Re: Mole jedzą moje ciało...

From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Mole jedzą moje ciało...
Date: Mon, 25 Oct 2010 19:46:34 +0200

"marrgol" 4cc5aebe$0$20994$6...@n...neostrada.pl

> Prawdopodobnie dostały się tam jako jaja złożone w golarce
> (albo bezpośrednio na twojej brodzie, jeśli nie golisz się
> codziennie)

Nie golę się codziennie -- gapię się w monitor (czy raczej
w dwa -- dwa dają ogromny zysk w czasie!!!) i gdy mam wolne
ręce, golę się lub dłubię w zębach nićmi dentystycznymi.

Ręce myję co pół godziny (lub nawet częściej, wliczając w te
rachunki ten czas, gdy śpię) zaś twarz rzadziej, ale co dwie
godziny raczej myję. Kiedyś myłem się od pasa w górę co parę
godzin -- w restauracjach (w ich WC) czy innych miejscach
użyteczności publicznej lub w rzekach itp. wodach dostępnych
dla gawiedzi.

Gdy zwracano mi uwagę, mówiłem coś w rodzaju -- ,,już wkrótce
zdechnie wasz komunizm/sowietyzm i wszędzie będą dostępne nie
tylko tanie toalety, ale i tanie prysznice -- na przykład na
stacjach benzynowych''... No i komunizm zdechł. ;)

> albo jako gąsienice, które wylęgły się lub
> zagnieździły w golarce, albo przylazły skądinąd i przelazły
> pod tą "niemal szczelną" pokrywką.

Lazły po szkle, mając obok puszkę po landrynkach -- niższą i mniej
szczelną? Raczej zalęgły się w golarce!! Nie czyszczę golarek często.
Mam ich kilka (teraz cztery czynne i dwie rozebrane) więc nie każda
jest stale w użyciu.

Czy te larwy są duże?

> Swoją drogą to, co robisz, jest nieco... dziwne. Obcięte
> paznokcie i łupież też zbierasz? ;-)

Gdybym miał kota -- przerabiałbym na jedzenie. ;)

-=-

Bestie już niemal zdechły -- nawet przystawienie do szklanki
drgającej golarki nie wywołuje u nich entuzjazmu. ;) Dwa dają
znaki życia -- ale słabo dają. :) Najwyraźniej nie zależy im
na pokazaniu tego, iż wzywają pomocy...

-=-

Czyli zalęgły się w golarce... I zostały stamtąd przeniesione jako
jaja... Albo jako larwy... Ponoć te larwy dużo żrą -- nic dziwnego,
że szklaneczka taka pustawa... ;)

I nie zdechły w wyniku drgań nożyka? Może było tak? -- golarka nie była
używana przez długi czas, bo używałem wtedy innej golarki, ale była pełna
,,brody''? Przez te wszystkie lata do tej pory (czyli nie licząc tego
ostatniego przypadku -- opisywanego tutaj) ani razu nie znalazłem mola
w pojemnikach, w których mam ,,brodę''...

--
^ 750 .04 . 749 ^c 440 .
438
| 740 06 08 . .17 . 739 F|l 430 .
. .09 . . 428
| 730 październik 07 09 1112 16 18 . 729 E|i 420 02 05
0708 10 1213 .1617 19 . 24 424
P|l 720 02 1314 VVDD24 715 V|t 410 01 04
06 11 1415 18 22 408
E|/ 710 01 03 05 15 VVVV . 709 |r 400 03