Moja kanapa

1. Data: 2002-03-13 17:04:10

Temat: Moja kanapa
Od: " Ola" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze, zebyscie mi poradzili w nastepujacej sprawie. . Musze kupic
kanape. Wiele juz ogladalam i wiekszosc tych, ktore widzialam w sklepach
nie podoba mi sie, mimo ze ceny nie sa niskie. Wczoraj widzialam w sklepie
skorzana, ktora byla niebrzydka. Jednakze nigdy nie mialam w domu skorzanych
mebli i nie wiem nic na ich temat. Po pierwsze, czy sa praktyczne? Druga
sprawa, czy Waszym zdaniem skorzana kanapa pasuje do tradycyjnego wnetrza z
mnostwem obrazkow, bibelotow i innych pamiatek, czy tylko do nowoczesnego?
Pytam, bo dosyc drogo kosztuje i trzeba bedzie oswoic sie z nia na lata,
wiec lepiej teraz dobrze sie zastanowic. Poradzicie? Tak? To dziekuje! Ola

1. Data: 2002-03-15 12:47:00

Temat: Odp: Moja kanapa
Od: "Przemo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli nie jest krwisto czerwona w żółte paski, to pewnie nie.

Przemo

1. Data: 2002-03-16 16:19:33

Temat: Re: Moja kanapa
Od: " Ola" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemo" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jeśli nie jest krwisto czerwona w żółte paski, to pewnie nie.
>
> Przemo

Bardzo dziekuje za wspaniala rade. Na pewno z niej skorzystam. Milo,
ze grupa nie zawiodla...Al.

1. Data: 2002-03-17 00:20:26

Od: "Aniela" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Ola" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mnostwem obrazkow, bibelotow i innych pamiatek, czy tylko do nowoczesnego?

Ja osobiscie nie kupila bym nigdy skorzanej kanpy, dla mnie nie przyjemna w
wygladzie i chyba w samym siedzeniu-zimne wrazenie. a bylas w Ikea? Ja mam
antyczne meble, obrazy i.t.p i wlasnie wybralam kanape z Ikea. Kolor
pokrowca moze miec znaczenie przy posiadanych meblach ,styl, a sam model
kanapy? dobierzesz. Zaleta mojej kanapy jest taka, ze sa zdejmowane
pokrowce. Mozesz wiec spokojnie prac w pralce i kolor nie zmienia sie. Mam
kanape taka od pieciu lat i ciagle mnie sie ona podoba, wyglada jak nowa.
Byc moze kupię drugi kolor pokrowcow aby co i raz "zmienic" kanape:))
Anka
Ola

1. Data: 2002-03-17 12:34:57

Od: " Ola" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aniela" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja osobiscie nie kupila bym nigdy skorzanej kanpy, dla mnie nie przyjemna
> wygladzie i chyba w samym siedzeniu-zimne wrazenie. a bylas w Ikea?

O, rzeczywiscie, zapomnialam o Ikei. Bardzo dziekuje, ze mi o
tym przypomnialas. Musze w tym tygodniu tam pojechac. Jeszcze raz dziekuje i
pozdrawiam. Ola

Czym wywabic pieczatke?
Zrywanie tapety
Plyty gipsowe (wodoodporne)