Mole jedzą moje ciało...

11. Data: 2010-10-25 07:17:04

Temat: Re: Mole jedzą moje ciało...
Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 00:25, "Eneuel Leszek Ciszewski"

> : Skoro Eneuel ćwierć wieku obcina już sobie zarost, a mógł zacząć to
> : robić najwcześniej przyjmując, około 18 roku życia
>
> Seks jest dozwolony od 15 roku życia a golenie jest dozwolone dopiero od 18 roku
życia?

> : to teraz ma mniej więcej ok pięćdziesięciu lat.
>
> 18+25=43

"Skoro Eneuel ćwierć wieku obcina już sobie zarost, a mógł zacząć to
robić najwcześniej przyjmując, około 18 roku życia to teraz ma
mniej więcej ok pięćdziesięciu lat."

Eneuelu!!! Jak byś potrafił czytać ze zrozumieniem a dodatkowo miał
odrobinę więcej pomyślunku abstrakcyjnego, to zauważyłbyś, ze
pisałam w przybliżeniu a nie dosłownie w ilości twoich lat.
Lat to Ty masz około 59 - mam racje? (:
Tak wiec elektrycznie zacząłeś się szkrobać około 34lat Twojego
życia. (:

12. Data: 2010-10-25 12:01:17

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Suri" f...@g...goo
glegroups.com

> [...]

: pisałam w przybliżeniu a nie dosłownie w ilości twoich lat.
: Lat to Ty masz około 59 - mam racje? (:

Odpowiedź jest uzależniona od średnicy koła.

: Tak wiec elektrycznie zacząłeś się szkrobać około 34lat Twojego życia. (:

W pewnym sensie masz rację. Jedni liczą długość życia poczynając
od poczęcia, inni od urodzenia, a inni jeszcze inaczej. Dalajlama
liczy sobie więcej niż można sobie wyobrazić.

-=-

Pozostaje pytanie:

W jaki sposób mole zalęgły się w tej (zamkniętej) szklance?

--
^ 750 .04 . 749 ^c 440 .
438
| 740 06 08 . .17 . 739 F|l 430 .
. .09 . . 428
| 730 październik 07 09 1112 16 18 . 729 E|i 420 02 05
0708 10 1213 .1617 19 . 24 424
P|l 720 02 1314 VVDD24 715 V|t 410 01 04
06 11 1415 18 22 408
E|/ 710 01 03 05 15 VVVV . 709 |r 400 03
F|m 700 10 *1920* 2223* 695 1|y 390
październik *23 381

13. Data: 2010-10-25 16:22:21

Od: marrgol <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-10-22 23:13, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> pytanie: czy ktoś wie to, jakim cudem (według dowolnej
> klasyfikacji cudów) zalęgły się mole w tej szklance. :)

Prawdopodobnie dostały się tam jako jaja złożone w golarce
(albo bezpośrednio na twojej brodzie, jeśli nie golisz się
codziennie) albo jako gąsienice, które wylęgły się lub
zagnieździły w golarce, albo przylazły skądinąd i przelazły
pod tą "niemal szczelną" pokrywką.

Swoją drogą to, co robisz, jest nieco... dziwne. Obcięte
paznokcie i łupież też zbierasz? ;-)

--
mrg

14. Data: 2010-10-25 17:46:34

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"marrgol" 4cc5aebe$0$20994$6...@n...neostrada.pl

> Prawdopodobnie dostały się tam jako jaja złożone w golarce
> (albo bezpośrednio na twojej brodzie, jeśli nie golisz się
> codziennie)

Nie golę się codziennie -- gapię się w monitor (czy raczej
w dwa -- dwa dają ogromny zysk w czasie!!!) i gdy mam wolne
ręce, golę się lub dłubię w zębach nićmi dentystycznymi.

Ręce myję co pół godziny (lub nawet częściej, wliczając w te
rachunki ten czas, gdy śpię) zaś twarz rzadziej, ale co dwie
godziny raczej myję. Kiedyś myłem się od pasa w górę co parę
godzin -- w restauracjach (w ich WC) czy innych miejscach
użyteczności publicznej lub w rzekach itp. wodach dostępnych
dla gawiedzi.

Gdy zwracano mi uwagę, mówiłem coś w rodzaju -- ,,już wkrótce
zdechnie wasz komunizm/sowietyzm i wszędzie będą dostępne nie
tylko tanie toalety, ale i tanie prysznice -- na przykład na
stacjach benzynowych''... No i komunizm zdechł. ;)

> albo jako gąsienice, które wylęgły się lub
> zagnieździły w golarce, albo przylazły skądinąd i przelazły
> pod tą "niemal szczelną" pokrywką.

Lazły po szkle, mając obok puszkę po landrynkach -- niższą i mniej
szczelną? Raczej zalęgły się w golarce!! Nie czyszczę golarek często.
Mam ich kilka (teraz cztery czynne i dwie rozebrane) więc nie każda
jest stale w użyciu.

Czy te larwy są duże?

> Swoją drogą to, co robisz, jest nieco... dziwne. Obcięte
> paznokcie i łupież też zbierasz? ;-)

Gdybym miał kota -- przerabiałbym na jedzenie. ;)

-=-

Bestie już niemal zdechły -- nawet przystawienie do szklanki
drgającej golarki nie wywołuje u nich entuzjazmu. ;) Dwa dają
znaki życia -- ale słabo dają. :) Najwyraźniej nie zależy im
na pokazaniu tego, iż wzywają pomocy...

-=-

Czyli zalęgły się w golarce... I zostały stamtąd przeniesione jako
jaja... Albo jako larwy... Ponoć te larwy dużo żrą -- nic dziwnego,
że szklaneczka taka pustawa... ;)

I nie zdechły w wyniku drgań nożyka? Może było tak? -- golarka nie była
używana przez długi czas, bo używałem wtedy innej golarki, ale była pełna
,,brody''? Przez te wszystkie lata do tej pory (czyli nie licząc tego
ostatniego przypadku -- opisywanego tutaj) ani razu nie znalazłem mola
w pojemnikach, w których mam ,,brodę''...

--
^ 750 .04 . 749 ^c 440 .
438
październik *23 381

15. Data: 2010-10-25 17:49:42

Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marrgol" <m...@g...com> napisał w wiadomości

> Swoją drogą to, co robisz, jest nieco... dziwne. Obcięte
> paznokcie i łupież też zbierasz? ;-)

I kał, i mocz, miód z uszu, i babole z nosa też.
Każde ma swój słoik, i swoje miejsce na półce.

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

Proszę o wsparcie
mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

Dziękuję za donację.

16. Data: 2010-10-25 18:07:44

Od: marrgol <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-10-25 19:49, Czesuaw P. wrote:

> I kał, i mocz, miód z uszu, i babole z nosa też.
> Każde ma swój słoik, i swoje miejsce na półce.

Ee tam - nie odróżniasz tkanek od wydzielin i wydalin? ;-)

--
mrg

17. Data: 2010-10-25 21:21:30

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"marrgol" 4cc5c771$0$22813$6...@n...neostrada.pl

> Ee tam - nie odróżniasz tkanek od wydzielin i wydalin? ;-)

Co Ci do tego, że on zbiera kał, mocz itd... Zbiera to zbiera.
Jego sprawa. :)

--
^ 750 .04 . 749 ^c 440 .
438
| 740 06 08 . .17 . 739 F|l 430 .
. .09 . . 428
| 730 październik 07 09 1112 16 18 . 729 E|i 420 02 05
> [...]
październik *23 38

Znikające pieniądze !
UWAGA
jak rozwiązac sprawe dzwonka i bramofonu
Tapeta
Inwitro