A wiecie, polakom się skurczyły penisy

1. Data: 2015-06-30 15:13:31

Temat: A wiecie, polakom się skurczyły penisy
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Podejrzewam że to przez katolicyzm. Badania robili i polacy mają obecnie najmniejsze
penisy w całej europie, nawet mniejsze od niemców. Trudno to znaleźć bo kompleksy
polaków zaraz zgłaszają artykuł do usunięcia.
To oczywiste jak mięśnia się nie ćwiczy to zanika, bo pogarda katolicka uważa za
grzeszną cielesność, tym samym penis zaniedbany to penis w zaniku. Już kiedyś nad tym
myślałem że nawet fizycznie nastąpi w tej materii niedorozwój od propagowanej
wstrzemięźliwości, zakazu masturbacji, zakazu seksu który nie prowadzi do rozpłodu.
Zakaz antykoncepcji powoduje że kobiety boją się ciąży i unikają seksu, a penis
więdnie i maleje. Co może polaków uratować, no wiecie co , na początek napewno
...Powszechny Rewolucyjny Zryw Masturbacyjny. W trybie natychmiastowym powołane
kryzysowe Ministerstwo seksu, gdzie będą wprowadzane planowe projekty odbudowania
penisa.

2. Data: 2015-06-30 15:53:20

Temat: Re: A wiecie, polakom się skurczyły penisy
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2015 o 15:13, Penetrator pisze:
> Podejrzewam że to przez katolicyzm. Badania robili i polacy mają obecnie
najmniejsze penisy w całej europie,

to spisek koncernow, najpierw szczepionki a teraz to zeby sobie
przedluzacze kupowac

3. Data: 2015-06-30 16:21:58

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
> [...]
najmniejsze penisy w całej europie,

to spisek koncernow, najpierw szczepionki a teraz to zeby sobie

Jakie przedłużacze znowu, chyba pompki?
Raczej nie jest to spisek bo penis używany rośnie i grubieje, zaniedbany choruje ,
więdnie, kurczy się niekochany i chudnie z rozpaczy, a katolicyzm ogranicza seks do
minimum, więc ten penis nie ma jak rozkwitnąć jest niedożywiony, wręcz zagłodzony. I
kuli się z braku miłości.

4. Data: 2015-06-30 17:15:14

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2015 o 16:21, Penetrator pisze:
> Jakie przedłużacze znowu, chyba pompki?
niezupelnie, sztukuje sie, poszukam w wolnej chwili

> Raczej nie jest to spisek bo penis używany rośnie i grubieje, zaniedbany choruje ,
więdnie, kurczy się niekochany i chudnie z rozpaczy

zgodnie z zasada, ze bez milosci nie ma radosci :]
--
gazebo

5. Data: 2015-06-30 17:16:17

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.06.2015 o 17:15, gazebo pisze:
> niezupelnie, sztukuje sie, poszukam w wolnej chwili

ale nie pozycze :]

--
gazebo

6. Data: 2015-06-30 23:15:10

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

a wybierz sobie: https://goo.gl/ydXo6l
--
gazebo

7. Data: 2015-07-01 00:24:49

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator wrote:

> Podejrzewam że to przez katolicyzm. Badania robili i polacy mają obecnie
> najmniejsze penisy w całej europie, nawet mniejsze od niemców.

Piszesz niemcy przez małe "n" - to dobrze, ale Polacy prosimy przez duże!!!
Co do penisów, to Polacy nie mają z kim, bo polki te przez małe "p" wolą
ciapatych, ciągnie je do islamu, do poddana się brutalnym facetom z dziczy
-
to właśnie te kuchty z kruchty, których seks na tyle zdziczał, że tylko
brutal potrafi je rozbudzić jak są na saksach i które chcą być nikim,
workiem na spermę. Polki przez duże "P" są zaś wyniosłe jak Sigrid Wyniosła
i bardziej myślą o tym, jak tu by być biznesłumen, szefowymi w wielkich
korporacjach które kastrują podwładnych facetów psychicznie, jak to
opisywał nieodżałowany Sigmund Freud. Niedługo będzie trzeba Ukrainki
sprowadzać - bo już lepiej żeby rodziły się dzieci z czarnym podniebieniem
(prawnuki UPA), niż żadne albo całe czarne. A jak nie Ukrainki to jakieś
Rosjanki, Japonki czy coś takiego.

--
ON-SHAREI-SHUREI-JUNTEI-SOWAKA
??????????????????????

8. Data: 2015-07-01 00:26:23

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator wrote:

> [...]

(prawnuki UPA), niż żadne albo całe czarne. A jak nie Ukrainki to jakieś
Rosjanki, Japonki czy kogóś takiego.

9. Data: 2015-07-01 09:09:45

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzewicki
Turystyka seksualna polek to odregowywanie katolickiego tutaj tabu i wstydu, tam nikt
nie zna, nie musi udawać że jest aseksualna, a ten seks się zgromadził więc szuka
rozładowania. No bo czy ktoś kto ma udane życie w alkowie tak masowo wali do "Habibi"
by ruchał ?

10. Data: 2015-07-01 19:11:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> Wrote in message:
> Podejrzewam że to przez katolicyzm. Badania robili i polacy mają obecnie
najmniejsze penisy w całej europie

Chyba byli badać ciebie, bo u MŚK na pewno nikt nie był, a szkoda,
bo by im się badanie rozp...ło :->

--
XL

Wielka Cipa