hm hm i znów mnie oceniasz swoją miarką.
> skoro juz jesteś moim idolem to naucz mnie prosze ,naucz jak zyć w tym
> trudnym swiecie.

sam sie naucz skoro jest dla ciebie trudny
dla mnie jest banalnie prosty bo tak go sobie wykreowalem
swoimi rekami, swoim wysilkiem swoim zaangazowaniem
abnegaci i inni nie licza sie dla mnie
tylko sie nie podpisz pod tym bo bedzie wiadomo gdzie sie zaszufladkowales
chociaz to bylo banalne do odkrycia - tak jak ty zreszta
nie odpowiem wiecej na twoje meile bo ty cytujesz tylko zdanai ktore sa zle
dla ciebie
nie dam ci wiecej pozywki

a poza tym 'twoje problemy' mnie smiesza i nie sa przedmiotem tej grupy
milego meczenia sie w swoim super swiatku

Informacja do GRUPY
MM-troche pozmienialam i chudne:-)
Chemioterapia
stepper