Re: Moje odchudzanie :)

Data: 2006-08-10 12:55:33
Temat: Re: Moje odchudzanie :)
Od: " Jeff" <j...@g...pl>

zakrecona <m...@t...pl> napisał(a):

> [...]
do wypowiedzi Coolera?

> a co Ty go tak bronisz, jestes jego adwokatem..;)

..przepraszam? ..widze, ze nadal nie nie rozumiesz o co chodzi....wiec ci
ponownie
wyjasniam:

...gdzie widzisz, ze ja bronie Coolera w tym poscie skierowanym do ciebie?
Dlaczego formulujesz w tak zaczepny sposob zdania, skoro ja ci tylo poradzilem
zyczliwie abys dokladniej czytala caly watek...bo Cooler napisal dokladnie to
samo co ty, tyle ze wczesniej?

Nie wmowisz mi, ze nie zauwazylas co wypisywal w tym tasiemcowym watku Filip
w dyskusji z Coolerem...i nie sadzisz chyba, ze ta grupe czytaja tylko osob
umyslowo uposledezone, aby nie zauwazyc ze probowalas dowalic Coolerowi...

..i na koniec, dlaczego w takiej ewidentnej sytuacji, wyraznie szukalas
okazji aby przyczepic sie zupelnie bezpodstawnie do Coolera ?
Masz do niego jakies skrywane animozje?

> Cooler potrafi się bronic sam, szanuje wypowiedź każdej osoby tutaj mimo, że
nie zawsze zgadzam się z większością obecnych tutaj opinii.

Oczywiscie, ze on potrafi sie bronic sam...ale powiedz mi dlaczego stworzylas
celowo sytuacje w ktorej on musial sie bronic?
Chcialas sie odegrac na nim czy tez mu ot tak, ze zwyklej tylko zawisci, ze on
sie zna na dietetyce, po prostu dolozyc?

....i dlaczego usilujesz mi teraz zabraniac sie tutaj wypowiadac, sugerujac
jakobym byl adwokatem Coolera, chociaz napisalem, ze nim nie jestem?

Po co to piszesz? Chcesz robic zadyme tylko dlatego, ze zwrocilem ci uwage iz
ewidentnie sie czepiasz jednej z rozsadeniej piszacych tu osob na grupie?

> Cooler przepraszam, jesli też odebrałeś to jako zaczepkę.

> zdaje się Jeff, że to Ty sie mnie czepiasz, każdy rozsądny gość puściłby to mimo
> uszu, rozmowa była całkiem o czymś innym, a tutaj każdy czepia się w ogóle
> kwestii nie związanych z poruszonym tematem. odnoszę wrażenie, że po to, aby
> zaistnieć:)

Nie, ja sie ciebie absolutnie nie czepiam, tylko zwracam ci uwage na to, ze
piszesz jakies slogany i wyrazasz poglady ktorych chyba do konca nie rozumiesz,

... teraz usilujesz wybranac z niezrecznej sytuacji w ktorej sie znalazlas,
atakujac ewidentnie w tym watku Coolera, ktory wyjasnial brednie wypisywane
tutaj przez Filipa.

Kazdy rozsadny czlowiek to na pewno zauwazyl.

Teraz usilujesz mnie pouczac, piszac ze kazdy rozdadny czlowiek...ble, ble ble...

..wiec wyobraz sobie, ze kazdy rozsadny czlowiek reaguje na brednie ktore
ktos wypisuje lub opowiada,
..po wtore dlaczego sama przyczepilas sie do wypowiedzi Coolera, skoro kazdy
rozsadny czlowiek widzial, ze to on ma racje i napisal wczesniej dokladnie to
samo co ty, i ty to wyraznie splagiatowalas i to na oczach calej ?

.po trzecie, w/g m mojej oceny sytaucji wyraznie polowalas na Coolera, a
teraz czepiasz sie mnie, bo ja na to zwrocilem uwage...

> spoko nie przeszkadza mi to, choć "szacunek" na tym Forum to słowo nieznane...

..a co ty masz za problem tym slowem "spoko"? ....powtarzam ci poraz drugi,
ze jestem zupelnie "spoko"....wiec co mi znowu tutaj usilujesz na sile
imputowac ?

.wlasnie szacunek do drugiego czlowieka polega na tym, aby mu nie wmawiac
tego czego ten czlowiek absolutnie nie odczuwa, a nastepnie jak ten czlowiek
na te nieuzasdnione sugestie reaguje, zlosliwie ponawiac wymyslony zarzut...
tak jak ty teraz to wlasnie robisz.....

..Ponadto, co ty mi tu wypisujesz o szacunku na tym forum? .....
moze jeszcze mi wmowisz, ze to ja nie mam tego szacunku, mimo ze za to tylko
iz podalem tutaj kilka rzetelnych informacji na tematy dietetyczne, jestem
personalnie w niewybredny sposob atakowany od kilku miesiecy...
(sprawdz sobie archiwum jesli nie czytals tego do tej pory)

..badz wiec rozsadna i uprzejmie nie wypisuj tego typu infantylnych nonsensow....
bo nie masz do czynienia z matolami.....:)

----
Jeff