Moja waga...

1. Data: 2004-02-19 06:18:05

Temat: Moja waga...
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

przekroczyła liczbę krytyczną.
70 kg przy 180 cm wzrostu (jestem dziewczynką)
Od jutra zaczynam sie odchudzać... Grrr.
Olik

2. Data: 2004-02-19 10:34:24

Temat: Re: Moja waga...
Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Olik wrote:
> przekroczyła liczbę krytyczną.
> 70 kg przy 180 cm wzrostu (jestem dziewczynką)
> Od jutra zaczynam sie odchudzać... Grrr.
> Olik
Czyli rozumiem do dzis???
zy od jutra bo dzis tlusty czwartek? Trzymam kciuki.Czarownica Hafsa
--
mój adres:
hafsa[at]poczta.onet.pl

strona domowa( diety,kuchnia,hobby,galeria)
www.hafsa.republika.pl

gg 7496203 (czasem czynne)

3. Data: 2004-02-19 11:15:13

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olik:

> przekroczyła liczbę krytyczną.
> 70 kg przy 180 cm wzrostu (jestem dziewczynką)
> Od jutra zaczynam sie odchudzać... Grrr.

To znaczy, ze BMI masz 21.6. Hmm...

BA

4. Data: 2004-02-19 11:28:51

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...www> napisał w wiadomości
> Czyli rozumiem do dzis???
> zy od jutra bo dzis tlusty czwartek? Trzymam kciuki.Czarownica Hafsa

Dzisiaj juz zjadlam 45 dag faworków i 2 małe pączucie z adwokatem i NA TYM
KONIEC!!
Ksiązkę o MM kupiłam i nie po to wydałam 33 zł, żeby ją odłożyć na pólkę.
Daję sobie na nią 2 miesiące i jak będę zadowolona z efektów, to będę się
jej starała trzymać.
Teraz się zastanawiam, czy jajo w galarecie z warzywami z sosem jogurtowym
nadaje sie na kolacje. Skład: jajo, zelatyna, kalafior, groszek, marchewka,
seler, jogurt, łyżeczka majonezu, cebulka, ogórek. Chyba sie nadaje, co? Nie
lubie przepisów z ksiązki, lubię sama kombinować. W ksiązce "M. nad Wisłą"
przepisy są IMO zbyt skomplikowane, jak na biedna studentke...
Olik

5. Data: 2004-02-19 11:30:26

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
news:c125u0$1diab2$1@ID-193986.news.uni-> > przekroczyła liczbę krytyczną.
> To znaczy, ze BMI masz 21.6. Hmm...

No i wlasnie to jest dziwne, bo ja sie czuje jak wieloryb i wiem, ze gdy
waże 64 kg, to jestem bardziej zadowolona.
Olik

6. Data: 2004-02-19 11:40:56

Od: "Czarownica-kiedys Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Olik wrote:
> Użytkownik "Hafsa" <a...@n...www> napisał w wiadomości
> Dzisiaj juz zjadlam 45 dag faworków

chyba 45gramow??

i 2 małe pączucie z adwokatem i
> NA TYM KONIEC!!

O kurcze, ja to jestem po jejecznicy i nadal nic nie wepchne w siebie....

> [...]
> jogurtowym nadaje sie na kolacje. Skład: jajo, zelatyna, kalafior,
> groszek, marchewka, seler, jogurt, łyżeczka majonezu, cebulka,

IMHO tak.

Nie lubie przepisów z ksiązki, lubię
> sama kombinować. W ksiązce "M. nad Wisłą" przepisy są IMO zbyt
> skomplikowane, jak na biedna studentke...

No tak, ja tez lubie sama kombinowac....
Czarownica Hafsa

7. Data: 2004-02-19 11:58:21

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarownica-kiedys Hafsa" <a...@n...www> napisał w
wiadomości news:c127d4
> chyba 45gramow??

No tak.. Grrr.
Kiedys w sklepie poprosilam o 100 dag bezów i jak pani pakowała drugą
reklamówkę zorientowałam się, że coś jest nie tak.. :-)

> i 2 małe pączucie z adwokatem i
> O kurcze, ja to jestem po jejecznicy i nadal nic nie wepchne w siebie....

To masz chyba żołądek zarośnięty ;-)

> IMHO tak.

To dobrze, bo zrobiłam tego na cały tydzień..
Olik

8. Data: 2004-02-19 12:29:05

Od: "Czarownica-kiedys Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Olik wrote:
> Kiedys w sklepie poprosilam o 100 dag bezów i jak pani pakowała drugą
> reklamówkę zorientowałam się, że coś jest nie tak.. :-)

no coz, przeliczanie jednostek to tez i moja slaba strona, ale tylko przy
tych ekstremalnych.....
czyli fento i atto- na jakies kilo.
No ale moglas tez zjesc prawie pol kilo faworkow, to bylaby spora torebka.
Nie bede cie rozliczac, masz od tego sumienie ;-)))

> To masz chyba żołądek zarośnięty ;-)

Nie, nie mam, ale dobre sniadanie powoduje po prostu dlugo uczucie sytosci i
niechec do slodyczy.
Tajemnica diety po prostu ;-)))

Pozdrowienia
Czarownica Hafsa

9. Data: 2004-02-20 03:11:51

Od: "flesz3d" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba 45gramow??

ale o co chodzi prawie pół kilo faworków spoko to nie za dużo czepiacie się

10. Data: 2004-02-20 06:58:51

Od: "Czarownica\(bylaHAfsa\)" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

flesz3d wrote:

> ale o co chodzi prawie pół kilo faworków spoko to nie za dużo
> czepiacie się

No pewenie,ze sie czepiam.Co to pol kilo faworkow- bulka z maslem
nieprawdaz?
Hafsa-Czarownica bezfaworkowa

--
mój adres:
hafsa[at]poczta.onet.pl

strona domowa( diety,kuchnia,hobby,galeria)
www.hafsa.republika.pl

masz ochotę na deser a jesteś na diecie?Zajrzyj tutaj:
http://uznam.net.pl/~shine/special/hafsa_poleca.htm

gg 7496203 (czasem czynne)

no kochani dziś tlusty czwartek co robimy ??
dieta :)
JAK PRZYTYĆ!!!!
Newsweek - prowokacja
Kolejna próba odchudzenia