Moje posty najciekawsze

1. Data: 2015-07-01 08:59:36

Temat: Moje posty najciekawsze
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

dla Hartmana

http://hartman.blog.polityka.pl/2015/06/28/za-co-koc
ham-conchite-wurst/#comments

2. Data: 2015-07-01 16:48:04

Temat: Re:Moje posty najciekawsze
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> Wrote in message:
> dla Hartmana
>
> http://hartman.blog.polityka.pl/2015/06/28/za-co-koc
ham-conchite-wurst/#comments

Ciekawy to tam jest tylko jeden post, odnoszący się do żyda
Hartmana - ale i do ciebie:

"
Set1
28 czerwca o godz. 19:11

Dla normalnych Polaków Conchita jest piękna i urocza,

Panie Hartman, a Pan jest brzydki i dużo za maly na przystojnego
mezczyzne. Każdy normalny Polak z gustem to zauważy. A uroda tego
austryjackiego artysty to kwestia wlasnie gustu, a nie
normalności, czy nienormalnosci. Pan jest bezczelny w swoich
ocenach i kompletnie Panu brak kindersztuby.

CIagle Pan krytykuje Kosciol. DLaczego Pan nie pisze w tym
kontekście również o instytucjach religijnych swoich przodkow?
Warto by porownac.. Watpie, by się Pan zdobyl tu na taka odwage.
Zdanie kleru znam. Zdania ortodoksyjnych rabinow na temat tego,
co się wydarzyło w USA, nie. Może tu Pan uchyli rabka tajemnicy,
bo wielu czytelnikow tego zwyczajnie nie wie, a zapewne by
wiedziel chcieli. Ale Pan się pewnie boi pisać tak ostrym tonem o
instytucjach wyzniania mojzeszowego, bo by Pana błyskawicznie
postawiono do pionu. Tchorz i sensat."

--
XL

3. Data: 2015-07-01 16:54:57

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
> [...]

wiedziel chcieli. Ale Pan się pewnie boi pisać tak ostrym tonem o
instytucjach wyzniania mojzeszowego, bo by Pana błyskawicznie

A pacient psychiatryczny co za każdym drzewem widzi spiskującego żyda, który go
obraża że dupy nie wytarł, a powinen uważać że pachnąca bo fakty to buractwo bardzo
nie lubi. No niestety też ten hejt tam znajdziemy.

4. Data: 2015-07-01 19:06:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com i sensat."

> A pacient psychiatryczny co za każdym drzewem widzi spiskującego żyda, który go
obraża że dupy nie wytarł, a powinen uważać że pachnąca bo fakty to buractwo bardzo
nie lubi. No niestety też ten hejt tam znajdziemy.

Nie pisz mi tu o dupie... marynie, tylko o ortodoksyjnych Żydach
- co sądzą o tym, co wydarzyło się w USA. No, dawaj, poczytamy,
porównamy. I dopiero wtedy będzie ciekawie.
--
XL

5. Data: 2015-07-01 20:09:01

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
Penetrator <r...@g...com i sensat."

> [...]

- co sądzą o tym, co wydarzyło się w USA. No, dawaj, poczytamy,
porównamy. I dopiero wtedy będzie ciekawie.

A co ma Concita do żydów jak występowała w polsce i buractwo z pyska wylało katolicką
spermę nienawiści.? Zamiast w chlewie tańcować urojenia po internecie wypisują i co
portal to krowi placek tępoty i debilizmu.

6. Data: 2015-07-01 20:42:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - co sądzą o tym, co wydarzyło się w USA. No, dawaj, poczytamy,
> porównamy. I dopiero wtedy będzie ciekawie.

O wydarzenia w USA pytam.
Co Żydzi na to. Zacytuj jakiegoś rabina, jakoś tego nie robisz
ani ty, ani ten antykościelny żyd Hartman.
Co kogo jakiś odmieniec Kiełbasa w spódnicy obchodzi, nie
rozśmieszaj mnie już dłużej tym żałosnym śpiewakiem
ulicznym.
--
XL

7. Data: 2015-07-01 21:06:29

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
> [...]

Co kogo jakiś odmieniec Kiełbasa w spódnicy obchodzi, nie
rozśmieszaj mnie już dłużej tym żałosnym śpiewakiem

Ale co ten wątek ma z żydami i Usa wspólnego znowu plebsie urojony? Kler to bardzo
zboczona i zbrodnicza instytucja i jej krytyka to fakty, a nie jacyś urojeni żydzi
atakujący niewinny kler, bo to obłuda tych co chędorzą w chlewiku świnki i drą się do
wszystkich zboczeńcy. Jak się uwziełaś na żydów to opisz jak kościół non stop pogromy
robi że tak wiali do Polski, która miała do 18 wieku godność pogańską czyli
poszanowanie innych.

Globikowi się spodoba - Cipka jest święta - o mnichu, który sławił cipki
Globikowi się spodoba - Cipka jest święta - o mnichu, który sławił cipki
Pochwica
Tak coraz częściej wraca zakleszczenie
A wiecie, polakom się skurczyły penisy