Mole jak skowronki.

61. Data: 2010-06-22 05:08:13

Temat: Re: Mole jak skowronki.
Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
news:4c204413$0$2594$65785112@news.neostrada.pl...

> "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message

> Napełnij worek wodorem (to taki gaz) zamknij go szczelnie, obciąż jakąś
> masą i pilnie obserwuj.

Napełnij go powietrzem i nie zamykaj szczelnie, tylko zgrzej.
Obserwuj.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

62. Data: 2010-06-22 17:33:02

Od: Grzexs <g...@g...pXl> szukaj wiadomości tego autora

> Q...a, mamy już dość!!
> Ubraniowe, nie spożywcze.
> Raid nie pomaga, Expel nie pomaga, wietrzenie nie pomaga (właśnie uśmiechnięty do
mnie mol siedział sobie w najlepsze na dywaniku
> wywieszonym na sznurku na balkonie), różne saszetki i sraszetki może pomagają o
tyle, że wewnątrz zamkniętych szaf moli nie
> stwierdzamy.
> Jak wytępić to g... latające po całym mieszkaniu i przysiadające na każdej ścianie
i każdym suficie??
> THX

Może... Dokładnie przejrzyj zawartość kuchennej spiżarni. Zwłaszcza
różnego rodzaju "proszki" - zupki, przyprawy, zioła, płatki, a
szczególnie suszone grzyby, ale nie tylko. Jeśli natrafisz na takie
nitkowate zlepienia "proszków" - wywal, to jest pozostałość po
gąsienicach. No oczywiście na imago też można trafić.

Kiedyś opowiadano mi, jak w pustym pokoju skądś dochodziły dziwne
szmery. Po dochodzeniu okazało się, że to kłębowisko moli w worku
foliowym, gdzie były suszone grzyby. Wtedy jeszcze były piece...
--
Grzexs

63. Data: 2010-06-23 08:18:54

Od: BoDro <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

ąćęłńóśźż pisze:

> Q...a, mamy już dość!!
> Ubraniowe, nie spożywcze.

Problem z molami występuje nie tylko na naszej Ziemi, ale w całym Kosmosie:

"Dwa lata temu w tym samym obłoku materii międzygwiazdowej zespół Groth
znalazł naftalen, zwany popularnie naftaliną."

Jak widać, Obcym nie obcy jest masz ulubiony środek przeciw molom :-)

http://wiadomosci.onet.pl/2188186,16,niecodzienne_od
krycie_polskich_naukowcow,item.html

--
Bogdan

64. Data: 2010-06-23 20:01:37

Od: MacAaron <rzoockxz@spamowi_nie.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka:

> Nie - choroba dekompresyjna wystepuje na skutek zmiany ciśnienia z
> dużego na małe.

Tylko że ciśnienie atmosferyczne nie jest duże. Zmiana ciśnienia przy
dekompresji od 1 atm do próżni jest taka jak przy zmianie głębokości
zanurzenia w wodzie o zaledwie 10 metrów (w czystej wodzie, w zasolonej o
jeszcze mniej). To tylko kilkakrotnie więcej niż normalna różnica w
ciśnieniu krwi między głową a nogami w pozycji stojącej, a jeśli jeszcze
uwzględnimy skurczowe i rozkurczowe...

MacAaron

65. Data: 2010-06-29 12:24:00

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Te kuchenne po wieloletniej walce zostały zlikwidowane.
Teraz namnożyły się ubraniowe raczej.

-----

| Dokładnie przejrzyj zawartość kuchennej spiżarni.

Czy w każdym pieciu na ekogorszek można palić owsem ?
Całkowity koszt nowego domu
Termometr z zapisem temperatury ?
Krem pod oczy czyli gdzie?
DOWCIPY WYBRANIOWE